1 min. doba čtení

Jak efektivně vybírat dodavatele pro e-shop? Férový tendr v e-commerce (Libor Toporcer, ADMA)

Na Slovensku nie je príliš zvykom pri výbere dodávateľa využívať tendre. A keď už, nemá to správu formu, rozsah, či vyhodnotenie. Aby to malo zmysel pre všetky zúčastnené stany, ADMA vytvorila Férový tender kde nájdete všetko potrebné, aby ste na nič nezabudli. Ako teda prebieha celý proces, či je v poriadku prizvať si aj externých odborníkov a na čo by ste mali myslieť pri vyhodnocovaní nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Libor Toporcer, Team leader & Strategy director v Invelity.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:02 Co je to férový tendr?
  • 04:37 Shlukují se agentury na výběrová řízení kvůli výhodě?
  • 05:55 Co se u e-commerce nejčastěji tendruje?
  • 07:37 Od jakého momentu mají pro firmu tendry smysl?
  • 08:55 Jak probíhá celý proces?
  • 12:58 Co všechno obsahuje férový tendr?
  • 14:23 Dá se nějak externě pomoci při psaní dobrého zadání?
  • 22:07 Jak se následně tendr vyhodnocuje?
  • 32:51 Existuje nějaká forma “skicovního” pro agentury?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)
1 min. doba čtení

Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umělá inteligence přišla jako velcí voda a několik marketingových pracovníků se chytalo za hlavu, co bude s jejich prací. Vždyť vygenerovat dnes text jakékoli délky zabere nanejvýš pár vteřin. Ale v konečném důsledku jde také o kvalitu textu, což zatím AI nezvládne na takové úrovni, aby to bylo na míru klientovi. Zda berou copywriteři AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1 min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+