|
2 min. doba čtení

Zabije AI překladatelský byznys? Nebo role těchto agentur v době strojní (M.Eichler, Translata)

V době umělé inteligence se na první pohled mohou zdát některé byznysy naprosto zbytečné. S určitostí by se mezi ně dal zařadit i překladatelský byznys. Ale je tomu opravdu tak? Lidé si často myslí, že cokoliv jen zkopírují, dají do nástroje a za pár vteřin mají výsledky. To je pravda, teprve potom se budeme muset podívat i na kvalitu překladu... Jak se změnil tento segment za poslední období, zda je AI příležitost nebo ohrožení a jaký je rozdíl mezi zadáními od e-commerce lidí oproti jiným nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Martin Eichler, Chief Operating Officer v Translata.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Zabije AI překladatelský byznys? Nebo role těchto agentur v době strojní (M.Eichler, Translata)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:09 Bude mít překladatelská agentura co dělat iv budoucnosti?
      • 03:35 Posunulo se to nějak dramaticky za poslední roky?
      • 04:56 Je AI příležitostí či ohrožením pro tento byznys?
      • 08:34 Jaký je postup při překladech do méně frekventovaných jazyků?
      • 09:53 Jakým způsobem se vybírají jazykové modely pro překlady?
      • 11:17 Jsou zadání od e-commerce lidí oproti jiným odvětvím rozdílná?
      • 15:54 Jakým způsobem integrovalo AI Translata?
      • 18:19 Změnil se i přístup ke kvalitě výstupu na základě očekávání?
      • 19:13 Je nějaká konkurenční výhoda mezi agenturami?
      • 21:31 Lze zpracovávat překlad i na „kusovky?“
      • 26:02 Kde se to bude dál posouvat?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge