1 min. doba čtení

Jak správně postavit B2B e-shop? (Ivan Potančok, Vibration)

Tvorba B2B e-shopů a řešení je specifická. Prodej zboží a služeb firmám totiž funguje jinak než u běžných zákazníků. A právě na to se specializuje agentura Vibration. Její zakladatel a ředitel Ivan Potančok nám vyprávěl, jak tento byznys funguje.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:30 Co dělá agentura Vibration a jaký je rozdíl mezi B2B a B2C e-shopem?
  • 04:36 Proč firmám nestačí klasické krabicové řešení e-shopu?
  • 08:10 Jakým způsobem lze rozšířit původní ERP systém?
  • 09:14 Které funkcionality využívané při B2C jsou na B2B e-shopu zbytečné?
  • 10:58 Proč se ve Vibration začaly soustředit zejména na B2B sektor?
  • 14:12 Co je nejdůležitější vědět při tvoření B2B e-shopu?
  • 18:40 Jaké jsou hlavní výhody vlastního systému, který používá Vibration?
  • 20:31 Jaká technologická řešení nabízí Vibration pro rostoucí firmu?
  • 24:22 Kam bude B2B v rámci e-commerce směřovat v budoucnosti?

Rozhovor je připraven ve spolupráci s firmou Vibration.

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+