4 min. doba čtení

Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kteří to s e-shopem myslí opravdu vážně

11. ročník tradiční konference pro všechny e-shopaře se hlásí o slovo! Šéfové nejvýznamnějších českých e-shopů, VIP osobnosti české e-commerce a všichni ostatní e-shopaři se 26. září sejdou v Národním domě na Vinohradech. Zjišťovali jsme za vás, proč se vyplatí konferenci navštívit a na co všechno se můžete těšit.

Veronika Pečimon Hesková Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge
Nejdůležitější oborová akce pro všechny, kteří to s e-shopem myslí opravdu vážně

Jaký typ akce je E-Business Forum? Jaké téma má tento ročník a v čem se odlišuje od ostatních konferencí?

Konference E-Business Forum (EBF) je určena pro všechny, kterých se e-commerce sféra obchodně dotýká. Cílíme tedy nejen na majitele a management e-shopů, ale také na odborníky z logistiky, marketingu, HR, onlinu nebo IT. Letos tak očekáváme okolo 350 návštěvníků. Organizujeme ji, protože v tuzemsku chybí obdobná platforma, která by uměla propojit lidi z oboru, vytvořit podmínky pro nové obchodní příležitosti a navíc poskytnout know-how a zajímavé, neotřelé nápady. Konference se tentokrát věnuje čtyřem stěžejním okruhům: 

  • Brand (budování a posilování značky), 
  • UX (jak vylepšit zákaznickou zkušenost a vytvořit loajální zákaznickou základnu), 
  • HR (jak získat ty nejlepší zaměstnance a udržet je),
  • Růst firmy (expanze do zahraniční, technologie).

Cílíme tedy nejen na majitele a management e-shopů, ale také na odborníky z logistiky, marketingu, HR, onlinu anebo IT.

Pro koho je E-Business Forum určené a podle čeho jste vybírali spíkry a témata?

Konference je určena pro každého, kdo se chce zdokonalit ve svém oboru, posunout svůj byznys kupředu, navázat nové kontakty, dát o sobě vědět nebo prostě jen načerpat inspiraci. Řečníky vybíráme velmi pečlivě na základě několika kritérií. EBF nabídne dva sály: Majakovského sál, kde vystoupí osobnosti české e-commerce se svým „success story” příběhem. Raisův sál zase přinese inovace v online prodeji, nápady, postřehy a trendy.

Konference je určena pro každého, kdo se chce zdokonalit ve svém oboru, posunout svůj byznys kupředu, navázat nové kontakty, dát o sobě vědět nebo prostě jen načerpat inspiraci.

Kdy se akce koná a v jakých prostorech?

Akce proběhne 26. září 2019 v Národním domě na Vinohradech v Praze. Věříme, že Národní dům je důstojným místem pro konání konference takového formátu. Poskytuje dostatek pohodlí pro naše návštěvníky i přednášející, místo pro catering, zázemí a v neposlední řadě prostor pro partnery, kteří tak mohou prezentovat své produkty – mnohdy zábavnou inovativní formou.

Věříme, že Národní dům je důstojným místem pro konání konference takového formátu.

Jak je sestaven program a na koho se mohou návštěvníci těšit?

V Majakovského sále představíme osobnosti, jejichž byznysový příběh inspiruje všechny ostatní. Na pódiu přivítáme Martina Kasu z Pilulka Lékárny, Tomáše Havryluka z Alza.cz, Simonu Kijonkovou ze Zásilkovny, Jitku Dvořákovou z CZC.cz nebo Davida Šišku z Bonami. V Raisově sále budou inspirovat například Viktoria Ruubel (IPF Digital), Lukáš Putna z Heuréky či Jan Mayer z Dataweps. Každoročně se v našem hodnoticím dotazníku objevuje na předních příčkách náš catering. Můžeme ujistit účastníky akce, že i letos zůstane laťka vysoko.

Jak dlouho akce trvá? Bude i afterparty nebo prostor na networking?

Konferenční program skončí v 17 hodin. Účastníci tak budou mít celý den na to, aby navázali kontakt prostřednictvím naší nové aplikace. Ta funguje na webovém rozhraní a není tak potřeba nic stahovat. Pro ty, kteří raději navazují obchodní vztahy tváří v tvář, je připravena afterparty s dobrým jídlem, pitím a překvapením, které pomůže rozvázat jazyk i nejstydlivějším introvertům.

Účastníci tak budou mít celý den na to, aby navázali kontakt prostřednictvím naší nové aplikace.

Jak jsou rozděleny vstupenky a do kdy je možné je koupit?

Všechny typy vstupenek (základní, pro členy APEK a pro prémiové členy TUESDAY Business Network) jsou dostupné do 25. září 2019. Stačí navštívit web konference a zakoupit je online.

 

Sdílet článek
Veronika Pečimon Hesková
Editor-in-Chief Ecommerce Bridge

V Ecommerce Bridge se věnuje zejména komunikaci s autory, editování a publikování článků a video rozhovorů. Má na starosti chod celého projektu, inovace, propagaci a vše spojené s obsahovou stránkou.

E-Business Forum
Tento článek ti přináší

E-Business Forum

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!
8 min. doba čtení

Jaké jsou 3 principy dobré konference? Networking, catering a program!

„Zcela vážně a v tomto pořadí,“ říká Peter Šebo, programový líder největší marketingové konference na Slovensku Marketing RULEZZ. „To však neznamená, že samotný program není důležitý.“ Jak připravit dobrou konferenci, vytvořit její obsah a téma, vybrat řečníky a udělat vše pro to, aby lidé chtěli přijít a užít si celý den? To vše se dozvíte v […]

Peter Šebo Peter Šebo
CEO PS:Digital
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+