1min. doba čtení

Reklama na váš e-shop na jiném e-shopu? Využijte sílu „thank you page“ k získání nových zákazníků. (Jaroslav Janíček, Děkovačka)

Nevídaný propagační kanál? V marketingu se neustále hledají nové příležitosti, jak zaujmout potenciální zákazníky. Systém Děkovačka přichází s možností umístění banneru na poděkovací stránku na e-shopu, když tam někdo nakoupí. Člověk se následně dostane na landing page s kupony a může výhodně nakoupit i něco dalšího. Proč je to win-win situace pro všechny zainteresované strany a jak to vlastně celé funguje nám do studia Ecommerce Bridge přišel promluvit zakladatel portálu Jaroslav Janíček.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:32 Co je to Děkovačka?
  • 03:40 Jak probíhá celý proces?
  • 05:54 Je tam dobrý konverzní poměr?
  • 06:45 Musí být každý kupón zvláštní?
  • 08:05 Co z toho má Děkovačka?
  • 11:22 Kolik e-shopů je zapojeno v systému?
  • 13:17 Je tato služba novinka na trhu?
  • 14:29 Je integrace systému komplikovaná?
  • 15:36 Jak je to s vázaností?
  • 16:33 Jakým způsobem se dá Děkovačka využít na maximum?
  • 21:45 Jaké e-shopy aktuální systém používají?
  • 23:36 Dá se konkurence ošetřit iu agregačních portálů?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
YouTube zpomaluje videa, Meta spolupracuje s Amazonem, Jaký byl Rulezz 2023? | MUDROVAČKA 11/2023
1min. doba čtení

YouTube zpomaluje videa, Meta spolupracuje s Amazonem, Jaký byl Rulezz 2023? | MUDROVAČKA 11/2023

Listopad bývá plný nejen různých marketingových eventů, ale také speciálních e-commerce svátků, příprav na vánoční sezónu a skvělého obsahu. Posvítili jsme si téměř na všechny sociální sítě a novinky z nich, jak se daří YouTube bojovat proti blokovačům reklam a nakoukli jsme i na must-have téma roku 2023 – umělou inteligenci. To vše a ještě […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+