1 min. doba čtení

Tipy na marketingové aktivity s nejlepším a nejhorším poměrem cena/výkon (Tomáš Cako, Digiline)

E-shopy různých velikostí stále i přes dostatek informací z okolí opakují základní chyby. Zaměřování se pouze na výkonnostní prvky marketingu, využívání sociálních sítí, i když na nich nemáte co komunikovat, nebo celkově nesmyslná zadání jsou jen špičkou ledovce. Jak správně vyhodnocovat aktivity v digitálním marketingu, zda investujete dostatečné prostředky, a co je pro e-shopy skutečně zbytečné, nám prozradil Tomáš Cako, Digital Strategist v Digiline.

Braňo Macko Braňo Macko
CEO, Ponyhouse
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:48 Jak správně vyhodnocovat aktivity v digitálním marketingu?
  • 06:29 Proč mají firmy často problém investovat do brandových kampaní?
  • 11:57 Je budování značky drahá záležitost?
  • 20:19 Lze zjistit, zda investujete dostatek prostředků do marketingu?
  • 25:43 Dokáže e-shop identifikovat komunikační potřeby?
  • 33:24 Co je pro velké e-shopy zbytečné?
  • 39:36 Jaké aktivity vůbec nerealizovat v marketingových kampaních?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Braňo Macko
CEO, Ponyhouse
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)
2 min. doba čtení

Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)

Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)
1 min. doba čtení

Dobrá zákaznická zkušenost jako klíč k úspěchu v e-commerce roku 2025? (Lucia Ciranová, Lighting Beetle*)

V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+