1min. doba čtení

Jak funguje e-shop, který vyřídí 12 tisíc objednávek měsíčně pouze na slovenském trhu (Jozef Kozák, NOEZON)

Jozef Kozák je zakladatel a ředitel e-shopu Noezon.sk, který začínal v roce 2009 pod názvem TopNechty.sk. Dnes vyřizuje v průměru 12 tisíc objednávek měsíčně, a to pouze na slovenském trhu. Jak to funguje, i když nejste odborník na produkty, které prodáváte?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:52 Co mu dávají e-commerce konference?
  • 03:04 Proč si vybrali název e-shopu NOEZON a co to znamená?
  • 05:41 Jak sladit název e-shopu s jeho zaměřením?
  • 07:33 Je obtížné rebrandovat obchod s nějakou generickou doménou?
  • 09:59 Dá se dělat e-shop s produktem, kterému nerozumíte?
  • 13:11 Je za Jozefovým úspěchem vývoj vlastního e-shopu?
  • 15:36 Využívají i externí nástroje?
  • 18:14 Co je tajemstvím úspěchu e-shopu NOEZON?
  • 20:35 Kdy se rozhodli přijít s vlastními značkami?
  • 23:31 Proč střední Evropa začne ve velkém produkovat vlastní výrobky?
  • 25:14 Jak jim funguje marketing a podle čeho si vybírá produkty?
  • 28:59 Proč Jozef se svým e-shopem nikdy neexpandoval do zahraničí?
  • 32:16 Je cílem stavět nakonec jen na vlastních značkách?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Peter Šebo
1min. doba čtení

Nahradí marketéry umělá inteligence? Jak se připravit na situaci za pár let? (Peter Šebo, PS:Digital)

Se šéfem a zakladatelem agentury PS:Digital, Petrem Šebem, jsme si v tomto rozhovoru povídali o budoucnosti automatizace a umělé inteligence (AI) v digitálním byznysu a o tom, jak může tento pokrok již brzy změnit práci marketérů obecně. Mohou tyto trendy ohrozit živobytí copywriterů nebo grafiků?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Miroslava Birešová, Kaufland
1min. doba čtení

Na český a slovenský trh už brzy vstoupí Kaufland marketplace. Jak ho mohou využít e-shopy pro svůj růst? (Miroslava Birešová, Kaufland Global Marketplace)

V této části magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažerka Kaufland Global Marketplace, Miroslava Birešová, přiblížila nový Kaufland marketplace, který vstoupí na trh již letos. Jak změní poměry v ecommerce prostředí v našem prostoru a co nového přinese?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek