2min. doba čtení

Znásobte konverzní poměr na eshopu díky AI (Andrej Kajan, ui42)

Andrej Kajan je CEO známé společnosti ui42, která se věnuje marketingu, eshopům, UX a vyvíjí také vlastní digitální produkty. Jedním z nich je originální model umělé inteligence, která pomáhá podnikatelům v ecommerce dosahovat lepších výsledků a prodejů. V tomto rozhovoru nám o tom promluvil víc.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:57 Je dnes umělá inteligence (AI) vhodná i pro malé a střední eshopy?
  • 03:01 Jde o reálnou umělou inteligenci nebo o algoritmus?
  • 04:11 V čem všem se dá AI v současnosti u eshopů využít?
  • 06:32 Na co přesně se zaměřuje umělá inteligence ui42 a jak to funguje?
  • 09:44 Jaké informace o zákaznících sbírá tato umělá inteligence?
  • 11:13 Co je Matomo a jak se liší od Google Analytics?
  • 16:45 Jakými akcemi umí AI optimalizovat nabídku či doporučení pro zákazníka?
  • 18:53 Může fungovat umělá inteligence i při mailingu a dalších kanálech?
  • 22:08 Co říkají o úspěchu AI konkrétní výsledky?
  • 24:16 Jak fungují platby za využívání umělé inteligence?
  • 28:08 Je náročné implementovat AI do eshopu? Co všechno to obnáší?
  • 31:43 Závěr.
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou ui42.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+