1 min. doba čtení

Zvyšuje dobře zvládnutá platební brána konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)

Platební brána může být jedním z největších faktorů ovlivňujících konverzní poměr e-shopu. Jak správně nastavit platební proces, aby zákazníci dokončili nákup a neodcházeli v posledním kroku? Jaké platební metody jsou dnes nejefektivnější a proč Apple Pay dosahuje téměř 99% úspěšnosti? V rozhovoru se dozvíte, jak optimalizovat checkout, minimalizovat překážky při platbě a využívat pokročilé analytické nástroje ke zvýšení konverzí. Pokud chcete, aby váš e-shop prodával více bez zbytečných komplikací, tento rozhovor je pro vás. Více nám řekl Lukáš Lalík, Leader e-commerce týmu Global Payments.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:11 O kolik peněz může e-shop přicházet kvůli špatně nastavené platební bráně?
  • 03:54 Můžete to ovlivnit i sami?
  • 08:42 Kde je nejlepší možnosti platby komunikovat?
  • 12:53 Je nutné jednotlivé platební metody řešit s poskytovateli individuálně?
  • 14:52 Je možné obejít předávání údajů e-shopu?
  • 18:34 Má pro e-shop smysl mít 3D Secure potvrzení?
  • 22:02 Co všechno může Global Payments nabídnout?
  • 26:14 Čím se odlišují od konkurence?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+