Zajímá mě
15. listopadu 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
15. listopadu 2022

S rovností pohlaví vydělá firma více. Jak správně přistoupit k otázce žen v marketingu (Blažena A. Sedrovičová, PS:Digital)

2 min čtení

Blažena Ambróz Sedrovičová je Managing Directorkou ve fullservisové marketingové agentuře PS:Digital. Jako žena na významné pozici v marketingu nám v tomto rozhovoru vyprávěla o důležitosti a významu žen v celé ecommerce sféře i o tom, proč rovnost mezi muži a ženami v zaměstnání přinese prospěch celé společnosti.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:03 Jak se postavit k ženám v marketingu v rámci firmy?
  • 03:15 Co je historickým základem nerovností pohlaví v marketingu?
  • 04:46 Existuje společenský dluh vůči rovnocennosti pohlaví?
  • 05:41 Jaké benefity mohou mít marketingové agentury ze zapojení žen do řízení?
  • 08:23 Vyplývají i finanční benefity ze zapojení žen do řízení firem?
  • 10:22 Proč se v jistém věku rozdíly mezi ženami a muži u nás prohlubují?
  • 12:43 Je návrat ženy po mateřské dovolené do agentury snadný?
  • 13:57 Je třeba ze strany zaměstnavatele zasáhnout do úprav pracovního procesu kvůli ženám – matkám?
  • 17:21 Jaký vliv má dobře nastavený worklife balance na spokojenost a fungování zaměstnanců obecně?
  • 23:56 Jak se umí zaměstnavatel připravit na odchod ženy na mateřskou dovolenou?
  • 28:56 Proč je zásadní definitivně změnit pohled na ženy v ecommerce?
  • 31:59 Důležité poselství na závěr.

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.