1min. doba čtení

Není odeslat newsletter jako odeslat newsletter. Jak správně vybrat dodavatele na emailingový nástroj? (Andrej Pekárik)

Ve druhé části rozhovoru s freelancerem Andrejem Pekárikem, email marketingovým specialistou, jsme si povídali o newsletterech jako takových a práci s emailingovými nástroji. Dozvíte se i to, jestli byste právě vy měli ve svém eshopu tuto oblast hrotit nebo ne.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:52 Jaký je rozdíl mezi odesláním emailu a newsletterovým nástrojem?
  • 03:53 Jak si vybrat správný emailingový nástroj?
  • 07:46 Jak jsou emailingové nástroje zpoplatněny?
  • 09:50 Co by měl takový nástroj zvládnout?
  • 14:04 Jakým způsobem se tvoří newsletter pro běžné zákazníky?
  • 16:22 Má význam pravidelný týdenní emailing?
  • 18:57 Podle čeho si vybrat software pro newsletter?
  • 24:28 Co je při implementaci první krok po importu databáze?
  • 30:56 Které jednoduché rady o emailingu Andrej může prozradit?
  • 32:15 Co je třeba zvážit při tvorbě contentu pro newsletter?
  • 38:25 Vyplatí se emailing „dramatizovat“ i menším obecným eshopům?
  • 40:54 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jak na přípravu úspěšné SEO strategie pro rok 2024? (Janko Januška – Spotibo)
1min. doba čtení

Jak na přípravu úspěšné SEO strategie pro rok 2024? (Janko Januška – Spotibo)

SEO je magický pojem, který je tady s námi již desetiletí. I když někteří se každý rok tváří, že teď už určitě zemře a nebude ho třeba řešit, pořád tady je a pořád funguje. Jak správně nastavit SEO strategii, zda má smysl konzultovat práci is třetí stranou a jaké jsou vyhlídky v této oblasti pro […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+