1min. doba čtení

Vlastní produkt jako cesta k rozvoji e-shopu. Jak to vyboostovat marketingem? (David Krumpár, Lighthouse)

Příchodem marketplaceů a dalších novinek v e-commerce se online podnikání začíná ubírat jiným směrem, než jsme možná v minulosti předpokládali. Jako dobrý základ pro udržení se mezi silnou konkurencí je vlastní produkt. Co je vlastně dobrý vlastní produkt, jak si na začátku spočítat marži, ať to dává smysl a jaké komunikační kanály na vlastní produkty nejlépe fungují nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl David Krumpár, CEO Lighthouse.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:06 Je vlastní produkt jediná cesta, jak růst?
  • 03:22 A co je vlastně dobrý produkt?
  • 06:29 Jak si spočítat, co dává maržově smysl?
  • 08:49 Jaký je rozdíl mezi malým a velkým e-shopem?
  • 12:01 Je rozdíl mezi vysoce a nízko poptávkovými produkty?
  • 15:08 Umím vyzkoušet i na vlastních produktech strategii MVP?
  • 17:36 Vyplatí se mít pro vlastní produkt samostatný malý web?
  • 26:13 Jaké komunikační kanály nejlépe fungují na vlastní produkty?
  • 29:14 Bude vlastní produkt do budoucna základ pro každý e-shop?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+