|
2 min. doba čtení

Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu se platí a pomalu se tento úzus dostává i do digitálního prostředí. Vždyť ne nadarmo se považují věci zadarmo za méně kvalitní. U novinářů to platí dvojnásob, protože pokud nemá vydavatelství za sebou externí zdroje, musí si na sebe vydělat samo, aby mohlo vykonávat kvalitní práci. Jak to s předplatným ve SMEčku funguje, jelikož řeší A/B testing a zda se jim vyplatí investovat i do offline podpory nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Peter Nagy, Head of Marketing, Petit Press.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:59 Kde se datují slovenské začátku předplatitelského byznysu?
  • 04:35 Jaký je v médiích poměr placených odběratelů a reklamy?
  • 06:38 Je nějaká nevýhoda předplatného?
  • 09:38 Fungují testování na poměr zobrazeného textu před platbou?
  • 13:17 Jak se SMEčku vyvíjeli předplatitelé v čase?
  • 18:01 Čekají i současní předplatitelé na akce a slevy?
  • 19:53 Probíhají ve společnosti nějaké A/B testy?
  • 26:33 Pomáhají k předplatnému i podcasty?
  • 28:22 Funguje i nějaká offline podpora předplatného?
  • 32:10 Jak si vyhodnocují LTV u zákazníků?
  • 33:29 Plány k dosažení 100 000 odběratelů?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge