2min. doba čtení

Spolupráce společností Netflix a Microsoft. Streamovací gigant nabídne levnější předplatné

Po výrazném odlivu předplatitelů přichází Netflix s vizí nových příjmů. Spojí síly se společností Microsoft, která bude spravovat technologii Netflixu pro prodej reklamního prostoru. To umožní společnosti Netflix nabízet levnější předplatné, ale s reklamami.

Spolupráce společností Netflix a Microsoft. Streamovací gigant nabídne levnější předplatné

Společnost oznámila levnější předplatné již v dubnu

Netflix v dubnu oznámil plán na zavedení levnějšího předplatného, protože počet jeho předplatitelů poprvé po více než 10 letech klesl. Šéf společnosti Ted Sarandos pak v červnu uvedl, že společnost jedná s několika společnostmi o možnostech spolupráce v oblasti reklamy.

Microsoft bude zodpovědný za návrh a správu platformy pro inzerenty, kteří chtějí zobrazovat reklamy uživatelům Netflixu. “Společnost Microsoft prokázala schopnost splnit všechny naše reklamní potřeby tím, že s námi spolupracovala na vytvoření nové nabídky předplatného založeného na reklamách,” uvedl provozní ředitel společnosti Netflix Greg Peters.

Oznámení přichází před výsledky za druhé čtvrtletí

Oznámení o partnerství přichází krátce před zprávou o výsledcích společnosti Netflix za druhé čtvrtletí, kterou společnost zveřejní příští týden v úterý. Společnost varovala investory, že by v tomto období mohla přijít až o dva miliony předplatitelů, a to navzdory návratu populárních seriálů, jako jsou Stranger Things, které trhají rekordy sledovanosti.

Společnost Microsoft v loňském roce získala 10 miliard dolarů z reklamy, kterou prodala mimo jiné ve svém vyhledávači Bing a síti LinkedIn. Minulý měsíc Microsoft dokončil akvizici online reklamní platformy Xandr společnosti AT&T, která inzerentům umožňuje nakupovat reklamní prostor na tisících webových stránek, uvedla agentura Reuters.

Největší konkurent Netflixu, společnost Disney+, již také uvedla, že zavede předplatné s reklamou. Zájem o sledování streamovacích platforem totiž klesá s tím, jak slábne pandemie, sílí konkurence a spotřebitelé omezují výdaje za zábavu kvůli vysoké inflaci.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
2min. doba čtení

Změny ve vedení skupiny Rohlik

Skupina Rohlik rozšiřuje svůj manažerský tým. Ředitel české pobočky Olin Novák byl jmenován generálním ředitelem pro mezinárodní obchod. Na palubu nastoupil také Martin Beháň, který vedl Tesco v Polsku.

Redakce Redakce
Přečíst článek
6min. doba čtení

Týdenní přehled Ecommerce Bridge

Dnes se podíváme na odhadované prodeje během Black Friday ve Spojených státech, prozradíme vám, který polský e-shop vstupuje na slovenský trh, a pustíme si krátkou ukázku ze zajímavého rozhovoru Štefana Polgáriho s Markem Šulíkem, který je šéfem digitálního marketingu cyklistické značky Isadore. Celý rozhovor spolu s dalšími tématy najdete jako vždy na ecommercebridge.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek