1 min. doba čtení

Reklama na váš e-shop na jiném e-shopu? Využijte sílu „thank you page“ k získání nových zákazníků. (Jaroslav Janíček, Děkovačka)

Nevídaný propagační kanál? V marketingu se neustále hledají nové příležitosti, jak zaujmout potenciální zákazníky. Systém Děkovačka přichází s možností umístění banneru na poděkovací stránku na e-shopu, když tam někdo nakoupí. Člověk se následně dostane na landing page s kupony a může výhodně nakoupit i něco dalšího. Proč je to win-win situace pro všechny zainteresované strany a jak to vlastně celé funguje nám do studia Ecommerce Bridge přišel promluvit zakladatel portálu Jaroslav Janíček.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Co je to Děkovačka?
  • 03:40 Jak probíhá celý proces?
  • 05:54 Je tam dobrý konverzní poměr?
  • 06:45 Musí být každý kupón zvláštní?
  • 08:05 Co z toho má Děkovačka?
  • 11:22 Kolik e-shopů je zapojeno v systému?
  • 13:17 Je tato služba novinka na trhu?
  • 14:29 Je integrace systému komplikovaná?
  • 15:36 Jak je to s vázaností?
  • 16:33 Jakým způsobem se dá Děkovačka využít na maximum?
  • 21:45 Jaké e-shopy aktuální systém používají?
  • 23:36 Dá se konkurence ošetřit iu agregačních portálů?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+