1min. doba čtení

Na český a slovenský trh už brzy vstoupí Kaufland marketplace. Jak ho mohou využít e-shopy pro svůj růst? (Miroslava Birešová, Kaufland Global Marketplace)

V této části magazínu Ecommerce Bridge nám sales manažerka Kaufland Global Marketplace, Miroslava Birešová, přiblížila nový Kaufland marketplace, který vstoupí na trh již letos. Jak změní poměry v ecommerce prostředí v našem prostoru a co nového přinese?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:17 Kolik umí prodávat české eshopy přes Kaufland marketplace?
  • 03:57 Funguje Kaufland Global Marketplace podobně jako konkurence?
  • 06:20 Které produkty jsou ideální pro Kaufland marketplace?
  • 07:52 Jakými způsoby lze vkládat produkty na tento marketplace?
  • 10:09 Můžete přes Kaufland marketplace prodávat i vlastní produkty bez EAN kódu?
  • 11:46 Je integrace do Kaufland marketplace standardní?
  • 13:56 Jaká je podpora kontaktu prodejců se zákazníky?
  • 16:03 Co všechno dostanou v rámci „early bird“ nabídky noví prodejci zdarma?
  • 17:23 Jaké různé bonusové funkce si můžete na Kaufland marketplace zaplatit?
  • 19:10 Existuje tady určitá optimalizace produktů?
  • 22:04 Jaké požadavky a metriky musí potenciální prodejce splňovat?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru

Tento rozhovor vznikl ve spolupráci se společností Kaufland Global Marketplace.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)
2min. doba čtení

Jak postavit performance oddělení, které doručuje výsledky (Roman Helt – ui42)

Věčný boj mezi tím, zda mít interní tým, agenturu, nebo nebodaj spoléhat na freelancera, je stále v kurzu. Každá ze jmenovaných možností má své výhody i nevýhody. Jako zákazník byste si měli umět vyhodnotit, co se vám nejvíce vyplatí a samozřejmě i trošku této práci rozumět, pokud nechcete zůstat oklamáni… Kdy je vhodné mít interní […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+