2 min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační kanály jako doma. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Ondřej Lipták, Senior business developer & Partner at Dexfinity.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:31 Jací jsou klíčoví exportní klienti společnosti Dexfinity a jak se o ně Ondřej stará?
  • 02:27 Na co jsme v posledním rozhovoru o expanzi zapomněli?
  • 05:07 Měnily se prioritní země Slováků na expanzi postupem let?
  • 07:11 Jaké nástroje umí pomoci při rozhodování, kam se rozšířit?
  • 13:12 Je rozdíl mezi přístupem klientů ke expanzi?
  • 16:21 Jak probíhá exportní analýza?
  • 17:40 Vyhodnocování vstupu na nový trh
  • 20:26 Jak rozdělit rozpočet investici na reklamu??
  • 23:34 Dá se dělat expanze i přes Success Fee model?
  • 27:49 Je marketplace odpověď pro každého, kdo expanduje?
  • 30:31 Tipy na závěr, čemu se při expanzi vyhnout
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Dexfinity
Tento článek ti přináší

Dexfinity

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+