|
1 min. doba čtení

Miliony návštěv ze SEO měsíčně? Nebo jak vést SEO tým… (Janko Januška, Spotibo)

SEO je disciplína, která se z vnějšího pohledu až tak moc nemění. Zejména tedy ve srovnání s jinými online nástroji. Janko Januška vede tým 9 lidí v agentuře Spotibo, kteří by mohli být freelancery, ale nejsou. Jak je dokáže udržet u sebe, jestli se vyplatí vzdělávat lidi v agentuře, a kdy byste měli mít ve firmě interního SEO člověka nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Janko Januška, CEO Spotibo.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 01:24 Kolika lidí vede Jeníček ve Spotibo?
      • 01:54 Proč přejde člověk z freelance do agentury?
      • 06:20 Jaká negativa vidí Jeníček na homeoffice modelu?
      • 08:30 Jsou v týmu rovnocenní, nebo je tam nějaká struktura?
      • 10:55 Jak se nastavují cíle při SEO člověku?
      • 16:00 Do jaké míry se vyplatí mít člověka na SEO ve firmě?
      • 24:33 Které metriky by měly e-shopy sledovat?
      • 28:58 Dá se v SEO nějak vzdělávat?
      • 32:20 Jak přistupují ve Spotibo k učení praxí?
      • 34:40 Loajalita zaměstnanců ve Spotibo
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet