V rozhovoru se dozvíte:
- 02:18 Nejnovější trendy v MidJourney a jak dokáže pomoci
- 06:11 Jak dokáže AI pomoci odlišit se od konkurence?
- 15:26 Dá se držet krok s vývojem nových technologií?
- 21:10 Nahradí AI práci lidí?
Rozhovor se věnuje využití umělé inteligence v kreativní tvorbě, zejména v e-commerce a produktovém designu, s důrazem na nástroje jako MidJourney a Flux, které usnadňují tvorbu vizuálního obsahu. Diskutuje se o možnostech personalizace produktových fotografií, úspoře času a nákladů, stejně jako o efektivním odlišení se od konkurence. Důležitým tématem je koncept prompt engineeringu, klíčové dovednosti pro formulaci požadavků na AI, která otevírá nové příležitosti pro kreativce i firmy. Rozhovor nabízí pohled na budoucnost, kde AI rozšíří své funkce na generování videí a 3D objektů, čímž přispěje k revoluci ve vizuální tvorbě a transformaci pracovních procesů. Více nám prozradil Milan Illes, architekt a stavební inženýr.
SEO AUDIT a SEO workshop na mieru pro váš web ZDARMA! Pomůžem vaší firmě rásť ⤴️ díky Googlu a jinému online nástroji. Analýza kľúčových slov, pozícia webu v Google, porovnanie s konkurenciou, prognóza rastu potenciálních zákazníků, SEO stratégia na mieru. Pošlite mi do správy vašu www stránku a kontaktní údaje, do týdne vám fungujem audit a dostanete se SEO na mieru.
Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit […]
Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.
V době hyperkonkurence už nestačí myslet jen na základní věci. Online podnikání je stále náročnější a do hry vstupují i nové externí faktory jako marketplaces či stále náročnější práce s cookies. O čem je dnes e-commerce, proč je váš zákazník zároveň vaším konkurentem a jak udělat kvalitní průzkum zákaznické zkušenosti, nám prozradila Lucia Ciranová, Business […]