1min. doba čtení

Jak funguje e-shop, který vyřídí 12 tisíc objednávek měsíčně pouze na slovenském trhu (Jozef Kozák, NOEZON)

Jozef Kozák je zakladatel a ředitel e-shopu Noezon.sk, který začínal v roce 2009 pod názvem TopNechty.sk. Dnes vyřizuje v průměru 12 tisíc objednávek měsíčně, a to pouze na slovenském trhu. Jak to funguje, i když nejste odborník na produkty, které prodáváte?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:52 Co mu dávají e-commerce konference?
  • 03:04 Proč si vybrali název e-shopu NOEZON a co to znamená?
  • 05:41 Jak sladit název e-shopu s jeho zaměřením?
  • 07:33 Je obtížné rebrandovat obchod s nějakou generickou doménou?
  • 09:59 Dá se dělat e-shop s produktem, kterému nerozumíte?
  • 13:11 Je za Jozefovým úspěchem vývoj vlastního e-shopu?
  • 15:36 Využívají i externí nástroje?
  • 18:14 Co je tajemstvím úspěchu e-shopu NOEZON?
  • 20:35 Kdy se rozhodli přijít s vlastními značkami?
  • 23:31 Proč střední Evropa začne ve velkém produkovat vlastní výrobky?
  • 25:14 Jak jim funguje marketing a podle čeho si vybírá produkty?
  • 28:59 Proč Jozef se svým e-shopem nikdy neexpandoval do zahraničí?
  • 32:16 Je cílem stavět nakonec jen na vlastních značkách?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+