1 min. doba čtení

Technické SEO pro AI nebo jak se líbit vyhledávačům v době umělé inteligence (Pavel Ungr – SEOloger)

Můžete patřit mezi největší kapacity v oblasti SEO v Čechách i na Slovensku, ale umělá inteligence stejně ovlivní vaši práci. Ale pokud chcete se svým byznysem přežít, budete se muset naučit využít ji ve svůj prospěch. Co znamená rychlý vývoj AI pro SEO, jak správně zadávat prompty do generátoru, abychom dostali dobrý výsledek a zda by měla být AI více regulována nám ve studiu ECommerce Bridge řekl Pavel Ungr, CEO & SEO & Marketing specialista v SEOloger

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:53 Je umělá inteligence reálné ohrožení SEO?
  • 04:53 Bude organických návštěv výrazně méně?
  • 11:17 Mohou v tomto případě pomoci nějaké regulace od EU?
  • 14:40 Změní se celkový pohled na data z technického hlediska?
  • 18:15 Jaké výsledky můžeme očekávat v SERPu?
  • 21:55 Jak správně přistupovat k tvorbě SEO textů přes AI?
  • 31:16 Blíží se SEO ke katastrofickému scénáři?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)
1 min. doba čtení

SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)

Dosud nevídaná akce se chystá na českém internetu! Národní registrátor domén SK-NIC se chystá uvolnit domény, které se dosud nedaly registrovat. Byly jednoduše historicky blokovány a nikdo je nevlastní. Ať už se jedná o domény jako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé další, nyní si je budete moci v aukci vydražit. Jak to celé bude probíhat, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+