1 min. doba čtení

Tipy na marketingové aktivity s nejlepším a nejhorším poměrem cena/výkon (Tomáš Cako, Digiline)

E-shopy různých velikostí stále i přes dostatek informací z okolí opakují základní chyby. Zaměřování se pouze na výkonnostní prvky marketingu, využívání sociálních sítí, i když na nich nemáte co komunikovat, nebo celkově nesmyslná zadání jsou jen špičkou ledovce. Jak správně vyhodnocovat aktivity v digitálním marketingu, zda investujete dostatečné prostředky, a co je pro e-shopy skutečně zbytečné, nám prozradil Tomáš Cako, Digital Strategist v Digiline.

Braňo Macko Braňo Macko
CEO, Ponyhouse
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:48 Jak správně vyhodnocovat aktivity v digitálním marketingu?
  • 06:29 Proč mají firmy často problém investovat do brandových kampaní?
  • 11:57 Je budování značky drahá záležitost?
  • 20:19 Lze zjistit, zda investujete dostatek prostředků do marketingu?
  • 25:43 Dokáže e-shop identifikovat komunikační potřeby?
  • 33:24 Co je pro velké e-shopy zbytečné?
  • 39:36 Jaké aktivity vůbec nerealizovat v marketingových kampaních?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Braňo Macko
CEO, Ponyhouse
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)
2 min. doba čtení

Jsou kurýři minulostí? Co se vyplatí obchodníkům a co zákazníkům? (Ján Ťurek, Balíkovo od SPS)

Výdejní boxy jako nový standard doručování? Proč je Slováci upřednostňují před kurýry, jak reálně šetří čas i životní prostředí a proč se z nich stal fenomén právě ve střední Evropě. V rozhovoru se dozvíte, jak se mění práce kurýrů, jaké jsou plány na vybudování tisíců nových boxů po celém Slovensku a proč jsou autonomní vozidla […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)
1 min. doba čtení

Mezinárodní SEO po celém světě s výsledky ve vysoce konkurenčním prostředí (Viktor Zeman, LiveAgent)

Jak se z malé slovenské firmy stane globální hráč v SEO, který si programuje vlastní nástroje a rankuje na tisíce klíčových slov ve více než 25 jazycích? V rozhovoru s Viktorem Zemanem, zakladatelem Quality Unit (LiveAgent, Post Affiliate Pro), se ponoříme hluboko do světa technického i obsahového SEO, automatizace, linkbuildingu a také pádů, ze kterých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+