2 min. doba čtení

Jak by měl začít eshop s marketingem? První kroky k tomu, aby měl eshop funkční marketing (Martin Bulák, BOOSTERS)

Martin Bulák se zabývá online marketingem již více než 20 let. Aktuálně vede online marketingovou agenturu BOOSTERS, která se jako jedna z mála specializuje na PPC kampaně. V tomto rozhovoru vám přiblíží, jak správně nastavit PPC reklamu a jak důležité je správné nastavení celkového marketingu nejen samotné reklamy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:39 Jaký je rozdíl mezi marketingem a reklamou?
  • 03:10 Jaký prvek marketingu nejčastěji klienti podceňují mimo reklamu?
  • 04:34 Akceptují klienti vaše zhodnocení jejich webových stránek před nastavením PPC reklamy?
  • 06:10 Před poptávkou PPC reklamy od reklamní agentury je třeba, aby si klient najal marketingového konzultanta?
  • 09:36 Je něco z marketingu, co lze dělat a neustále zlepšovat zdarma?
  • 14:02 Co je prvním krokem při nastavování reklamy po celkovém zhodnocení webové stránky klienta?
  • 20:16 Jsou také jiné kanály kromě facebooku, které by měl klient využít při nastavování PPC reklamy?
  • 22:37 Mají klienti iracionální rozhodnutí v rámci nastavování reklamy?
  • 24:23 Je vhodné na začátku propagace se zaměřit na nativní obsah?
  • 26:37 Doporučoval bys při nastavování PPC reklamy freelancera nebo agenturu?
  • 30:09 Uměl by eshoper vytvořit PPC reklamu i sám?
  • 31:17 Je pro agenturu lepší, pokud má klient předchozí zkušenost s nastavováním PPC reklamy?
  • 32:41 Co bys začátečníkům v ecommerce doporučoval?
  • 35:12 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)
1 min. doba čtení

Znamená změna šablony zlepšení e-shopu? Magento přichází s novinkou Hyvä (Mário Babej, WAME)

Pokud vám něco říkají slova jako Luma, Headless, PWA, tak jste tu správně. Na platformě Magento totiž vyšla nová šablona Hyvä, která může váš web posunout na zcela novou úroveň. Jaké jsou její hlavní benefity, proč byste měli vůbec přecházet z předchozí Lumy a zda se do toho vyplatí investovat z dlouhodobého hlediska, nám řekl […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025
2 min. doba čtení

Reklama na Threads, 2024 pozitivní pro SK e-commerce, změna moderování na Mete | MUDROVAČKA 01/2025

Slovenský e-commerce v roce 2024 pokračoval v růstu, přičemž jeho obrat dosáhl 1,8 miliardy eur. Trh se však mění – počet e-shopů klesá a stále více zákazníků začíná nákupy na online tržištích. Značky už nemohou stavět jen na cenové konkurenci, ale musí si získávat srdce spotřebitelů autenticitou a hodnotami. Mezitím sociální sítě mění pravidla hry […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+