|
1 min. doba čtení

Tipy na marketingové aktivity s nejlepším a nejhorším poměrem cena/výkon (Tomáš Cako, Digiline)

E-shopy různých velikostí stále i přes dostatek informací z okolí opakují základní chyby. Zaměřování se pouze na výkonnostní prvky marketingu, využívání sociálních sítí, i když na nich nemáte co komunikovat, nebo celkově nesmyslná zadání jsou jen špičkou ledovce. Jak správně vyhodnocovat aktivity v digitálním marketingu, zda investujete dostatečné prostředky, a co je pro e-shopy skutečně zbytečné, nám prozradil Tomáš Cako, Digital Strategist v Digiline.

Braňo Macko Braňo Macko
CEO, Ponyhouse
Tipy na marketingové aktivity s nejlepším a nejhorším poměrem cena/výkon (Tomáš Cako, Digiline)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:48 Jak správně vyhodnocovat aktivity v digitálním marketingu?
  • 06:29 Proč mají firmy často problém investovat do brandových kampaní?
  • 11:57 Je budování značky drahá záležitost?
  • 20:19 Lze zjistit, zda investujete dostatek prostředků do marketingu?
  • 25:43 Dokáže e-shop identifikovat komunikační potřeby?
  • 33:24 Co je pro velké e-shopy zbytečné?
  • 39:36 Jaké aktivity vůbec nerealizovat v marketingových kampaních?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Braňo Macko
CEO, Ponyhouse
Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge