1 min. doba čtení

Jak expandují ambiciózní e-shopy na globální trh? (Ivan Cingel, CREATIVE sites)

Expanze nejsou jen jednorožci, duha a všechno sluníčkové. Častokrát to je boj o vlastním egu a dělání věcí, co opravdu fungují. Netřeba vymýšlet kolo a spíše se zaměřit na věci, které jsou skutečně podstatné. Připravili jsme si pro vás tipy, na které věci byste měli rozhodně při expanzi na zahraniční trhy myslet. Od logistiky, přes emailing, automatizaci, překlady až po integraci dat z jednoho CMS. Na všechny otázky nám odpověděl Ivan Cingel, COO v CREATIVE sites.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:23 Co všechno dokážou e-shopy při expanzi automatizovat?
  • 05:38 Dá se využívat emailing i přímo z e-shopu, či raději přes externí nástroje?
  • 08:02 A co balíky či reverzní logistika?
  • 13:04 Je lepší mít samostatnou doménu pro všechny země?
  • 17:02 Fungují automaticky překládané texty na zahraničních webech?
  • 21:56 Řešení všech webů z jednoho CMS
  • 24:52 Je třeba mít servery po celé Evropě, aby byl e-shop dostatečně rychlý?
  • 32:52 Propojování vlastních dat na externí nástroje…
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

CREATIVE sites
Tento článek ti přináší

CREATIVE sites

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+