2 min. doba čtení

Společnost Carrefour bude investovat do digitálních maloobchodních startupů

Řetězec potravin Carrefour ve spolupráci se společností Daphni založili fond rizikového kapitálu. Začnou velcí hráči skrze podíly ve startupech vyvíjet technologie, které pomohou jejich vlastnímu rozvoji? Retail insight network uvádí, že fond Dastore získá menšinové podíly ve „vznikajících startupech s vysokým potenciálem“. 

Společnost Carrefour bude investovat do digitálních maloobchodních startupů

Carrefour nabízí prostředky i přístup na mezinárodní trhy

Evropský maloobchodní prodejce potravin Carrefour spolupracuje s firmou rizikového kapitálu Daphni na podpoře digitálních maloobchodních startupů.

Společnosti rovněž založily specializovaný fond rizikového kapitálu Dastore, jež vyčlení na získání menšinových podílů v nových startupech investice ve výši 80 milionů eur. Následně budou prostředky určeny pro technologické startupy ve Francii a ve světě. 

Cílem tohoto kroku je umožnit společnosti Carrefour seznámení se s inovacemi v průmyslu a s novými technologiemi. Zároveň poskytnout začínajícím podnikům přístup k průmyslovým kapacitám a globálnímu dosahu společnosti Carrefour. Kromě finanční pomoci nabídne Carrefour provozní podporu, přehled údajů a přístup k zákazníkům na mezinárodní trhy. 

Společností Carrefour a Daphni vytvoří specializovaný tým odborníků určený pro nově vzniklý fond. 

Výkonná ředitelka společnosti Carrefour pro elektronický obchod, data a digitální transformaci Elodie Perthuisotová uvedla: „Spuštění nástroje rizikového kapitálu je obrovským milníkem v naší inovační strategii a ilustruje ochotu společnosti dále rozvíjet naše vazby ve startupovém ekosystému.“ 

„Investování do začínajících podniků je pro Carrefour příležitostí, jak urychlit vlastní digitální transformaci. Zároveň pomoci společnostem na začátku k rychlejšímu růstu. I proto jsme se rozhodli pro bezprecedentní model investičního fondu v oblasti maloobchodu a jsme rádi, že můžeme začít toto dobrodružství po boku zkušených a známých investorů, jako je společnost Daphni.“ 

Tato iniciativa je součástí digitální strategie Carrefour 2026. Z prohlášení koncem loňského roku vyplývá, že cílem strategie je přeměnit Carrefour na digitální maloobchodní společnost a předběhnout Amazon v dodávkách potravin.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků
4 min. doba čtení

Slevy již nestačí k tomu, abyste si udrželi věrnost zákazníků

Kupující dnes mění značky častěji než kdykoli dřív. Věrnost zákazníků se rozpadá a tradiční taktiky – jako cenové akce či slevové kódy – přestávají fungovat. Nové zjištění průzkumu EMARKETER a Bloomreach ukazují, že pokud chtějí značky získat a udržet si věrné zákazníky, musí se zaměřit na to podstatné: budovat důvěru, pracovat s emocemi a dodat […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění
3 min. doba čtení

Meta představuje nové nástroje pro e-commerce: Omnichannel reklamy, AI a nová umístění

Meta zavádí nové nástroje a vylepšení reklamních nástrojů zaměřená na podporu maloobchodních a internetových obchodů. Společnost nadále investuje do modelů umělé inteligence a rozšiřuje možnosti pro inzerenty, aby maximalizovali prodejní výsledky online i v kamenných prodejnách.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+