Zajímá mě
31. října 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
31. října 2022

Není odeslat newsletter jako odeslat newsletter. Jak správně vybrat dodavatele na emailingový nástroj? (Andrej Pekárik)

2 min čtení

Ve druhé části rozhovoru s freelancerem Andrejem Pekárikem, email marketingovým specialistou, jsme si povídali o newsletterech jako takových a práci s emailingovými nástroji. Dozvíte se i to, jestli byste právě vy měli ve svém eshopu tuto oblast hrotit nebo ne.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:52 Jaký je rozdíl mezi odesláním emailu a newsletterovým nástrojem?
  • 03:53 Jak si vybrat správný emailingový nástroj?
  • 07:46 Jak jsou emailingové nástroje zpoplatněny?
  • 09:50 Co by měl takový nástroj zvládnout?
  • 14:04 Jakým způsobem se tvoří newsletter pro běžné zákazníky?
  • 16:22 Má význam pravidelný týdenní emailing?
  • 18:57 Podle čeho si vybrat software pro newsletter?
  • 24:28 Co je při implementaci první krok po importu databáze?
  • 30:56 Které jednoduché rady o emailingu Andrej může prozradit?
  • 32:15 Co je třeba zvážit při tvorbě contentu pro newsletter?
  • 38:25 Vyplatí se emailing „dramatizovat“ i menším obecným eshopům?
  • 40:54 Závěr

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.