2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

    • 01:19 Kdo je velký a kdo malý klient?
    • 02:29 Máte jiný přístup k malému klientovi než k velkému?
    • 03:28 Co rozhoduje o velikosti klienta?
    • 07:33 Jaké jsou rozdíly mezi klienty u nás a v zahraničí?
    • 10:25 Jak se změnila vaše role agentury v době automatizace?
    • 16:10 Máte zkušenosti s tím, že si klient vezme nezávislého konzultanta, který mu pomůže s výběrem agentury?
    • 18:05 Měl by menší klient řešit kampaně automatizovaně a na vlastní pěst?
    • 20:39 Freelancer nebo agentura? Čemu by měl klient dát přednost?
    • 24:31 S čím by měl začít malý klient, který má jen malý rozpočet?
    • 26:15 Jak pracovat s majiteli firem, kteří za každou cenu prosazují svou agendu?
    • 29:29 Jak řeší marketing fakt velké e-shopy?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

Vivantina

Viac o tejto spoločnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
1min. doba čtení

Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umělá inteligence jako buzzword posledních měsíců stále rezonuje v marketingových a byznys kruzích. Jaké všechny možnosti nám nabízí a v čem dokáže být užitečná v rámci online podnikání? Tipy pro využití AI pro e-shopy nám přišel dát Tomáš Brunovský, Architekt IT řešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
1min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+