1 min. doba čtení

Vlastní produkt jako cesta k rozvoji e-shopu. Jak to vyboostovat marketingem? (David Krumpár, Lighthouse)

Příchodem marketplaceů a dalších novinek v e-commerce se online podnikání začíná ubírat jiným směrem, než jsme možná v minulosti předpokládali. Jako dobrý základ pro udržení se mezi silnou konkurencí je vlastní produkt. Co je vlastně dobrý vlastní produkt, jak si na začátku spočítat marži, ať to dává smysl a jaké komunikační kanály na vlastní produkty nejlépe fungují nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl David Krumpár, CEO Lighthouse.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:06 Je vlastní produkt jediná cesta, jak růst?
  • 03:22 A co je vlastně dobrý produkt?
  • 06:29 Jak si spočítat, co dává maržově smysl?
  • 08:49 Jaký je rozdíl mezi malým a velkým e-shopem?
  • 12:01 Je rozdíl mezi vysoce a nízko poptávkovými produkty?
  • 15:08 Umím vyzkoušet i na vlastních produktech strategii MVP?
  • 17:36 Vyplatí se mít pro vlastní produkt samostatný malý web?
  • 26:13 Jaké komunikační kanály nejlépe fungují na vlastní produkty?
  • 29:14 Bude vlastní produkt do budoucna základ pro každý e-shop?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Co přinese evropská platforma pro expanzi? Expandeco koupilo Poštu bez hranic (Tomáš Vrtík, Expandeco)
1 min. doba čtení

Co přinese evropská platforma pro expanzi? Expandeco koupilo Poštu bez hranic (Tomáš Vrtík, Expandeco)

Akvizice společnosti, která rozšíří váš byznys, není v dnešním světě ničím neobvyklým. Ale aby menší společnost kupovala větší? To se už tak často nevidí! Expandeco se přesto do této výzvy pustilo. Proč si vybrali právě Poštu bez hranic, jak našli společné synergie a zda lze i s tak širokým portfoliem zůstat nejlepší ve svém oboru, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Zvyšuje dobře zvládnutá platební brána konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)
1 min. doba čtení

Zvyšuje dobře zvládnutá platební brána konverzní poměr e-shopu? (Lukáš Lalík, Global Payments)

Platební brána může být jedním z největších faktorů ovlivňujících konverzní poměr e-shopu. Jak správně nastavit platební proces, aby zákazníci dokončili nákup a neodcházeli v posledním kroku? Jaké platební metody jsou dnes nejefektivnější a proč Apple Pay dosahuje téměř 99% úspěšnosti? V rozhovoru se dozvíte, jak optimalizovat checkout, minimalizovat překážky při platbě a využívat pokročilé analytické […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+