1 min. doba čtení

Škálovat byznys nemusí znamenat jen expanzi. Zkuste rozšíření portfolia služeb. (Iveta Hrabovská)

Rozhodování o rozšíření podnikání bývá často klíčové. Úspěch závisí na mnoha faktorech – od načasování, přes tým, až po správně nastavenou vizi. Ale co když se místo expanze na nové trhy rozhodnete vytvořit zcela nový, sesterský projekt, který osloví jinou část trhu? Co je projekt ŠŤAVA do HORECA, jaké jsou jeho hlavní přínosy a zda je možné oba byznysy – Gentlejam a ŠŤAVA do HORECA – komunikovat pro stejné cílové skupiny, nám popsala Iveta Hrabovská, autorka obou konceptů.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:09 Co je projekt ŠŤAVA do HORECA?
  • 05:18 Je to nezávislý byznys na Gentlejamu?
  • 06:30 Má smysl škálovat byznys do šířky místo expanze?
  • 10:32 Jaké jsou hlavní přínosy projektu?
  • 12:31 Má to finanční smysl i pro Gentlejam?
  • 17:33 Bude to fungovat pouze na slovenském trhu?
  • 19:23 Je to celé jednodušší díky zkušenostem s Gentlejamem?
  • 21:08 Kdo vede nový projekt?
  • 22:28 Lze oba projekty komunikovat pro stejné cílové skupiny?
  • 25:28 Dá se projekt komunikovat i přes klasické marketingové kanály?
  • 28:57 Může se tým rozšířit také o speciální ochutnávky?
  • 31:47 Jaké jsou plány a vize do budoucna?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč Excel zabíjí vaši logistiku a top triky ve skladování pro rok 2025 (Tomáš Gálik, Chameleoon)
1 min. doba čtení

Proč Excel zabíjí vaši logistiku a top triky ve skladování pro rok 2025 (Tomáš Gálik, Chameleoon)

Expedice je častým slabým místem e-shopů, ale dá se výrazně zefektivnit i bez milionových investic do robotických skladů. Tento rozhovor ukazuje, jak jednoduchá automatizace dokáže snížit chybovost, urychlit procesy a zvládnout i sezónní nápor. Dozvíte se, proč je práce s papíry a Excelem v dnešní době přežitek, jak může každý e-shop využívat čárové kódy a […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)
1 min. doba čtení

Jak se připravit na budoucnost SEO a hlasového AI vyhledávání? (Matúš Lovás, Visibility)

Na SEO se dnes většina e-shopů dívá skrz prsty. Považuje ho za přežitek a věnuje mu méně pozornosti, než by si zasloužilo. Přitom je stále nedílnou součástí každého webu a správné nastavení vám může přinést kvalitní a dlouhodobou návštěvnost. Jak web správně optimalizovat pro AI, jestli budou specialisté do budoucna potřebovat nějakou super schopnost a […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+