2min. doba čtení

Prodej sportovních zážitků za 5 milionů € ročně. Jak po pandemii funguje projekt FotbalTour? (Matej Očenáš)

FotbalTour je zážitková cestovní agentura, která klientům nabízí výlety na nejrůznější sportovní akce s kompletním servisem. Nejde jen o fotbal. Společnost funguje již 12 let a v roce 2019 dosáhla obratu 5 milionů eur. Krize to přibrzdila, ale dnes se firma opět dostává do starých úspěšných čísel. Její šéf Matej Očenáš nám vyprávěl i to, co plánují v příštích letech.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:01 Jak FotbalTour přežil pandemii a jak se po ní rozbíhá?
  • 05:11 Co byl impuls pro start tohoto byznysu?
  • 06:23 Bylo obtížné opustit jistotu práce v korporaci?
  • 08:24 Co bylo cílem tohoto podnikatelského plánu?
  • 11:48 Jaké chyby Matej a spol. na začátku dělali a jak je odstranili?
  • 15:02 Prezentuje se FotbalTour i v offline prostředí?
  • 16:42 Jak vypadá konverzní poměr?
  • 17:34 Jak bude vypadat a fungovat nový moderní web?
  • 22:18 Vracejí se zákazníci a fanoušci na další zájezdy?
  • 24:25 Jaké reklamní kanály FotbalTour využívá a jak fungují?
  • 28:56 Na čem je postaven byznys s prodejem vstupenek?
  • 30:23 Je zákaznický servis pro takové podnikání klíčový?
  • 31:21 Kde chce být FotbalTour za deset let?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+