2 min. doba čtení

Shein spadá pod DSA a bude ještě větší

Čínský internetový obchod Shein, známý prodejem levné módy, chce rozšířit svou platformu. Přidá výrobky pro domácnost, drogerii a hračky.

Shein spadá pod DSA a bude ještě větší
Zdroj: Depositphotos

Obchod s rychlou módou se tímto krokem snaží diverzifikovat svou nabídku mimo oblečení, zvýšit svou důvěryhodnost a konkurovat gigantům, jako je Amazon.

Jak uvádí Reuters, společnost Shein představila své služby online tržiště minulý měsíc na akci v Madridu spolu se společnostmi Colgate-Palmolive, Hasbro, Suntory Beverage & Food a španělskou kosmetickou značkou Bella Aurora.

“Každý si Shein spojuje s módou, ale my se věnujeme všem vertikálám,” řekla na konferenci Christina Fontana, ředitelka operací značky pro region EMEA.

Podle Fontany platforma jednoduše reaguje na poptávku spotřebitelů po značkových produktech. Podle agentury Reuters Fontana dříve pracovala pro Alibaba Group a je jedním z několika odborníků na tržiště, které Shein od čínského giganta získal.

Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

V měřítku Evropské unie

Shein má v EU v průměru 108 milionů aktivních uživatelů měsíčně. Právě kvůli vysokému počtu uživatelů jej Evropská unie zařadila mezi významné internetové platformy. Spadá tak pod zákon o digitálních službách (DSA) a bude podléhat přísnějším kontrolám.

Do konce srpna musí splnit přísná pravidla na ochranu uživatelů a zlepšení bezpečnosti služeb. Společnostem, které pravidla poruší, může být uložena pokuta až do výše 6 % jejich ročního obratu, včetně zákazu činnosti v případě závažného a opakovaného porušení. Shein je 23. platformou, na kterou se pravidla vztahují. Mezi další patří společnosti jako X, TikTok, Meta a Google.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Meta AI se rozšiřuje do Evropy
3 min. doba čtení

Meta AI se rozšiřuje do Evropy

Technologický gigant Meta tento týden oznámil, že jeho konverzační nástroj umělé inteligence Meta AI bude nasazen ve 41 evropských zemích včetně členských států Evropské unie a v 21 zámořských územích. To představuje dosud největší globální expanzi.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?
4 min. doba čtení

Streaming překonává tradiční televizi. Co to znamená pro e-commerce a marketing?

Príjmy ze streamovacích služeb poprvé v historii překonaly tradiční televizi. Podle eMarketer Digital Video Forecast 2025 bude do roku 2028 podíl lineární TV na trhu předplatného v USA tvořit už jen třetinu. Spotřebitelé stále více preferují flexibilní služby dostupné kdykoliv a kdekoliv. Jak se tím může inspirovat e-commerce?

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?
3 min. doba čtení

Německý zákazník přemýšlí, americký jedná. Jak se to odráží na prodejích v segmentu módy?

Nakupování módy v e-commerce se vyvíjí různými směry, což odhalují i údaje z platformy ECDB. Zatímco američtí spotřebitelé bez váhání přidávají položky do svých digitálních košíků, němečtí a britští kupující jsou při výběru opatrnější. Přesto všechny regiony dosahují podobné míry konverze, což poukazuje na rozdílné nákupní návyky v globálním měřítku.

Katarína Šimčíkova Katarína Šimčíkova
Project Manager, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+