1 min. doba čtení

Vnitrofiremní systém je nuda, ale v e-commerce umí vydělat miliony! (Viktor Pieš – Dodo Systems)

Téma ERP systémů je velmi náročné a bolestivé, téměř nikdo se do toho nechce pustit, dokud to není prakticky nevyhnutelné. Změna z papírů, excelů a dalších alternativ je zdlouhavá, ale po implementaci a zaučení se dokáže výrazně ušetřit nejen finanční prostředky. Na co všechno myslet při přechodu z klasických řešení či jiných ERP systémů, nebo jaké všechny benefity umí kvalitní ERP přinést, nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Viktor Pieš, CEO & Founder, Dodo System s. r. o.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:47 Jak dokáže pomoci dobrý vnitřek firemní systém v e-commerce?
  • 04:25 Kde jsou ERP systémy dnes?
  • 09:15 Mít přehled ve firmě je asi základ. Proč to tak bolí?
  • 12:40 Dá se změna či zavedení ERP spojit se sepisováním procesů?
  • 14:35 Jak se pustit do procesu implementace ERP systému?
  • 26:01 Nakolik je Odoo modifikovatelné podle přání zákazníků?
  • 31:45 Co znamená ERP pro e-shop?
  • 36:54 Jak probíhá migrace z jiného ERP systému?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+