2min. doba čtení

S rovností pohlaví vydělá firma více. Jak správně přistoupit k otázce žen v marketingu (Blažena A. Sedrovičová, PS:Digital)

Blažena Ambróz Sedrovičová je Managing Directorkou ve fullservisové marketingové agentuře PS:Digital. Jako žena na významné pozici v marketingu nám v tomto rozhovoru vyprávěla o důležitosti a významu žen v celé ecommerce sféře i o tom, proč rovnost mezi muži a ženami v zaměstnání přinese prospěch celé společnosti.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:03 Jak se postavit k ženám v marketingu v rámci firmy?
  • 03:15 Co je historickým základem nerovností pohlaví v marketingu?
  • 04:46 Existuje společenský dluh vůči rovnocennosti pohlaví?
  • 05:41 Jaké benefity mohou mít marketingové agentury ze zapojení žen do řízení?
  • 08:23 Vyplývají i finanční benefity ze zapojení žen do řízení firem?
  • 10:22 Proč se v jistém věku rozdíly mezi ženami a muži u nás prohlubují?
  • 12:43 Je návrat ženy po mateřské dovolené do agentury snadný?
  • 13:57 Je třeba ze strany zaměstnavatele zasáhnout do úprav pracovního procesu kvůli ženám – matkám?
  • 17:21 Jaký vliv má dobře nastavený worklife balance na spokojenost a fungování zaměstnanců obecně?
  • 23:56 Jak se umí zaměstnavatel připravit na odchod ženy na mateřskou dovolenou?
  • 28:56 Proč je zásadní definitivně změnit pohled na ženy v ecommerce?
  • 31:59 Důležité poselství na závěr.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+