2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:19 Kdo je velký a kdo malý klient?
  • 02:29 Máte jiný přístup k malému klientovi než k velkému?
  • 03:28 Co rozhoduje o velikosti klienta?
  • 07:33 Jaké jsou rozdíly mezi klienty u nás a v zahraničí?
  • 10:25 Jak se změnila vaše role agentury v době automatizace?
  • 16:10 Máte zkušenosti s tím, že si klient vezme nezávislého konzultanta, který mu pomůže s výběrem agentury?
  • 18:05 Měl by menší klient řešit kampaně automatizovaně a na vlastní pěst?
  • 20:39 Freelancer nebo agentura? Čemu by měl klient dát přednost?
  • 24:31 S čím by měl začít malý klient, který má jen malý rozpočet?
  • 26:15 Jak pracovat s majiteli firem, kteří za každou cenu prosazují svou agendu?
  • 29:29 Jak řeší marketing fakt velké e-shopy?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Vivantina

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
1min. doba čtení

Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Přechod z neplaceného obsahu na ten placený bývá ve většině případů extrémně náročný a bolestivý. Lidé si už zvykli, že mají něco zadarmo a nyní je najednou přesvědčovat, aby platili, se zdá být nemožné. Toldo jako aplikace pro podcastery se snaží změnit smýšlení lidí, proč by měli své oblíbené tvůrce podporovat. Jak se do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+