
V rozhovoru se dozvíte:
- 01:39 Jaký je rozdíl mezi marketingem a reklamou?
- 03:10 Jaký prvek marketingu nejčastěji klienti podceňují mimo reklamu?
- 04:34 Akceptují klienti vaše zhodnocení jejich webových stránek před nastavením PPC reklamy?
- 06:10 Před poptávkou PPC reklamy od reklamní agentury je třeba, aby si klient najal marketingového konzultanta?
- 09:36 Je něco z marketingu, co lze dělat a neustále zlepšovat zdarma?
- 14:02 Co je prvním krokem při nastavování reklamy po celkovém zhodnocení webové stránky klienta?
- 20:16 Jsou také jiné kanály kromě facebooku, které by měl klient využít při nastavování PPC reklamy?
- 22:37 Mají klienti iracionální rozhodnutí v rámci nastavování reklamy?
- 24:23 Je vhodné na začátku propagace se zaměřit na nativní obsah?
- 26:37 Doporučoval bys při nastavování PPC reklamy freelancera nebo agenturu?
- 30:09 Uměl by eshoper vytvořit PPC reklamu i sám?
- 31:17 Je pro agenturu lepší, pokud má klient předchozí zkušenost s nastavováním PPC reklamy?
- 32:41 Co bys začátečníkům v ecommerce doporučoval?
- 35:12 Závěr