2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:19 Kdo je velký a kdo malý klient?
  • 02:29 Máte jiný přístup k malému klientovi než k velkému?
  • 03:28 Co rozhoduje o velikosti klienta?
  • 07:33 Jaké jsou rozdíly mezi klienty u nás a v zahraničí?
  • 10:25 Jak se změnila vaše role agentury v době automatizace?
  • 16:10 Máte zkušenosti s tím, že si klient vezme nezávislého konzultanta, který mu pomůže s výběrem agentury?
  • 18:05 Měl by menší klient řešit kampaně automatizovaně a na vlastní pěst?
  • 20:39 Freelancer nebo agentura? Čemu by měl klient dát přednost?
  • 24:31 S čím by měl začít malý klient, který má jen malý rozpočet?
  • 26:15 Jak pracovat s majiteli firem, kteří za každou cenu prosazují svou agendu?
  • 29:29 Jak řeší marketing fakt velké e-shopy?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Vivantina

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+