1 min. doba čtení

Miliony návštěv ze SEO měsíčně? Nebo jak vést SEO tým… (Janko Januška, Spotibo)

SEO je disciplína, která se z vnějšího pohledu až tak moc nemění. Zejména tedy ve srovnání s jinými online nástroji. Janko Januška vede tým 9 lidí v agentuře Spotibo, kteří by mohli být freelancery, ale nejsou. Jak je dokáže udržet u sebe, jestli se vyplatí vzdělávat lidi v agentuře, a kdy byste měli mít ve firmě interního SEO člověka nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Janko Januška, CEO Spotibo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:24 Kolika lidí vede Jeníček ve Spotibo?
      • 01:54 Proč přejde člověk z freelance do agentury?
      • 06:20 Jaká negativa vidí Jeníček na homeoffice modelu?
      • 08:30 Jsou v týmu rovnocenní, nebo je tam nějaká struktura?
      • 10:55 Jak se nastavují cíle při SEO člověku?
      • 16:00 Do jaké míry se vyplatí mít člověka na SEO ve firmě?
      • 24:33 Které metriky by měly e-shopy sledovat?
      • 28:58 Dá se v SEO nějak vzdělávat?
      • 32:20 Jak přistupují ve Spotibo k učení praxí?
      • 34:40 Loajalita zaměstnanců ve Spotibo
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+