1min. doba čtení

Jak správně postavit B2B e-shop? (Ivan Potančok, Vibration)

Tvorba B2B e-shopů a řešení je specifická. Prodej zboží a služeb firmám totiž funguje jinak než u běžných zákazníků. A právě na to se specializuje agentura Vibration. Její zakladatel a ředitel Ivan Potančok nám vyprávěl, jak tento byznys funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:30 Co dělá agentura Vibration a jaký je rozdíl mezi B2B a B2C e-shopem?
  • 04:36 Proč firmám nestačí klasické krabicové řešení e-shopu?
  • 08:10 Jakým způsobem lze rozšířit původní ERP systém?
  • 09:14 Které funkcionality využívané při B2C jsou na B2B e-shopu zbytečné?
  • 10:58 Proč se ve Vibration začaly soustředit zejména na B2B sektor?
  • 14:12 Co je nejdůležitější vědět při tvoření B2B e-shopu?
  • 18:40 Jaké jsou hlavní výhody vlastního systému, který používá Vibration?
  • 20:31 Jaká technologická řešení nabízí Vibration pro rostoucí firmu?
  • 24:22 Kam bude B2B v rámci e-commerce směřovat v budoucnosti?

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Vibration.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)
2min. doba čtení

Jak se dělá online marketing v sexshopu? (Martina Melíšková, iSEXshop.sk)

Pracovali jste už někdy v „zakázaném“ segmentu? Určitě o nich dobře víte: léky, zbraně, sex… Není tak jednoduché dělat reklamu na věci, které by neměly být považovány za škodlivé. Ale reklamní systémy Google a Meta jsou bohužel striktně nastaveny, proto e-shopy nabízející toto zboží musí hledat jiné cesty. Jak se dají propagovat sexuální pomůcky a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)
2min. doba čtení

Jak vypadá expanze na nové trhy v praxi – hloubkový přehled a tipy (Ondřej Lipták, Dexfinity)

Buď se můžete řídit intuicí, nebo využijete profesionálních nástrojů a dat. A to dokonce ve většině případů zdarma! Tak či onak, expanze je odpovědí na řadu problémů, které s e-shopem řešíte. Podívejte se do hloubky, jaké kroky řešit po vstupu na nový trh, kolik rozpočtu na zemi alokovat a zda vám budou fungovat stejné komunikační […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+