2 min. doba čtení

Společnost Carrefour bude investovat do digitálních maloobchodních startupů

Řetězec potravin Carrefour ve spolupráci se společností Daphni založili fond rizikového kapitálu. Začnou velcí hráči skrze podíly ve startupech vyvíjet technologie, které pomohou jejich vlastnímu rozvoji? Retail insight network uvádí, že fond Dastore získá menšinové podíly ve „vznikajících startupech s vysokým potenciálem“. 

Společnost Carrefour bude investovat do digitálních maloobchodních startupů

Carrefour nabízí prostředky i přístup na mezinárodní trhy

Evropský maloobchodní prodejce potravin Carrefour spolupracuje s firmou rizikového kapitálu Daphni na podpoře digitálních maloobchodních startupů.

Společnosti rovněž založily specializovaný fond rizikového kapitálu Dastore, jež vyčlení na získání menšinových podílů v nových startupech investice ve výši 80 milionů eur. Následně budou prostředky určeny pro technologické startupy ve Francii a ve světě. 

Cílem tohoto kroku je umožnit společnosti Carrefour seznámení se s inovacemi v průmyslu a s novými technologiemi. Zároveň poskytnout začínajícím podnikům přístup k průmyslovým kapacitám a globálnímu dosahu společnosti Carrefour. Kromě finanční pomoci nabídne Carrefour provozní podporu, přehled údajů a přístup k zákazníkům na mezinárodní trhy. 

Společností Carrefour a Daphni vytvoří specializovaný tým odborníků určený pro nově vzniklý fond. 

Výkonná ředitelka společnosti Carrefour pro elektronický obchod, data a digitální transformaci Elodie Perthuisotová uvedla: „Spuštění nástroje rizikového kapitálu je obrovským milníkem v naší inovační strategii a ilustruje ochotu společnosti dále rozvíjet naše vazby ve startupovém ekosystému.“ 

„Investování do začínajících podniků je pro Carrefour příležitostí, jak urychlit vlastní digitální transformaci. Zároveň pomoci společnostem na začátku k rychlejšímu růstu. I proto jsme se rozhodli pro bezprecedentní model investičního fondu v oblasti maloobchodu a jsme rádi, že můžeme začít toto dobrodružství po boku zkušených a známých investorů, jako je společnost Daphni.“ 

Tato iniciativa je součástí digitální strategie Carrefour 2026. Z prohlášení koncem loňského roku vyplývá, že cílem strategie je přeměnit Carrefour na digitální maloobchodní společnost a předběhnout Amazon v dodávkách potravin.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?
5 min. doba čtení

Průzkum o zákaznické zkušenosti Slováků odhaluje důležité oblasti. Jak toho využít v e-commerce?

Zákazníci jsou náročnější než kdykoli předtím. Očekávají rychlost, pohodlí a zároveň osobní přístup. Pokud chcete oslovit zákazníky, nestačí jen prodávat – vyplatí se budovat vztahy a přinášet hodnotu, jinak riskujete ztrátu loajality. Průzkum zákaznické zkušenosti KPMG Customer Experience Excellence 2024 odhaluje, které faktory dnes rozhodují o úspěchu značek a jak se jim přizpůsobit. Jaké poučení […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?
3 min. doba čtení

Mall.sk končí jako samostatný e-shop. Co přinese přechod na Allegro?

Mall.sk prochází zásadní změnou. 31. března 2025 přestane fungovat jako samostatná platforma a jeho nabídka se přesune na Allegro. Tento krok je součástí širší strategie konsolidace technologických platforem v rámci skupiny Allegro. Pro obchodníky a zákazníky to přináší několik změn, které mohou ovlivnit konkurenci na slovenském e-commerce trhu.

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief @ Ecommerce Bridge, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+