Vnitrofiremní systém je nuda, ale v e-commerce umí vydělat miliony! (Viktor Pieš – Dodo Systems)
Téma ERP systémů je velmi náročné a bolestivé, téměř nikdo se do toho nechce pustit, dokud to není prakticky nevyhnutelné. Změna z papírů, excelů a dalších alternativ je zdlouhavá, ale po implementaci a zaučení se dokáže výrazně ušetřit nejen finanční prostředky. Na co všechno myslet při přechodu z klasických řešení či jiných ERP systémů, nebo jaké všechny benefity umí kvalitní ERP přinést, nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Viktor Pieš, CEO & Founder, Dodo System s. r. o.
Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]
Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]