1min. doba čtení

Open-source systém Magento jako ideální platforma pro e-shop? (Mário Babej, WAME)

S Máriem Babejem, šéfem agentury WAME, jsme si popovídali o e-commerce platformě Magento, která je ve světě hodně populární. Představil nám největší výhody tohoto open-source systému, který může být ideálním řešením i pro váš e-shop.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:35 Proč se agentura WAME zaměřila právě na Magento?
  • 02:35 Kdy se rozhodli přejít z vlastního systému na open-source?
  • 03:55 Pro koho je Magento vhodné?
  • 05:58 Jak funguje open-source systém přes různé dodavatele?
  • 07:48 Jaký je rozdíl mezi WordPressem, PrestaShopem a Magentem?
  • 09:40 Dají se různé pluginy, doplňky a funkce na Magentu přizpůsobit?
  • 13:11 Může si někdo případně do platformy Magento něco doprogramovat?
  • 16:15 Z jakých platforem lidé nejčastěji migrují na Magento?
  • 17:05 Nabízí Magento výběr přizpůsobitelných šablon?
  • 19:38 Je možné přidat i komplikovanější vylepšení na míru?
  • 21:20 Funguje Magento s pluginy plynule?
  • 22:40 Co se stalo s Magento, když ho koupil Adobe?
  • 25:36 Vyplatí se dnes přejít na Magento?

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)
2min. doba čtení

Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešní době je prodej e-shopu stále populárnější a mnoho lidí si chce koupit něco již hotové. Před takovým krokem je však důležité zvážit několik faktorů. V tomto rozhovoru nám Juraj Sasko ze společnosti Visibility sdělil mnoho cenných informací, které se mohou být užitečné, pokud nad koupou opravdu přemýšlíte. Témata, jako je stav dnešních e-shopů, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)
2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+