1 min. doba čtení

Miliony návštěv ze SEO měsíčně? Nebo jak vést SEO tým… (Janko Januška, Spotibo)

SEO je disciplína, která se z vnějšího pohledu až tak moc nemění. Zejména tedy ve srovnání s jinými online nástroji. Janko Januška vede tým 9 lidí v agentuře Spotibo, kteří by mohli být freelancery, ale nejsou. Jak je dokáže udržet u sebe, jestli se vyplatí vzdělávat lidi v agentuře, a kdy byste měli mít ve firmě interního SEO člověka nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Janko Januška, CEO Spotibo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:24 Kolika lidí vede Jeníček ve Spotibo?
      • 01:54 Proč přejde člověk z freelance do agentury?
      • 06:20 Jaká negativa vidí Jeníček na homeoffice modelu?
      • 08:30 Jsou v týmu rovnocenní, nebo je tam nějaká struktura?
      • 10:55 Jak se nastavují cíle při SEO člověku?
      • 16:00 Do jaké míry se vyplatí mít člověka na SEO ve firmě?
      • 24:33 Které metriky by měly e-shopy sledovat?
      • 28:58 Dá se v SEO nějak vzdělávat?
      • 32:20 Jak přistupují ve Spotibo k učení praxí?
      • 34:40 Loajalita zaměstnanců ve Spotibo
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)
1 min. doba čtení

SK-NIC a aukce .sk domén, která se již nikdy nebude opakovat (Peter Bíro, SK-NIC)

Dosud nevídaná akce se chystá na českém internetu! Národní registrátor domén SK-NIC se chystá uvolnit domény, které se dosud nedaly registrovat. Byly jednoduše historicky blokovány a nikdo je nevlastní. Ať už se jedná o domény jako 1.sk, 7.sk, a.sk a mnohé další, nyní si je budete moci v aukci vydražit. Jak to celé bude probíhat, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024
1 min. doba čtení

Trendy v reklamních preferencích, Proč se nespoléhat na „last click“ a TEMU | MUDROVAČKA 09/2024

Štěpán se vrátil do horkého křesla mudrovačky a věru že bylo o čem! V zářijových novinkách jsme si prošli například aktuální trendy v reklamních preferencích, Temu jako druhou nejnavštěvovanější e-commerce platformou, problémy se správou produktových informací u B2B firem, YouTube novinky ai proč se nespoléhat na „last click“? To vše a ještě mnohem víc v […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+