|
1 min. doba čtení

Od Žluté knihy k tomu, co se musí naučit každý e-shopář ze strategie a brandingu (Michal Pastier)

Budování vlastní značky je extrémně důležité. Už od začátků podnikání byste na to měli myslet. Obzvlášť v dnešní době všech Temu, Sheinů a jiných marketplaceců, které dokážou velmi konkurovat cenou a převálcovat vás v performance... Jak byste k tomu měli přistoupit, na co v procesu nezapomínat a brandové tipy při expanzi nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Michal Pastier, Darwin & the Machines & Co-owner GoBigname.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:59 Je skutečně úspěch Žluté knihy náhoda?
  • 07:42 Proč vznikla Žlutá kniha?
  • 12:19 Pomohla knížka Michalovi získat nové klienty?
  • 21:39 Jaké základní věci by si e-shopy z brandingu měly uvědomit?
  • 36:16 Zlepšení brandingu není jen změna barvy či loga.
  • 40:57 Jak vybrat správný název společnosti?
  • 44:51 Kde najít PDF se všemi tipy, co Michal dával?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet