2 min. doba čtení

Za nákupy v Reserved nebo Sinsay bude možné platit později

Společnost Klarna oznámila partnerství s největší polskou oděvní skupinou LPP, která vlastní značky Reserved, Sinsay, Mohito, House a Cropp.

Za nákupy v Reserved nebo Sinsay bude možné platit později

Partnerství mezi LPP a švédskou společností Klarna

Platební možnosti společnosti Klarna budou k dispozici zákazníkům LPP ve vybraných evropských zemích včetně Polska, Německa a Velké Británie.

„Navázání strategického partnerství s LPP je dalším milníkem v rozvoji společnosti Klarna v Polsku a regionu střední a východní Evropy. LPP je nejen lídrem ve svém oboru, ale také společností, která neustále investuje do zlepšování nákupního zážitku svých zákazníků. Věříme, že naše partnerství přinese zákazníkům značek LPP hmatatelné výhody a ovlivní budoucí podobu způsobu nakupování,“ komentuje Łukasz Dwulit, ředitel společnosti Klarna v Polsku.

Služba je k dispozici online

Nová bezúročná služba Klarna „Zaplatit do 30 dnů“ bude dostupná ve všech internetových obchodech pro všechny značky skupiny LPP, tedy Reserved, Sinsay, Mohito, House a Cropp. Obě strany rovněž pracují na zavedení plateb Klarna v kamenných obchodech.

Program „Platba do 30 dnů“ je vlajkovou lodí společnosti Klarna, který umožňuje zákazníkům zadat objednávku, vyzvednout si ji, zkontrolovat a následně ji do 30 dnů zaplatit.

„Poskytnutí možnosti dokončit nákupy online s odloženou platbou je jedním z kroků v naší strategii neustálého zlepšování kvality nakupování našich zákazníků. Díky spolupráci s tak zkušeným partnerem, jakým je společnost Klarna, jsme si jisti, že služby budou poskytovány na nejvyšší úrovni a že naši zákazníci online získají pohodlný nákup a skutečnou pomoc při úspoře času a peněz,“ vysvětluje Jacek Kujawa, místopředseda představenstva společnosti LPP.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi
4 min. doba čtení

Optimalizace pro algoritmy? Lepší je poslouchat lidi

Značky roky optimalizovaly obsah pro vyhledávače. Dnes se ale mění samotný způsob, jak lidé hledají informace, a spolu s tím i to, jak se rozhodují. Namísto krátkých dotazů se ptají na konkrétní věci, které jsou pro ně důležité. To, co bylo kdysi úsměvné, je dnes standardem, kterému se v online byznysu musíme přizpůsobit.

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?
3 min. doba čtení

Co dnes rozhoduje o spokojenosti při vrácení zboží?

Vracení zboží bylo dlouho znakem dobrého zákaznického servisu. Rychlá refundace, bez otázek, bez problémů. Dnes se však mění na zkoušku důvěry v očích zákazníků i samotných značek. Data ze zahraničí ukazují, že vratek pomalu ubývá, ale zákazníci je vnímají citlivěji než před rokem.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování
3 min. doba čtení

Z Pin it na Buy it. Pinterest posouvá hranice online nakupování

Na Pinterestu už nepůjde jen snít o dokonalém stylu nebo bydlení. Půjde i nakupovat. Platforma mění své nástěnky na inteligentní nástroje, které vám pomohou přejít od inspirace rovnou k nákupu. Novinky se postupně zavádějí po celém světě, přičemž testování začalo v USA a Kanadě.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Partnership Manager & E-commerce Content Writer, Ecommerce Bridge Europe