2min. doba čtení

Jak by měl začít eshop s marketingem? První kroky k tomu, aby měl eshop funkční marketing (Martin Bulák, BOOSTERS)

Martin Bulák se zabývá online marketingem již více než 20 let. Aktuálně vede online marketingovou agenturu BOOSTERS, která se jako jedna z mála specializuje na PPC kampaně. V tomto rozhovoru vám přiblíží, jak správně nastavit PPC reklamu a jak důležité je správné nastavení celkového marketingu nejen samotné reklamy.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

   

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:39 Jaký je rozdíl mezi marketingem a reklamou?
  • 03:10 Jaký prvek marketingu nejčastěji klienti podceňují mimo reklamu?
  • 04:34 Akceptují klienti vaše zhodnocení jejich webových stránek před nastavením PPC reklamy?
  • 06:10 Před poptávkou PPC reklamy od reklamní agentury je třeba, aby si klient najal marketingového konzultanta?
  • 09:36 Je něco z marketingu, co lze dělat a neustále zlepšovat zdarma?
  • 14:02 Co je prvním krokem při nastavování reklamy po celkovém zhodnocení webové stránky klienta?
  • 20:16 Jsou také jiné kanály kromě facebooku, které by měl klient využít při nastavování PPC reklamy?
  • 22:37 Mají klienti iracionální rozhodnutí v rámci nastavování reklamy?
  • 24:23 Je vhodné na začátku propagace se zaměřit na nativní obsah?
  • 26:37 Doporučoval bys při nastavování PPC reklamy freelancera nebo agenturu?
  • 30:09 Uměl by eshoper vytvořit PPC reklamu i sám?
  • 31:17 Je pro agenturu lepší, pokud má klient předchozí zkušenost s nastavováním PPC reklamy?
  • 32:41 Co bys začátečníkům v ecommerce doporučoval?
  • 35:12 Závěr

Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)
2min. doba čtení

Při exportu se neptejte ZDA, ale KD… proč nemusí být pro slováky CZ trh první volbou (Ján Aštary – Dexfinity)

Čekání na správný moment není v případě expanze až tak na místě. Pokud máte e-shop a vidíte v tom přidanou hodnotu, rozhodně byste do toho měli jít. Umí to přinést obrovský obchodní potenciál a řadu dalších benefitů. Zda je český trh vždy ideální volba pro expanzi, jak by měl probíhat celý proces a čemu byste […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Na čem „běží“ e-shop GymBeam a co to umí naučit každého e-shopáře. (Róbert Čižmár, GymBeam)

Je nezbytné pro e-shopy vyhledávat řešení webu na míru, nebo se od začátku spokojí s krabicovým produktem? GymBeam momentálně migruje svá data z Magenta a je to proces na několik měsíců až let. Co by v minulosti udělali jinak, aby se tomu vyhnuli, kdy reálně zvažovat custom řešení od začátku a na co by se […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+