1min. doba čtení

Není odeslat newsletter jako odeslat newsletter. Jak správně vybrat dodavatele na emailingový nástroj? (Andrej Pekárik)

Ve druhé části rozhovoru s freelancerem Andrejem Pekárikem, email marketingovým specialistou, jsme si povídali o newsletterech jako takových a práci s emailingovými nástroji. Dozvíte se i to, jestli byste právě vy měli ve svém eshopu tuto oblast hrotit nebo ne.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:52 Jaký je rozdíl mezi odesláním emailu a newsletterovým nástrojem?
  • 03:53 Jak si vybrat správný emailingový nástroj?
  • 07:46 Jak jsou emailingové nástroje zpoplatněny?
  • 09:50 Co by měl takový nástroj zvládnout?
  • 14:04 Jakým způsobem se tvoří newsletter pro běžné zákazníky?
  • 16:22 Má význam pravidelný týdenní emailing?
  • 18:57 Podle čeho si vybrat software pro newsletter?
  • 24:28 Co je při implementaci první krok po importu databáze?
  • 30:56 Které jednoduché rady o emailingu Andrej může prozradit?
  • 32:15 Co je třeba zvážit při tvorbě contentu pro newsletter?
  • 38:25 Vyplatí se emailing „dramatizovat“ i menším obecným eshopům?
  • 40:54 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+