2 min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační kanály jako doma. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Ondřej Lipták, Senior business developer & Partner at Dexfinity.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:31 Jací jsou klíčoví exportní klienti společnosti Dexfinity a jak se o ně Ondřej stará?
  • 02:27 Na co jsme v posledním rozhovoru o expanzi zapomněli?
  • 05:07 Měnily se prioritní země Slováků na expanzi postupem let?
  • 07:11 Jaké nástroje umí pomoci při rozhodování, kam se rozšířit?
  • 13:12 Je rozdíl mezi přístupem klientů ke expanzi?
  • 16:21 Jak probíhá exportní analýza?
  • 17:40 Vyhodnocování vstupu na nový trh
  • 20:26 Jak rozdělit rozpočet investici na reklamu??
  • 23:34 Dá se dělat expanze i přes Success Fee model?
  • 27:49 Je marketplace odpověď pro každého, kdo expanduje?
  • 30:31 Tipy na závěr, čemu se při expanzi vyhnout
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Dexfinity
Tento článek ti přináší

Dexfinity

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)
2 min. doba čtení

Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)

Fulfillmentové služby jsou stále neznámou pro mnohé majitele malých a středních e-shopů, kteří netuší, jaké výhody jim může přinést outsourcing logistiky. Outsourcing nejen šetří čas a zdroje, ale často je také finančně výhodnější, než správa vlastního skladu. Fulfillmentová centra zajišťují celou řadu služeb, od balení a pickingu, až po etiketování a řešení specifických potřeb zákazníků. […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+