2 min. doba čtení

Jak dělá online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahlédněte do zákulisí marketingu a e-commerce jedné z předních značek sportovního vybavení. Zjistíte, jaké strategie používá při cenové politice, jak přistupuje k sezónním kampaním a slevám, a jaké technologie využívá k měření úspěšnosti kampaní, včetně nového nástroje Amplitude. Dozvíte se také, proč se Decathlon na Slovensku vyhýbá spolupráci s influencery a místo toho se orientuje na profesionální sportovce. Video přináší také pohled na budoucí plány a inovace v marketingu této globální značky. To vše a ještě mnohem víc nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Tomáš Obal, Online Marketing Manager v Decathlone.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:18 Do jaké míry je marketing Decathlonu na Slovensku samostatný?
  • 04:56 Jak jsou spokojeni s novým designem brandu?
  • 06:19 Daří se Decathlonu iv e-commerce?
  • 09:10 Na čem je postaven jejich e-shop?
  • 10:55 Je problém v prosazování prvků webu napříč zeměmi?
  • 12:10 Online vs offline marketing
  • 14:27 Jak řeší omnichannel vyhodnocování kampaní?
  • 15:28 Dávají často produkty do akcií?
  • 23:22 Na základě jakých parametrů vyhodnocují kampaně?
  • 25:42 Jaký systém používají ke sledování statistik na webu?
  • 29:00 Jaké kanály nejvíce fungují v rámci online marketingu?
  • 31:21 Dokáže i taková značka využít influencery?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+