1min. doba čtení

Není odeslat newsletter jako odeslat newsletter. Jak správně vybrat dodavatele na emailingový nástroj? (Andrej Pekárik)

Ve druhé části rozhovoru s freelancerem Andrejem Pekárikem, email marketingovým specialistou, jsme si povídali o newsletterech jako takových a práci s emailingovými nástroji. Dozvíte se i to, jestli byste právě vy měli ve svém eshopu tuto oblast hrotit nebo ne.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:52 Jaký je rozdíl mezi odesláním emailu a newsletterovým nástrojem?
  • 03:53 Jak si vybrat správný emailingový nástroj?
  • 07:46 Jak jsou emailingové nástroje zpoplatněny?
  • 09:50 Co by měl takový nástroj zvládnout?
  • 14:04 Jakým způsobem se tvoří newsletter pro běžné zákazníky?
  • 16:22 Má význam pravidelný týdenní emailing?
  • 18:57 Podle čeho si vybrat software pro newsletter?
  • 24:28 Co je při implementaci první krok po importu databáze?
  • 30:56 Které jednoduché rady o emailingu Andrej může prozradit?
  • 32:15 Co je třeba zvážit při tvorbě contentu pro newsletter?
  • 38:25 Vyplatí se emailing „dramatizovat“ i menším obecným eshopům?
  • 40:54 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+