2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační kanály jako doma. Více nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Ondřej Lipták, Senior business developer & Partner at Dexfinity.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:31 Jací jsou klíčoví exportní klienti společnosti Dexfinity a jak se o ně Ondřej stará?
  • 02:27 Na co jsme v posledním rozhovoru o expanzi zapomněli?
  • 05:07 Měnily se prioritní země Slováků na expanzi postupem let?
  • 07:11 Jaké nástroje umí pomoci při rozhodování, kam se rozšířit?
  • 13:12 Je rozdíl mezi přístupem klientů ke expanzi?
  • 16:21 Jak probíhá exportní analýza?
  • 17:40 Vyhodnocování vstupu na nový trh
  • 20:26 Jak rozdělit rozpočet investici na reklamu??
  • 23:34 Dá se dělat expanze i přes Success Fee model?
  • 27:49 Je marketplace odpověď pro každého, kdo expanduje?
  • 30:31 Tipy na závěr, čemu se při expanzi vyhnout
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… I takto by se dalo ve zkratce shrnout mé dosavadní působení. Prošel jsem si od agentur, přes práci pro korporát, až po rodinnou firmu s dobrým příběhem. Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se takového nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Dexfinity
Tento článek ti přináší

Dexfinity

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+