4min. doba čtení

Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kteří to s e-shopem myslí opravdu vážně

11. ročník tradiční konference pro všechny e-shopaře se hlásí o slovo! Šéfové nejvýznamnějších českých e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a všichni ostatní e-shopaři se 26. září sejdou v Národním domě na Vinohradech. Zjišťovali jsme za vás, proč se vyplatí konferenci navštívit a na co všechno se můžete těšit.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kteří to s e-shopem myslí opravdu vážně

Jaký typ akce je E-Business Forum? Jaké téma má tento ročník a v čem se odlišuje od ostatních konferencí?

Konference E-Business Forum (EBF) je určena pro všechny, kterých se e-commerce sféra obchodně dotýká. Cílíme tedy nejen na majitele a management e-shopů, ale také na odborníky z logistiky, marketingu, HR, onlinu nebo IT. Letos tak očekáváme okolo 350 návštěvníků. Organizujeme ji, protože v tuzemsku chybí obdobná platforma, která by uměla propojit lidi z oboru, vytvořit podmínky pro nové obchodní příležitosti a navíc poskytnout know-how a zajímavé, neotřelé nápady. Konference se tentokrát věnuje čtyřem stěžejním okruhům: 

  • Brand (budování a posilování značky), 
  • UX (jak vylepšit zákaznickou zkušenost a vytvořit loajální zákaznickou základnu), 
  • HR (jak získat ty nejlepší zaměstnance a udržet je),
  • Růst firmy (expanze do zahraniční, technologie).

Cílíme tedy nejen na majitele a management e-shopů, ale také na odborníky z logistiky, marketingu, HR, onlinu anebo IT.

Pro koho je E-Business Forum určené a podle čeho jste vybírali spíkry a témata?

Konference je určena pro každého, kdo se chce zdokonalit ve svém oboru, posunout svůj byznys kupředu, navázat nové kontakty, dát o sobě vědět nebo prostě jen načerpat inspiraci. Řečníky vybíráme velmi pečlivě na základě několika kritérií. EBF nabídne dva sály: Majakovského sál, kde vystoupí osobnosti české e-commerce se svým „success story” příběhem. Raisův sál zase přinese inovace v online prodeji, nápady, postřehy a trendy.

Konference je určena pro každého, kdo se chce zdokonalit ve svém oboru, posunout svůj byznys kupředu, navázat nové kontakty, dát o sobě vědět nebo prostě jen načerpat inspiraci.

Kdy se akce koná a v jakých prostorech?

Akce proběhne 26. září 2019 v Národním domě na Vinohradech v Praze. Věříme, že Národní dům je důstojným místem pro konání konference takového formátu. Poskytuje dostatek pohodlí pro naše návštěvníky i přednášející, místo pro catering, zázemí a v neposlední řadě prostor pro partnery, kteří tak mohou prezentovat své produkty – mnohdy zábavnou inovativní formou.

Věříme, že Národní dům je důstojným místem pro konání konference takového formátu.

Jak je sestaven program a na koho se mohou návštěvníci těšit?

V Majakovského sále představíme osobnosti, jejichž byznysový příběh inspiruje všechny ostatní. Na pódiu přivítáme Martina Kasu z Pilulka Lékárny, Tomáše Havryluka z Alza.cz, Simonu Kijonkovou ze Zásilkovny, Jitku Dvořákovou z CZC.cz nebo Davida Šišku z Bonami. V Raisově sále budou inspirovat například Viktoria Ruubel (IPF Digital), Lukáš Putna z Heuréky či Jan Mayer z Dataweps. Každoročně se v našem hodnoticím dotazníku objevuje na předních příčkách náš catering. Můžeme ujistit účastníky akce, že i letos zůstane laťka vysoko.

Jak dlouho akce trvá? Bude i afterparty nebo prostor na networking?

Konferenční program skončí v 17 hodin. Účastníci tak budou mít celý den na to, aby navázali kontakt prostřednictvím naší nové aplikace. Ta funguje na webovém rozhraní a není tak potřeba nic stahovat. Pro ty, kteří raději navazují obchodní vztahy tváří v tvář, je připravena afterparty s dobrým jídlem, pitím a překvapením, které pomůže rozvázat jazyk i nejstydlivějším introvertům.

Účastníci tak budou mít celý den na to, aby navázali kontakt prostřednictvím naší nové aplikace.

Jak jsou rozděleny vstupenky a do kdy je možné je koupit?

Všechny typy vstupenek (základní, pro členy APEK a pro prémiové členy TUESDAY Business Network) jsou dostupné do 25. září 2019. Stačí navštívit web konference a zakoupit je online.

 

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

E-Business Forum
Tento článek ti přináší

E-Business Forum

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Odstartujte sezónu na ShopCampu, uslyšíte Jitku Dvořákovou i zkušenosti z Lega
3min. doba čtení

Odstartujte sezónu na ShopCampu, uslyšíte Jitku Dvořákovou i zkušenosti z Lega

Česká e-commerce je na cestě k černým číslům, v prvním kvartále meziročně rostla o 4 %. E-shopaři věří, že pozitivní směr přetrvá. Naději směřují k sezóně, na kterou se intenzivně připravují už od začátku roku. Inspiraci jim letos předají odborníci na jedenáctém ročníku komunitní e-commerce konferenci ShopCamp. O své zkušenosti s řízením miliardového CZC se […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
ShopRoku zná své vítěze, Heureka je vyhlásila je už popatnácté
4min. doba čtení

ShopRoku zná své vítěze, Heureka je vyhlásila je už popatnácté

Už popatnácté nákupní rádce Heureka.cz vyhlásil vítěze soutěže ShopRoku, o výhercích rozhodla odborná porota i zákazníci. Nejoblíbenější je největší český e-shop Alza.cz, speciální cenu Heureky získalo české hračkářství Hugo chodí bos, udržitelným e-shopem roku je Elis design. Výhercem kategorie Visa Special Award pro e-shopy zapojené do Heureka Marketplace je mall.cz. Ocenění za kvalitu získal knihobot.cz.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+