Zajímá mě
25. května 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
25. května 2022

Jak funguje e-shop, který vyřídí 12 tisíc objednávek měsíčně pouze na slovenském trhu (Jozef Kozák, NOEZON)

2 min čtení

Jozef Kozák je zakladatel a ředitel e-shopu Noezon.sk, který začínal v roce 2009 pod názvem TopNechty.sk. Dnes vyřizuje v průměru 12 tisíc objednávek měsíčně, a to pouze na slovenském trhu. Jak to funguje, i když nejste odborník na produkty, které prodáváte?

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:52 Co mu dávají e-commerce konference?
  • 03:04 Proč si vybrali název e-shopu NOEZON a co to znamená?
  • 05:41 Jak sladit název e-shopu s jeho zaměřením?
  • 07:33 Je obtížné rebrandovat obchod s nějakou generickou doménou?
  • 09:59 Dá se dělat e-shop s produktem, kterému nerozumíte?
  • 13:11 Je za Jozefovým úspěchem vývoj vlastního e-shopu?
  • 15:36 Využívají i externí nástroje?
  • 18:14 Co je tajemstvím úspěchu e-shopu NOEZON?
  • 20:35 Kdy se rozhodli přijít s vlastními značkami?
  • 23:31 Proč střední Evropa začne ve velkém produkovat vlastní výrobky?
  • 25:14 Jak jim funguje marketing a podle čeho si vybírá produkty?
  • 28:59 Proč Jozef se svým e-shopem nikdy neexpandoval do zahraničí?
  • 32:16 Je cílem stavět nakonec jen na vlastních značkách?

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Mohlo by Vás zaujímať