|
2 min. doba čtení

Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)

Společnost GymBeam roste raketovým tempem, ai proto musí postupně obsazovat pozice, které nejsou u menších e-shopů zcela běžné. Na pozici CTO před pár měsíci nastoupil Róbert Čižmár, který již dříve působil v IT týmu firmy. Co všechno je jeho úkolem na nové pozici, jak velký tým řídí a zda by dostal výpověď, kdyby jim spadl na hodinu web nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Robert Čižmár, CTO v GymBeamu.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:57 Umí CTO v GymBeamu programovat?
    • 03:57 Kolik lidí má Robo v týmu a proč potřebuje stále více?
    • 05:48 Co všechno CTO ve společnosti dělá?
    • 09:52 Jak by řešili, kdyby GymBeam web na hodinu úplně spadl?
    • 12:28 Mají manažeři ve společnosti GymBeam stejné pracovní rutiny?
    • 13:34 Od jaké velikosti by měly e-shopy řešit pozici CTO?
    • 14:48 Jaké všechny věci kromě webu řeší Robo?
    • 19:39 S jakými software přichází CTO běžně do styku?
    • 20:30 Umí Robo nějak ovlivnit plány firmy do budoucna?
    • 24:23 Jak GymBeam sbírá zpětnou vazbu o webu?
    • 29:51 Jaké jsou největší priority a výzvy pro GymBeam z Robova pohledu pro rok 2024?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge