1 min. doba čtení

Prvních 7 tipů, jak zlepšit a vytvořit velkou přidanou hodnotu vašemu e-shopu (Mudrovačka)

V rostoucí konkurenci e-shopů se stejnými nebo podobnými produkty se můžete odlišit a vystoupit z davu jen tak, že budete dělat to, co ostatní nedělají. V této části „Mudrovačky“ se dozvíte prvních sedm užitečných tipů, kterými můžete jednoduše vytvořit velkou přidanou hodnotu vašeho internetového obchodu a přilákat více zákazníků.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

Tipy na zlepšení vašeho e-shopu:

  • 00:54 Hledejte si záložní dodavatele
  • 02:12 Zaplaťte si konzultanta
  • 03:42 Přidávejte ALT popisky k obrázkům
  • 05:26 Soustřeďte se na vaše produkty
  • 08:48 Nezanedbávejte On-Page SEO
  • 10:22 Zvedejte telefony a odepisujte na e-maily
  • 12:15 Začněte naplno využívat transakční e-maily

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+