|
2 min. doba čtení

Jak se nezklamat při výběru nových kolegů – marketérů (Marta Fabiánová, TCC online)

Při výběru správných lidí na jakoukoli pozici je to často velmi náročné. Více kol pohovorů, testovací zadání a nakonec přijmete člověka, kterého po týdnu musíte vyhodit. Proto je výběrové řízení extrémně důležité. Jak zvolit správnou strategii při hajrování nových lidí, v čemž vám umí pomoci profesionální testování před náborem a zda má smysl i průběžně zjišťovat spokojenost od zaměstnanců nám ve studiu Ecommerce Bridge řekla Marta Fabiánová, Managing Director TCC online.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:19 Co je TCC online?
  • 03:32 Jaká je dnes doba z pohledu pracovního trhu?
  • 06:21 Nač se při náboru nových lidí často zapomíná?
  • 08:40 Jaký je „ideální“ postup při hledání nového člověka?
  • 14:29 Které testy jsou nejvíce využívány a proč?
  • 20:44 Jaké testy se doporučují pro lidi z marketingu?
  • 23:48 Dokáže TCC online člověku pomoci i při tvorbě testů?
  • 26:24 Jak lze dosáhnout konzistence dat?
  • 30:06 Dá se nějak odhalit i motivace člověka před přijetím?
  • 35:53 Je lepší vybrat vždy, nebo občas si počkat na „dokonalého“ kandidáta?
  • 39:52 Existuje i nějaký průběžný dotazník spokojenosti?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)
6 min. doba čtení

Doručení zboží je klíčová zákaznická zkušenost. Proč nevybírat jen na základě ceny (Anton Kukučka, Packeta)

Rychlejší doručení, inteligentní Z-boxy, ekologická řešení i nové nápady, které mohou změnit způsob, jak vnímáme logistiku. Tento rozhovor ukazuje, že doručení není jen o balících, ale o emocích, důvěře a technologiích, které zlepšují každou fázi nákupu. Zjistíte, proč je „objednej si do tří hodin a zítra to máš doma“ silnější argument než jakákoli sleva a […]

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 45/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet