1 min. doba čtení

Technické SEO pro AI nebo jak se líbit vyhledávačům v době umělé inteligence (Pavel Ungr – SEOloger)

Můžete patřit mezi největší kapacity v oblasti SEO v Čechách i na Slovensku, ale umělá inteligence stejně ovlivní vaši práci. Ale pokud chcete se svým byznysem přežít, budete se muset naučit využít ji ve svůj prospěch. Co znamená rychlý vývoj AI pro SEO, jak správně zadávat prompty do generátoru, abychom dostali dobrý výsledek a zda by měla být AI více regulována nám ve studiu ECommerce Bridge řekl Pavel Ungr, CEO & SEO & Marketing specialista v SEOloger

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:53 Je umělá inteligence reálné ohrožení SEO?
  • 04:53 Bude organických návštěv výrazně méně?
  • 11:17 Mohou v tomto případě pomoci nějaké regulace od EU?
  • 14:40 Změní se celkový pohled na data z technického hlediska?
  • 18:15 Jaké výsledky můžeme očekávat v SERPu?
  • 21:55 Jak správně přistupovat k tvorbě SEO textů přes AI?
  • 31:16 Blíží se SEO ke katastrofickému scénáři?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)
1 min. doba čtení

Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umělá inteligence přišla jako velcí voda a několik marketingových pracovníků se chytalo za hlavu, co bude s jejich prací. Vždyť vygenerovat dnes text jakékoli délky zabere nanejvýš pár vteřin. Ale v konečném důsledku jde také o kvalitu textu, což zatím AI nezvládne na takové úrovni, aby to bylo na míru klientovi. Zda berou copywriteři AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1 min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+