2min. doba čtení

Znásobte konverzní poměr na eshopu díky AI (Andrej Kajan, ui42)

Andrej Kajan je CEO známé společnosti ui42, která se věnuje marketingu, eshopům, UX a vyvíjí také vlastní digitální produkty. Jedním z nich je originální model umělé inteligence, která pomáhá podnikatelům v ecommerce dosahovat lepších výsledků a prodejů. V tomto rozhovoru nám o tom promluvil víc.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:57 Je dnes umělá inteligence (AI) vhodná i pro malé a střední eshopy?
  • 03:01 Jde o reálnou umělou inteligenci nebo o algoritmus?
  • 04:11 V čem všem se dá AI v současnosti u eshopů využít?
  • 06:32 Na co přesně se zaměřuje umělá inteligence ui42 a jak to funguje?
  • 09:44 Jaké informace o zákaznících sbírá tato umělá inteligence?
  • 11:13 Co je Matomo a jak se liší od Google Analytics?
  • 16:45 Jakými akcemi umí AI optimalizovat nabídku či doporučení pro zákazníka?
  • 18:53 Může fungovat umělá inteligence i při mailingu a dalších kanálech?
  • 22:08 Co říkají o úspěchu AI konkrétní výsledky?
  • 24:16 Jak fungují platby za využívání umělé inteligence?
  • 28:08 Je náročné implementovat AI do eshopu? Co všechno to obnáší?
  • 31:43 Závěr.
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Rozhovor vznikl ve spolupráci s firmou ui42.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)
2min. doba čtení

Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešní době je prodej e-shopu stále populárnější a mnoho lidí si chce koupit něco již hotové. Před takovým krokem je však důležité zvážit několik faktorů. V tomto rozhovoru nám Juraj Sasko ze společnosti Visibility sdělil mnoho cenných informací, které se mohou být užitečné, pokud nad koupou opravdu přemýšlíte. Témata, jako je stav dnešních e-shopů, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)
2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+