|
2 min. doba čtení

Jak dělá online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)

Nahlédněte do zákulisí marketingu a e-commerce jedné z předních značek sportovního vybavení. Zjistíte, jaké strategie používá při cenové politice, jak přistupuje k sezónním kampaním a slevám, a jaké technologie využívá k měření úspěšnosti kampaní, včetně nového nástroje Amplitude. Dozvíte se také, proč se Decathlon na Slovensku vyhýbá spolupráci s influencery a místo toho se orientuje na profesionální sportovce. Video přináší také pohled na budoucí plány a inovace v marketingu této globální značky. To vše a ještě mnohem víc nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl Tomáš Obal, Online Marketing Manager v Decathlone.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Jak dělá online marketing slovenský Decathlon? (Tomáš Obal, Decathlon)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:18 Do jaké míry je marketing Decathlonu na Slovensku samostatný?
  • 04:56 Jak jsou spokojeni s novým designem brandu?
  • 06:19 Daří se Decathlonu iv e-commerce?
  • 09:10 Na čem je postaven jejich e-shop?
  • 10:55 Je problém v prosazování prvků webu napříč zeměmi?
  • 12:10 Online vs offline marketing
  • 14:27 Jak řeší omnichannel vyhodnocování kampaní?
  • 15:28 Dávají často produkty do akcií?
  • 23:22 Na základě jakých parametrů vyhodnocují kampaně?
  • 25:42 Jaký systém používají ke sledování statistik na webu?
  • 29:00 Jaké kanály nejvíce fungují v rámci online marketingu?
  • 31:21 Dokáže i taková značka využít influencery?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)
1 min. doba čtení

Rychlost načítání je také o hostingu. Jak vytěžit maximum i pro WordPress (Marián Zvalo, HostCreators)

Myslíte si, že když si koupíte dražší hosting, váš e-shop poletí rychlostí blesku? Omyl. V tomto rozhovoru odhalujeme zákulisí hostingu, které běžný uživatel nikdy neuvidí. Dozvíte se, proč WordPress někdy zpomalí stránku na úroveň internetu z roku 2005, kdy se vyplatí přejít ze sdíleného hostingu na VPS, jak se bránit proti botům a co všechno […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 26/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 26/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge