1 min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto odvětví, nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Henrieta Martinková, CEO e-shopu na prodej kosmetiky Annemarie Börlind.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:51 Co to je za značku?
  • 02:21 Jsou influenceři vhodní pro každou značku?
  • 03:18 Jak to fungovalo s influencery 10 let dozadu?
  • 07:48 Má smysl pro dražší produkt i krátká kampaň s influencerem?
  • 14:30 Jak hodnotili výsledky jednotlivých influencerů?
  • 22:31 Skutečně “vypnuli” všechny spolupráce s inflluencery?
  • 24:43 Kam šli ušetřené za tento kanál?
  • 27:54 Kam směřuje celé toto odvětví?
  • 29:42 Mají smysl agentury zprostředkovávající influencery?
  • 33:25 Je v roce 2024 možné mít dobré výsledky s influencerem?
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+