2 min. doba čtení

Slovenská společnost SuperScale proniká na globální úroveň, získává další investici

Startup SuperScale pomáhá vývojářům mobilních her maximalizovat zisky. Z kanceláří v Bratislavě, Londýně a Gdaňsku pracuje pro globální hráče, jako jsou EA a Zynga.

Slovenská společnost SuperScale proniká na globální úroveň, získává další investici
Zdroj: Superscale

Začalo to jako hráčská vášeň, dnes Ivan Trančík zaměstnává více než 70 lidí. Před osmi lety založil startup SuperScale, který pomáhá vývojářům zvyšovat jejich příjmy prostřednictvím analýzy dat a správy her. Celkem společnost pracovala na více než 150 herních titulech a vygenerovala dvě miliardy stažení. Nyní chce díky investorům expandovat na nové trhy.

Platforma SuperScale má v současné době více než dvacet modulů, které využívají prediktivní analýzu, monetizaci, marketing a další služby ke zvýšení příjmů a komerčnímu úspěchu her. Startup mezitím uzavřel partnerství s globálními herními giganty, jako jsou Electronic Arts (EA) a Zynga, a také s výrobcem stavebnic LEGO a vývojáři mobilních her Fingersoft a Big Fish Games.

„Dokážeme identifikovat a dosáhnout desítek vylepšení obchodního modelu hry, která se společně promítnou do růstu příjmů a ziskovosti,“ vysvětluje Trancik podstatu podnikání společnosti SuperScale, která od vývojářů přebírá odpovědnost za marketing, monetizaci nebo aktualizace hry.

Namísto tradičního obchodního modelu založeného na paušálních poplatcích je tak placen pouze z dodatečného zisku, který hry jeho prostřednictvím generují.

Týdenní podcast UPdate

Dalších 5 milionů eur získali od investorů

„Věříme, že každá dobrá hra by mohla být komerčně úspěšnější, kdyby byla lépe optimalizovaná,“ říká Trančík a dodává, že nyní je čas zpřístupnit platformu širšímu segmentu trhu. Právě na to SuperScale získala v takzvaném kole Series A investici ve výši pěti milionů eur.

Investiční kolo vedl slovenský fond Venture to Future a přispěly společnosti Across Private Investments a Zero One Hundred. „SuperScale je vynikajícím příkladem toho, jak může společnost ze střední Evropy uspět na lukrativním globálním trhu díky správné kombinaci místního technického talentu a vynikající znalosti trhu,“ komentuje Michal Csonga, partner Zero One Hundred.

Před založením SuperScale byl Trančík součástí slovenského startupu Exponea, který v roce 2021 koupil americký unicorn Bloomreach. Svůj startup založil v roce 2015 a o dva roky později se k němu jako spoluzakladatelka připojila současná ředitelka analytiky Alžbeta Trančík, která má zkušenosti s budováním analytických platforem z Ubisoftu a Pixel Federation.

Credit:CC.cz

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu
3 min. doba čtení

Jak automatizace od AN systems změnila expedici a řízení zásob v outdoorovém retailu

Největší outdoorový specialista v České republice HUDYsport se před deseti lety rozhodl pro modernizaci svých procesů. Ve spolupráci se společností AN systems nasadil v roce 2015 komplexní ERP systém, který propojil velkoobchod, maloobchod, e-shop a skladové hospodářství do jednoho funkčního celku. Výsledkem je efektivnější a rychlejší expedice, lepší řízení zásob a vyšší spokojenost zákazníků.

Viktor Veteška Viktor Veteška
CEO, An systems.sk, s.r.o.
Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci
3 min. doba čtení

Jak může AI změnit spolupráci s malými a středními tvůrci

Většina značek si pod spoluprací s influencerem stále představí klasický barter nebo placený post. Pravděpodobně na jeho vytvoření nějakou dobu čekaly, připomínkovaly ho a v pozadí bylo očekávání, že byl vytvořen manuálně. Jenže tvůrčí scéna se mění. Umělá inteligence už neformuje jen algoritmy platforem, ale i samotný obsah. Ačkoli v Česku a na Slovensku zatím […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase
5 min. doba čtení

Personalizace na plné obrátky: Jak AI mění digitální reklamu v reálném čase

Personalizace se stala normou, zároveň však u spotřebitelů roste poptávka po autentické a transparentní komunikaci. Zákazníci chtějí relevantní obsah, který působí přirozeně a nenarušuje jejich soukromí. Přehnaná personalizace může vzbuzovat nedůvěru, zatímco vyvážený přístup pomáhá budovat vztah se značkou.

Dávid Krumpár Dávid Krumpár
Head of Performance, Lighthouse Media Solutions
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+