|
1 min. doba čtení

Reklama na váš e-shop na jiném e-shopu? Využijte sílu „thank you page“ k získání nových zákazníků. (Jaroslav Janíček, Děkovačka)

Nevídaný propagační kanál? V marketingu se neustále hledají nové příležitosti, jak zaujmout potenciální zákazníky. Systém Děkovačka přichází s možností umístění banneru na poděkovací stránku na e-shopu, když tam někdo nakoupí. Člověk se následně dostane na landing page s kupony a může výhodně nakoupit i něco dalšího. Proč je to win-win situace pro všechny zainteresované strany a jak to vlastně celé funguje nám do studia Ecommerce Bridge přišel promluvit zakladatel portálu Jaroslav Janíček.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Co je to Děkovačka?
  • 03:40 Jak probíhá celý proces?
  • 05:54 Je tam dobrý konverzní poměr?
  • 06:45 Musí být každý kupón zvláštní?
  • 08:05 Co z toho má Děkovačka?
  • 11:22 Kolik e-shopů je zapojeno v systému?
  • 13:17 Je tato služba novinka na trhu?
  • 14:29 Je integrace systému komplikovaná?
  • 15:36 Jak je to s vázaností?
  • 16:33 Jakým způsobem se dá Děkovačka využít na maximum?
  • 21:45 Jaké e-shopy aktuální systém používají?
  • 23:36 Dá se konkurence ošetřit iu agregačních portálů?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet