|
2 min. doba čtení

Prodej sportovních zážitků za 5 milionů € ročně. Jak po pandemii funguje projekt FotbalTour? (Matej Očenáš)

FotbalTour je zážitková cestovní agentura, která klientům nabízí výlety na nejrůznější sportovní akce s kompletním servisem. Nejde jen o fotbal. Společnost funguje již 12 let a v roce 2019 dosáhla obratu 5 milionů eur. Krize to přibrzdila, ale dnes se firma opět dostává do starých úspěšných čísel. Její šéf Matej Očenáš nám vyprávěl i to, co plánují v příštích letech.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Prodej sportovních zážitků za 5 milionů € ročně. Jak po pandemii funguje projekt FotbalTour? (Matej Očenáš)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:01 Jak FotbalTour přežil pandemii a jak se po ní rozbíhá?
  • 05:11 Co byl impuls pro start tohoto byznysu?
  • 06:23 Bylo obtížné opustit jistotu práce v korporaci?
  • 08:24 Co bylo cílem tohoto podnikatelského plánu?
  • 11:48 Jaké chyby Matej a spol. na začátku dělali a jak je odstranili?
  • 15:02 Prezentuje se FotbalTour i v offline prostředí?
  • 16:42 Jak vypadá konverzní poměr?
  • 17:34 Jak bude vypadat a fungovat nový moderní web?
  • 22:18 Vracejí se zákazníci a fanoušci na další zájezdy?
  • 24:25 Jaké reklamní kanály FotbalTour využívá a jak fungují?
  • 28:56 Na čem je postaven byznys s prodejem vstupenek?
  • 30:23 Je zákaznický servis pro takové podnikání klíčový?
  • 31:21 Kde chce být FotbalTour za deset let?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge