Jaký typ akce je E-Business Forum? Jaké téma má tento ročník a v čem se odlišuje od ostatních konferencí?
Konference E-Business Forum (EBF) je určena pro všechny, kterých se e-commerce sféra obchodně dotýká. Cílíme tedy nejen na majitele a management e-shopů, ale také na odborníky z logistiky, marketingu, HR, onlinu nebo IT. Letos tak očekáváme okolo 350 návštěvníků. Organizujeme ji, protože v tuzemsku chybí obdobná platforma, která by uměla propojit lidi z oboru, vytvořit podmínky pro nové obchodní příležitosti a navíc poskytnout know-how a zajímavé, neotřelé nápady. Konference se tentokrát věnuje čtyřem stěžejním okruhům:
- Brand (budování a posilování značky),
- UX (jak vylepšit zákaznickou zkušenost a vytvořit loajální zákaznickou základnu),
- HR (jak získat ty nejlepší zaměstnance a udržet je),
- Růst firmy (expanze do zahraniční, technologie).
Cílíme tedy nejen na majitele a management e-shopů, ale také na odborníky z logistiky, marketingu, HR, onlinu anebo IT.
Pro koho je E-Business Forum určené a podle čeho jste vybírali spíkry a témata?
Konference je určena pro každého, kdo se chce zdokonalit ve svém oboru, posunout svůj byznys kupředu, navázat nové kontakty, dát o sobě vědět nebo prostě jen načerpat inspiraci. Řečníky vybíráme velmi pečlivě na základě několika kritérií. EBF nabídne dva sály: Majakovského sál, kde vystoupí osobnosti české e-commerce se svým „success story” příběhem. Raisův sál zase přinese inovace v online prodeji, nápady, postřehy a trendy.
Konference je určena pro každého, kdo se chce zdokonalit ve svém oboru, posunout svůj byznys kupředu, navázat nové kontakty, dát o sobě vědět nebo prostě jen načerpat inspiraci.
Kdy se akce koná a v jakých prostorech?
Akce proběhne 26. září 2019 v Národním domě na Vinohradech v Praze. Věříme, že Národní dům je důstojným místem pro konání konference takového formátu. Poskytuje dostatek pohodlí pro naše návštěvníky i přednášející, místo pro catering, zázemí a v neposlední řadě prostor pro partnery, kteří tak mohou prezentovat své produkty – mnohdy zábavnou inovativní formou.
Věříme, že Národní dům je důstojným místem pro konání konference takového formátu.
Jak je sestaven program a na koho se mohou návštěvníci těšit?
V Majakovského sále představíme osobnosti, jejichž byznysový příběh inspiruje všechny ostatní. Na pódiu přivítáme Martina Kasu z Pilulka Lékárny, Tomáše Havryluka z Alza.cz, Simonu Kijonkovou ze Zásilkovny, Jitku Dvořákovou z CZC.cz nebo Davida Šišku z Bonami. V Raisově sále budou inspirovat například Viktoria Ruubel (IPF Digital), Lukáš Putna z Heuréky či Jan Mayer z Dataweps. Každoročně se v našem hodnoticím dotazníku objevuje na předních příčkách náš catering. Můžeme ujistit účastníky akce, že i letos zůstane laťka vysoko.
Jak dlouho akce trvá? Bude i afterparty nebo prostor na networking?
Konferenční program skončí v 17 hodin. Účastníci tak budou mít celý den na to, aby navázali kontakt prostřednictvím naší nové aplikace. Ta funguje na webovém rozhraní a není tak potřeba nic stahovat. Pro ty, kteří raději navazují obchodní vztahy tváří v tvář, je připravena afterparty s dobrým jídlem, pitím a překvapením, které pomůže rozvázat jazyk i nejstydlivějším introvertům.
Účastníci tak budou mít celý den na to, aby navázali kontakt prostřednictvím naší nové aplikace.
Jak jsou rozděleny vstupenky a do kdy je možné je koupit?
Všechny typy vstupenek (základní, pro členy APEK a pro prémiové členy TUESDAY Business Network) jsou dostupné do 25. září 2019. Stačí navštívit web konference a zakoupit je online.