1 min. doba čtení

Jak vyniknout na výstavách v roce 2025? LEDky, ekologie a modularita (Ingrid Sudek, MADNESS Advertising)

Světýlka, světýlka všude... Výstavnictví dnes nabízí nekonečné možnosti, jak zaujmout, být ekologický a zároveň efektivní. Od moderních modulárních systémů, které šetří čas a peníze, přes kreativní stánky inspirované umělou inteligencí, až po ekologická řešení, která snižují odpad – vše lze přizpůsobit potřebám každé firmy. Chcete-li na výstavách zazářit, získat konkurenční výhodu a zároveň myslet na udržitelnost, v tomto článku naleznete vše, co potřebujete vědět o trendech, které formují svět výstavnictví. Jak to v tomto segmentu nám řekla Ingrid Sudek, CEO MADNESS Advertising.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:37 Co se za poslední roky změnilo v rámci vystavovatelského byznysu?
  • 06:04 Umí ve společnosti i navrhovat řešení pro stánky?
  • 07:41 Jaké věci jsou trendy v roce 2024?
  • 08:50 Špatná reprezentace je horší, než žádná…
  • 11:04 Jaké jsou možnosti tvorby systémů?
  • 13:10 Jsou konstrukce univerzální i napříč zeměmi?
  • 21:47 Dá se na to dívat iz pohledu ekologie?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+