





V rostoucí konkurenci e-shopů se stejnými nebo podobnými produkty se můžete odlišit a vystoupit z davu jen tak, že budete dělat to, co ostatní nedělají. V této části „Mudrovačky“ se dozvíte prvních sedm užitečných tipů, kterými můžete jednoduše vytvořit velkou přidanou hodnotu vašeho internetového obchodu a přilákat více zákazníků.
Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.
Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]
Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.
SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]