V rozhovoru se dozvíte:
- 00:52 Co mu dávají e-commerce konference?
- 03:04 Proč si vybrali název e-shopu NOEZON a co to znamená?
- 05:41 Jak sladit název e-shopu s jeho zaměřením?
- 07:33 Je obtížné rebrandovat obchod s nějakou generickou doménou?
- 09:59 Dá se dělat e-shop s produktem, kterému nerozumíte?
- 13:11 Je za Jozefovým úspěchem vývoj vlastního e-shopu?
- 15:36 Využívají i externí nástroje?
- 18:14 Co je tajemstvím úspěchu e-shopu NOEZON?
- 20:35 Kdy se rozhodli přijít s vlastními značkami?
- 23:31 Proč střední Evropa začne ve velkém produkovat vlastní výrobky?
- 25:14 Jak jim funguje marketing a podle čeho si vybírá produkty?
- 28:59 Proč Jozef se svým e-shopem nikdy neexpandoval do zahraničí?
- 32:16 Je cílem stavět nakonec jen na vlastních značkách?