2min. doba čtení

Kosmetika Angry Beards spustila ostrou televizní reklamu

Značka pánské kosmetiky Angry Beards ve své první televizní kampani demonstruje "právo na koule".

Kosmetika Angry Beards spustila ostrou televizní reklamu

Reklama na Angry Beards je stejně přímá a drsná jako název značky

Značka pánské kosmetiky Angry Beards poprvé přenáší svou reklamu do televize. Animovaný spot, který běží od 16. ledna na stanicích skupiny Nova, představuje značku jako “kosmetiku, která má koule”. Přiznejme si, že značka jde přímo k věci a pokud nejste naladěni na stejnou vlnovou délku, raději jděte z cesty. Alespoň to uvádí na svých webových stránkách.

“Naše výrobky jsou určeny pro muže, a protože nevyrábíme kosmetiku pro ‘pánské intimní partie’, ale pro koule, nazýváme je pravými jmény,” vysvětluje Tomáš Čech, majitel Angry Beards.

 

Za kampaň je zodpovědná agentura Knowlimits. Kromě televize bude k vidění také na internetu, YouTube a sociálních sítích.

Značka Angry Beards nabízí kosmetiku nejen pro vousy a kníry. Mezi její nejznámější výrobky patří sportovní lubrikanty a deodoranty na koule. Společnost komunikuje ostře a přímo. A tento “balls” styl jí loni přinesl tržby ve výši 180 milionů korun. Třebíčská společnost v současné době působí kromě domovské České republiky také na Slovensku a v Polsku.

Ani angry image neubírá společnosti na charismatu a pomoci druhým. Její poslední kampaň pro charitativní projekt Movember proti rakovině prostaty vynesla 150 000 Kč a 20 000 zákazníků obdrželo leták s návodem, jak si sami vyšetřit “koule”.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %
3min. doba čtení

Vrácení zboží v Německu se drží na 11 %

Pro hráče v oblasti elektronického obchodování je výzvou najít rovnováhu mezi vstřícností k zákazníkům a udržením návratnosti v rozumných mezích. Podle průzkumu německé digitální asociace Bitkom zákazníci nakupující online v Německu vracejí 11 % svých nákupů.

Přečíst článek
Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
5min. doba čtení

Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat

Česká e-commerce se po dvou letech červených čísel opět nadechuje. Zákazníci ovšem byli nuceni přizpůsobit zdivočelé inflaci své rozpočty a nákupní zvyklosti – a řadu nových návyků si uchovají i letos, když očekávají reálný růst mezd. Skip Pay v rámci svého panelu pravidelně nakupujících zákazníků analyzoval spotřebitelské chování – zákazníci jsou připraveni být opět loajální, o […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+