|
2 min. doba čtení

Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)

Společnost GymBeam roste raketovým tempem, ai proto musí postupně obsazovat pozice, které nejsou u menších e-shopů zcela běžné. Na pozici CTO před pár měsíci nastoupil Róbert Čižmár, který již dříve působil v IT týmu firmy. Co všechno je jeho úkolem na nové pozici, jak velký tým řídí a zda by dostal výpověď, kdyby jim spadl na hodinu web nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Robert Čižmár, CTO v GymBeamu.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 00:57 Umí CTO v GymBeamu programovat?
    • 03:57 Kolik lidí má Robo v týmu a proč potřebuje stále více?
    • 05:48 Co všechno CTO ve společnosti dělá?
    • 09:52 Jak by řešili, kdyby GymBeam web na hodinu úplně spadl?
    • 12:28 Mají manažeři ve společnosti GymBeam stejné pracovní rutiny?
    • 13:34 Od jaké velikosti by měly e-shopy řešit pozici CTO?
    • 14:48 Jaké všechny věci kromě webu řeší Robo?
    • 19:39 S jakými software přichází CTO běžně do styku?
    • 20:30 Umí Robo nějak ovlivnit plány firmy do budoucna?
    • 24:23 Jak GymBeam sbírá zpětnou vazbu o webu?
    • 29:51 Jaké jsou největší priority a výzvy pro GymBeam z Robova pohledu pro rok 2024?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet