2min. doba čtení

Spolupráce společností Netflix a Microsoft. Streamovací gigant nabídne levnější předplatné

Po výrazném odlivu předplatitelů přichází Netflix s vizí nových příjmů. Spojí síly se společností Microsoft, která bude spravovat technologii Netflixu pro prodej reklamního prostoru. To umožní společnosti Netflix nabízet levnější předplatné, ale s reklamami.

Spolupráce společností Netflix a Microsoft. Streamovací gigant nabídne levnější předplatné

Společnost oznámila levnější předplatné již v dubnu

Netflix v dubnu oznámil plán na zavedení levnějšího předplatného, protože počet jeho předplatitelů poprvé po více než 10 letech klesl. Šéf společnosti Ted Sarandos pak v červnu uvedl, že společnost jedná s několika společnostmi o možnostech spolupráce v oblasti reklamy.

Microsoft bude zodpovědný za návrh a správu platformy pro inzerenty, kteří chtějí zobrazovat reklamy uživatelům Netflixu. “Společnost Microsoft prokázala schopnost splnit všechny naše reklamní potřeby tím, že s námi spolupracovala na vytvoření nové nabídky předplatného založeného na reklamách,” uvedl provozní ředitel společnosti Netflix Greg Peters.

Oznámení přichází před výsledky za druhé čtvrtletí

Oznámení o partnerství přichází krátce před zprávou o výsledcích společnosti Netflix za druhé čtvrtletí, kterou společnost zveřejní příští týden v úterý. Společnost varovala investory, že by v tomto období mohla přijít až o dva miliony předplatitelů, a to navzdory návratu populárních seriálů, jako jsou Stranger Things, které trhají rekordy sledovanosti.

Společnost Microsoft v loňském roce získala 10 miliard dolarů z reklamy, kterou prodala mimo jiné ve svém vyhledávači Bing a síti LinkedIn. Minulý měsíc Microsoft dokončil akvizici online reklamní platformy Xandr společnosti AT&T, která inzerentům umožňuje nakupovat reklamní prostor na tisících webových stránek, uvedla agentura Reuters.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, již také uvedla, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích platforem totiž klesá s tím, jak slábne pandemie, sílí konkurence a spotřebitelé omezují výdaje za zábavu kvůli vysoké inflaci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+