1min. doba čtení

Jak správně postavit B2B e-shop? (Ivan Potančok, Vibration)

Tvorba B2B e-shopů a řešení je specifická. Prodej zboží a služeb firmám totiž funguje jinak než u běžných zákazníků. A právě na to se specializuje agentura Vibration. Její zakladatel a ředitel Ivan Potančok nám vyprávěl, jak tento byznys funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:30 Co dělá agentura Vibration a jaký je rozdíl mezi B2B a B2C e-shopem?
  • 04:36 Proč firmám nestačí klasické krabicové řešení e-shopu?
  • 08:10 Jakým způsobem lze rozšířit původní ERP systém?
  • 09:14 Které funkcionality využívané při B2C jsou na B2B e-shopu zbytečné?
  • 10:58 Proč se ve Vibration začaly soustředit zejména na B2B sektor?
  • 14:12 Co je nejdůležitější vědět při tvoření B2B e-shopu?
  • 18:40 Jaké jsou hlavní výhody vlastního systému, který používá Vibration?
  • 20:31 Jaká technologická řešení nabízí Vibration pro rostoucí firmu?
  • 24:22 Kam bude B2B v rámci e-commerce směřovat v budoucnosti?

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Vibration.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Peter Šebo
1min. doba čtení

Nahradí marketéry umělá inteligence? Jak se připravit na situaci za pár let? (Peter Šebo, PS:Digital)

Se šéfem a zakladatelem agentury PS:Digital, Petrem Šebem, jsme si v tomto rozhovoru povídali o budoucnosti automatizace a umělé inteligence (AI) v digitálním byznysu a o tom, jak může tento pokrok již brzy změnit práci marketérů obecně. Mohou tyto trendy ohrozit živobytí copywriterů nebo grafiků?

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek