Reklama na Angry Beards je stejně přímá a drsná jako název značky
Značka pánské kosmetiky Angry Beards poprvé přenáší svou reklamu do televize. Animovaný spot, který běží od 16. ledna na stanicích skupiny Nova, představuje značku jako “kosmetiku, která má koule”. Přiznejme si, že značka jde přímo k věci a pokud nejste naladěni na stejnou vlnovou délku, raději jděte z cesty. Alespoň to uvádí na svých webových stránkách.
“Naše výrobky jsou určeny pro muže, a protože nevyrábíme kosmetiku pro ‘pánské intimní partie’, ale pro koule, nazýváme je pravými jmény,” vysvětluje Tomáš Čech, majitel Angry Beards.
Za kampaň je zodpovědná agentura Knowlimits. Kromě televize bude k vidění také na internetu, YouTube a sociálních sítích.
Značka Angry Beards nabízí kosmetiku nejen pro vousy a kníry. Mezi její nejznámější výrobky patří sportovní lubrikanty a deodoranty na koule. Společnost komunikuje ostře a přímo. A tento “balls” styl jí loni přinesl tržby ve výši 180 milionů korun. Třebíčská společnost v současné době působí kromě domovské České republiky také na Slovensku a v Polsku.
Ani angry image neubírá společnosti na charismatu a pomoci druhým. Její poslední kampaň pro charitativní projekt Movember proti rakovině prostaty vynesla 150 000 Kč a 20 000 zákazníků obdrželo leták s návodem, jak si sami vyšetřit “koule”.