Zajímá mě
9. listopadu 2022

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge
9. listopadu 2022

Jak by měl začít eshop s marketingem? První kroky k tomu, aby měl eshop funkční marketing (Martin Bulák, BOOSTERS)

2 min čtení

Martin Bulák se zabývá online marketingem již více než 20 let. Aktuálně vede online marketingovou agenturu BOOSTERS, která se jako jedna z mála specializuje na PPC kampaně. V tomto rozhovoru vám přiblíží, jak správně nastavit PPC reklamu a jak důležité je správné nastavení celkového marketingu nejen samotné reklamy.

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:39 Jaký je rozdíl mezi marketingem a reklamou?
  • 03:10 Jaký prvek marketingu nejčastěji klienti podceňují mimo reklamu?
  • 04:34 Akceptují klienti vaše zhodnocení jejich webových stránek před nastavením PPC reklamy?
  • 06:10 Před poptávkou PPC reklamy od reklamní agentury je třeba, aby si klient najal marketingového konzultanta?
  • 09:36 Je něco z marketingu, co lze dělat a neustále zlepšovat zdarma?
  • 14:02 Co je prvním krokem při nastavování reklamy po celkovém zhodnocení webové stránky klienta?
  • 20:16 Jsou také jiné kanály kromě facebooku, které by měl klient využít při nastavování PPC reklamy?
  • 22:37 Mají klienti iracionální rozhodnutí v rámci nastavování reklamy?
  • 24:23 Je vhodné na začátku propagace se zaměřit na nativní obsah?
  • 26:37 Doporučoval bys při nastavování PPC reklamy freelancera nebo agenturu?
  • 30:09 Uměl by eshoper vytvořit PPC reklamu i sám?
  • 31:17 Je pro agenturu lepší, pokud má klient předchozí zkušenost s nastavováním PPC reklamy?
  • 32:41 Co bys začátečníkům v ecommerce doporučoval?
  • 35:12 Závěr

Získej novinky jako první

Prihlásením sa do noviniek súhlasíš s ich odberom a týmto úprimným dokumentom, ktorý sme k ochrane osobných údajov pripravili.

Autor článku

Štefan Polgári

Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projekt Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.