2 min. doba čtení

Zabije AI překladatelský byznys? Nebo role těchto agentur v době strojní (M.Eichler, Translata)

V době umělé inteligence se na první pohled mohou zdát některé byznysy naprosto zbytečné. S určitostí by se mezi ně dal zařadit i překladatelský byznys. Ale je tomu opravdu tak? Lidé si často myslí, že cokoliv jen zkopírují, dají do nástroje a za pár vteřin mají výsledky. To je pravda, teprve potom se budeme muset podívat i na kvalitu překladu... Jak se změnil tento segment za poslední období, zda je AI příležitost nebo ohrožení a jaký je rozdíl mezi zadáními od e-commerce lidí oproti jiným nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Martin Eichler, Chief Operating Officer v Translata.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:09 Bude mít překladatelská agentura co dělat iv budoucnosti?
      • 03:35 Posunulo se to nějak dramaticky za poslední roky?
      • 04:56 Je AI příležitostí či ohrožením pro tento byznys?
      • 08:34 Jaký je postup při překladech do méně frekventovaných jazyků?
      • 09:53 Jakým způsobem se vybírají jazykové modely pro překlady?
      • 11:17 Jsou zadání od e-commerce lidí oproti jiným odvětvím rozdílná?
      • 15:54 Jakým způsobem integrovalo AI Translata?
      • 18:19 Změnil se i přístup ke kvalitě výstupu na základě očekávání?
      • 19:13 Je nějaká konkurenční výhoda mezi agenturami?
      • 21:31 Lze zpracovávat překlad i na “kusovky?”
      • 26:02 Kde se to bude dál posouvat?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+