2 min. doba čtení

Zabije AI překladatelský byznys? Nebo role těchto agentur v době strojní (M.Eichler, Translata)

V době umělé inteligence se na první pohled mohou zdát některé byznysy naprosto zbytečné. S určitostí by se mezi ně dal zařadit i překladatelský byznys. Ale je tomu opravdu tak? Lidé si často myslí, že cokoliv jen zkopírují, dají do nástroje a za pár vteřin mají výsledky. To je pravda, teprve potom se budeme muset podívat i na kvalitu překladu... Jak se změnil tento segment za poslední období, zda je AI příležitost nebo ohrožení a jaký je rozdíl mezi zadáními od e-commerce lidí oproti jiným nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Martin Eichler, Chief Operating Officer v Translata.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:09 Bude mít překladatelská agentura co dělat iv budoucnosti?
      • 03:35 Posunulo se to nějak dramaticky za poslední roky?
      • 04:56 Je AI příležitostí či ohrožením pro tento byznys?
      • 08:34 Jaký je postup při překladech do méně frekventovaných jazyků?
      • 09:53 Jakým způsobem se vybírají jazykové modely pro překlady?
      • 11:17 Jsou zadání od e-commerce lidí oproti jiným odvětvím rozdílná?
      • 15:54 Jakým způsobem integrovalo AI Translata?
      • 18:19 Změnil se i přístup ke kvalitě výstupu na základě očekávání?
      • 19:13 Je nějaká konkurenční výhoda mezi agenturami?
      • 21:31 Lze zpracovávat překlad i na “kusovky?”
      • 26:02 Kde se to bude dál posouvat?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+