|
1 min. doba čtení

Škálovat byznys nemusí znamenat jen expanzi. Zkuste rozšíření portfolia služeb. (Iveta Hrabovská)

Rozhodování o rozšíření podnikání bývá často klíčové. Úspěch závisí na mnoha faktorech – od načasování, přes tým, až po správně nastavenou vizi. Ale co když se místo expanze na nové trhy rozhodnete vytvořit zcela nový, sesterský projekt, který osloví jinou část trhu? Co je projekt ŠŤAVA do HORECA, jaké jsou jeho hlavní přínosy a zda je možné oba byznysy – Gentlejam a ŠŤAVA do HORECA – komunikovat pro stejné cílové skupiny, nám popsala Iveta Hrabovská, autorka obou konceptů.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Škálovat byznys nemusí znamenat jen expanzi. Zkuste rozšíření portfolia služeb. (Iveta Hrabovská)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:09 Co je projekt ŠŤAVA do HORECA?
  • 05:18 Je to nezávislý byznys na Gentlejamu?
  • 06:30 Má smysl škálovat byznys do šířky místo expanze?
  • 10:32 Jaké jsou hlavní přínosy projektu?
  • 12:31 Má to finanční smysl i pro Gentlejam?
  • 17:33 Bude to fungovat pouze na slovenském trhu?
  • 19:23 Je to celé jednodušší díky zkušenostem s Gentlejamem?
  • 21:08 Kdo vede nový projekt?
  • 22:28 Lze oba projekty komunikovat pro stejné cílové skupiny?
  • 25:28 Dá se projekt komunikovat i přes klasické marketingové kanály?
  • 28:57 Může se tým rozšířit také o speciální ochutnávky?
  • 31:47 Jaké jsou plány a vize do budoucna?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge