1min. doba čtení

Jak dělat, nebo si „dát dělat“, SEO v roce 202X (Tibor Peták, Gradeta)

Zakladatel společnosti Gradeta, Tibor Peták, je známým expertem na SEO a v tomto rozhovoru vám prozradí, jak se práce s vyhledávači vyvíjela, jak z ní vytěžit maximum pro vaše podnikání dnes a co přinese v budoucnosti.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:20 V čem se změnilo SEO za 20 let?
  • 04:47 Jak uspět ve vyhledávání s dobrým obsahem?
  • 08:22 Vyplatí se sledovat aktuální trendy a updaty na Google?
  • 10:54 Jak se Tibor staví k nakupování zpětných odkazů?
  • 14:37 Je možné porazit konkurenty, kteří nakupují odkazy?
  • 17:57 Chápou klienti SEO jako běh na dlouhou trať?
  • 19:51 Jak se nastavují KPIs u jednotlivých projektů?
  • 22:13 Co se stane, když klient náhle ukončí spolupráci?
  • 24:00 Jaký bude další vývoj SEO a které trendy se přeceňují?
  • 28:54 Snaží se Google vycházet vstříc uživatelům?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)
1min. doba čtení

LinkedIn a e-shopy? Má smysl se mu věnovat a přináší to také výsledky! (Juraj Zaťko – Birdline)

Sociální síť LinkedIn slouží zejména k profesionálnímu spojování se s lidmi z podobných oblastí. Dokáže na ní ale uspět i B2C e-shop? A Měl by tam vůbec být? LinkedIn je takový, jak si jej postavíte a může být velmi užitečný. Jak jej dokážete využít pro vaše podnikání, i když prodáváte klasické produkty, co nejvíce z […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)
1min. doba čtení

Správný brief pro tvorbu a vylepšení e-shopu vám umí ušetřit tisíce EUR (Ivan Cingel – CREATIVE sites)

Při vývoji nového webu se často dělají podobné chyby. Trvání na vlastních prvcích bez předchozí konzultace či nerealistické časové i finanční nároky jsou na denním pořádku. Jak by měl proces tvorby nového webu či e-shopu vypadat, kteří lidé z firmy by se do procesu měli zapojit a zda je nějaký magický obecný checklist, díky kterému […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+