1 min. doba čtení

Vlastní produkt jako cesta k rozvoji e-shopu. Jak to vyboostovat marketingem? (David Krumpár, Lighthouse)

Příchodem marketplaceů a dalších novinek v e-commerce se online podnikání začíná ubírat jiným směrem, než jsme možná v minulosti předpokládali. Jako dobrý základ pro udržení se mezi silnou konkurencí je vlastní produkt. Co je vlastně dobrý vlastní produkt, jak si na začátku spočítat marži, ať to dává smysl a jaké komunikační kanály na vlastní produkty nejlépe fungují nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl David Krumpár, CEO Lighthouse.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:06 Je vlastní produkt jediná cesta, jak růst?
  • 03:22 A co je vlastně dobrý produkt?
  • 06:29 Jak si spočítat, co dává maržově smysl?
  • 08:49 Jaký je rozdíl mezi malým a velkým e-shopem?
  • 12:01 Je rozdíl mezi vysoce a nízko poptávkovými produkty?
  • 15:08 Umím vyzkoušet i na vlastních produktech strategii MVP?
  • 17:36 Vyplatí se mít pro vlastní produkt samostatný malý web?
  • 26:13 Jaké komunikační kanály nejlépe fungují na vlastní produkty?
  • 29:14 Bude vlastní produkt do budoucna základ pro každý e-shop?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)
1 min. doba čtení

Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umělá inteligence přišla jako velcí voda a několik marketingových pracovníků se chytalo za hlavu, co bude s jejich prací. Vždyť vygenerovat dnes text jakékoli délky zabere nanejvýš pár vteřin. Ale v konečném důsledku jde také o kvalitu textu, což zatím AI nezvládne na takové úrovni, aby to bylo na míru klientovi. Zda berou copywriteři AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1 min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+