2 min. doba čtení

Jak by měl začít eshop s marketingem? První kroky k tomu, aby měl eshop funkční marketing (Martin Bulák, BOOSTERS)

Martin Bulák se zabývá online marketingem již více než 20 let. Aktuálně vede online marketingovou agenturu BOOSTERS, která se jako jedna z mála specializuje na PPC kampaně. V tomto rozhovoru vám přiblíží, jak správně nastavit PPC reklamu a jak důležité je správné nastavení celkového marketingu nejen samotné reklamy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:39 Jaký je rozdíl mezi marketingem a reklamou?
  • 03:10 Jaký prvek marketingu nejčastěji klienti podceňují mimo reklamu?
  • 04:34 Akceptují klienti vaše zhodnocení jejich webových stránek před nastavením PPC reklamy?
  • 06:10 Před poptávkou PPC reklamy od reklamní agentury je třeba, aby si klient najal marketingového konzultanta?
  • 09:36 Je něco z marketingu, co lze dělat a neustále zlepšovat zdarma?
  • 14:02 Co je prvním krokem při nastavování reklamy po celkovém zhodnocení webové stránky klienta?
  • 20:16 Jsou také jiné kanály kromě facebooku, které by měl klient využít při nastavování PPC reklamy?
  • 22:37 Mají klienti iracionální rozhodnutí v rámci nastavování reklamy?
  • 24:23 Je vhodné na začátku propagace se zaměřit na nativní obsah?
  • 26:37 Doporučoval bys při nastavování PPC reklamy freelancera nebo agenturu?
  • 30:09 Uměl by eshoper vytvořit PPC reklamu i sám?
  • 31:17 Je pro agenturu lepší, pokud má klient předchozí zkušenost s nastavováním PPC reklamy?
  • 32:41 Co bys začátečníkům v ecommerce doporučoval?
  • 35:12 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)
1 min. doba čtení

Nová doba copywritingu. Js 100 Kč za normostranu v době AI hodně? (Daniel Výcha, Coolwriters)

Umělá inteligence přišla jako velcí voda a několik marketingových pracovníků se chytalo za hlavu, co bude s jejich prací. Vždyť vygenerovat dnes text jakékoli délky zabere nanejvýš pár vteřin. Ale v konečném důsledku jde také o kvalitu textu, což zatím AI nezvládne na takové úrovni, aby to bylo na míru klientovi. Zda berou copywriteři AI […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1 min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+