2 min. doba čtení

Jak SME.sk získalo 60 tisíc digitálních předplatitelů? (Peter Nagy, Petit Press)

Za kvalitu se platí a pomalu se tento úzus dostává i do digitálního prostředí. Vždyť ne nadarmo se považují věci zadarmo za méně kvalitní. U novinářů to platí dvojnásob, protože pokud nemá vydavatelství za sebou externí zdroje, musí si na sebe vydělat samo, aby mohlo vykonávat kvalitní práci. Jak to s předplatným ve SMEčku funguje, jelikož řeší A/B testing a zda se jim vyplatí investovat i do offline podpory nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Peter Nagy, Head of Marketing, Petit Press.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:59 Kde se datují slovenské začátku předplatitelského byznysu?
  • 04:35 Jaký je v médiích poměr placených odběratelů a reklamy?
  • 06:38 Je nějaká nevýhoda předplatného?
  • 09:38 Fungují testování na poměr zobrazeného textu před platbou?
  • 13:17 Jak se SMEčku vyvíjeli předplatitelé v čase?
  • 18:01 Čekají i současní předplatitelé na akce a slevy?
  • 19:53 Probíhají ve společnosti nějaké A/B testy?
  • 26:33 Pomáhají k předplatnému i podcasty?
  • 28:22 Funguje i nějaká offline podpora předplatného?
  • 32:10 Jak si vyhodnocují LTV u zákazníků?
  • 33:29 Plány k dosažení 100 000 odběratelů?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+