1 min. doba čtení

Jak dělat, nebo si „dát dělat“, SEO v roce 202X (Tibor Peták, Gradeta)

Zakladatel společnosti Gradeta, Tibor Peták, je známým expertem na SEO a v tomto rozhovoru vám prozradí, jak se práce s vyhledávači vyvíjela, jak z ní vytěžit maximum pro vaše podnikání dnes a co přinese v budoucnosti.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:20 V čem se změnilo SEO za 20 let?
  • 04:47 Jak uspět ve vyhledávání s dobrým obsahem?
  • 08:22 Vyplatí se sledovat aktuální trendy a updaty na Google?
  • 10:54 Jak se Tibor staví k nakupování zpětných odkazů?
  • 14:37 Je možné porazit konkurenty, kteří nakupují odkazy?
  • 17:57 Chápou klienti SEO jako běh na dlouhou trať?
  • 19:51 Jak se nastavují KPIs u jednotlivých projektů?
  • 22:13 Co se stane, když klient náhle ukončí spolupráci?
  • 24:00 Jaký bude další vývoj SEO a které trendy se přeceňují?
  • 28:54 Snaží se Google vycházet vstříc uživatelům?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+