|
1 min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto odvětví, nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Henrieta Martinková, CEO e-shopu na prodej kosmetiky Annemarie Börlind.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:51 Co to je za značku?
  • 02:21 Jsou influenceři vhodní pro každou značku?
  • 03:18 Jak to fungovalo s influencery 10 let dozadu?
  • 07:48 Má smysl pro dražší produkt i krátká kampaň s influencerem?
  • 14:30 Jak hodnotili výsledky jednotlivých influencerů?
  • 22:31 Skutečně „vypnuli“ všechny spolupráce s inflluencery?
  • 24:43 Kam šli ušetřené za tento kanál?
  • 27:54 Kam směřuje celé toto odvětví?
  • 29:42 Mají smysl agentury zprostředkovávající influencery?
  • 33:25 Je v roce 2024 možné mít dobré výsledky s influencerem?
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge