2 min. doba čtení

Kosmetika Angry Beards spustila ostrou televizní reklamu

Značka pánské kosmetiky Angry Beards ve své první televizní kampani demonstruje "právo na koule".

Kosmetika Angry Beards spustila ostrou televizní reklamu

Reklama na Angry Beards je stejně přímá a drsná jako název značky

Značka pánské kosmetiky Angry Beards poprvé přenáší svou reklamu do televize. Animovaný spot, který běží od 16. ledna na stanicích skupiny Nova, představuje značku jako „kosmetiku, která má koule“. Přiznejme si, že značka jde přímo k věci a pokud nejste naladěni na stejnou vlnovou délku, raději jděte z cesty. Alespoň to uvádí na svých webových stránkách.

„Naše výrobky jsou určeny pro muže, a protože nevyrábíme kosmetiku pro ‚pánské intimní partie‘, ale pro koule, nazýváme je pravými jmény,“ vysvětluje Tomáš Čech, majitel Angry Beards.

|

 

Za kampaň je zodpovědná agentura Knowlimits. Kromě televize bude k vidění také na internetu, YouTube a sociálních sítích.

Značka Angry Beards nabízí kosmetiku nejen pro vousy a kníry. Mezi její nejznámější výrobky patří sportovní lubrikanty a deodoranty na koule. Společnost komunikuje ostře a přímo. A tento „balls“ styl jí loni přinesl tržby ve výši 180 milionů korun. Třebíčská společnost v současné době působí kromě domovské České republiky také na Slovensku a v Polsku.

Ani angry image neubírá společnosti na charismatu a pomoci druhým. Její poslední kampaň pro charitativní projekt Movember proti rakovině prostaty vynesla 150 000 Kč a 20 000 zákazníků obdrželo leták s návodem, jak si sami vyšetřit „koule“.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech
5 min. doba čtení

In-game reklama má náskok v pozornosti, avšak ne v rozpočtech

Kdo z nás si alespoň jednou nezkrátil čekání hrou na mobilu? V roce 2025 patří digitální hry – ať už na telefonu, konzoli nebo počítači – mezi nejoblíbenější formy trávení času online. Z pohledu reklamy jsou ale stále nedoceněné. Přestože mladší generace tráví hraním desítky minut denně, značky jim věnují jen zlomek svých rozpočtů. A […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů
7 min. doba čtení

isklad mění pravidla hry v e-commerce: Přináší inovace, které pomohou e-shopům přežít nápor globálních hráčů

Kvůli tlaku globálních hráčů z Asie a rozmachu online tržišť se prostředí e-commerce ve střední Evropě dynamicky mění. Mnoha internetovým obchodům hrozí zánik a ve hře zůstává ten, kdo se přizpůsobí. Rozhodující konkurenční výhodou se stává logistika. isklad, technologický lídr mezi fulfillment centry, proto přichází s přelomovými inovacemi, které mohou zamíchat kartami celého odvětví.

Alexander Jančo Alexander Jančo
Business development director (interim), Isklad
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+