|
2 min. doba čtení

Jak se mohou malé a střední e-shopy připravit pro rok 2024? (Michal Farkaš – Shoptet)

Shoptet je největší platforma na našem území, která poskytuje jednoduché řešení pro podnikatele, kteří začínají. Od free programu až po složitější formy, avšak stále s možností rychlého „vyklikání“ je zde Shoptet pro více než 36 000 e-shopů. Více o současném byznys trhu, co plánují do budoucna ve společnosti a jak vidí rok 2024 nám do studia Ecommerce Bridge přišel vyprávět head of marketing pro SK trh Michal Farkaš.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak se mohou malé a střední e-shopy připravit pro rok 2024? (Michal Farkaš – Shoptet)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:37 Čekají e-shopy těžké časy?
  • 03:39 Kolik má Shoptet aktuálně na Slovensku e-shopů?
  • 03:49 Jaký je aktuální trend zakládání / rušení e-shopů?
  • 06:25 Jaké jsou trop 3 věci, které e-shopy čekají na příští rok?
  • 07:27 Jak umí pomoci Shoptet odlišit se?
  • 09:02 Jsou v rámci Shoptetu nějaké plug-iny spojené s AI?
  • 10:54 Dokáží doplňky a placený program Shoptet reálně pomoci byznysu?
  • 13:12 Je pomoc podnikatelům motivujícím faktorem pro placený účet?
  • 15:26 Je na projekt inkubátoru dedikovaný tým?
  • 19:26 Kdo je nejčastější zákazník Shoptetu?
  • 21:29 Umí Shoptet v projektu inkubátoru pomoci is marketingem?
  • 22:20 Jak vypadaly výsledky průzkumu, který si Shoptet dělal?
  • 23:04 Je marketing nejdůležitější součástí podnikání?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Shoptet
Tento článek ti přináší

Shoptet

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge