2 min. doba čtení

Čeká nás e-commerce transformace? I o tom bude pražský kongres GECOM 2025 (Alexander Visnyai a Jan Novotný)

Konference GECOM 2025, která se uskuteční 13. února v historických prostorách Pražského hradu, nabízí unikátní spojení odborného obsahu, výjimečného prostředí a jedinečných zážitků. Akce je zaměřená na trendy a transformaci v e-commerce, přičemž program tvoří renomovaní řečníci z předních značek jako Google, Notino či eBay. GECOM není jen o přednáškách – účastníci se mohou zapojit do interaktivních aktivit, využít networkingovou aplikaci nebo objevit inovativní technologické prezentace partnerů. Oslava 10. výročí The Prague Castle Events slibuje nezapomenutelnou atmosféru, díky které si GECOM jistě zajistí místo mezi nejprestižnějšími konferencemi v oblasti e-commerce. Kromě toho nám dvojice Alexander Visnyai a Jan Novotný z The Prague Castle Events prozradila svůj pohled na e-commerce, zda mají e-shopy šanci proti velkým hráčům a jací hosté přijdou na konferenci letos.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:58 Bude transformace e-commerce ještě dramatičtější v roce 2025?
  • 07:29 Je rozdíl mezi přípravou B2B a B2C?
  • 11:04 Přežijí v rámci konkurence jen ti velcí a ti extra specializovaní?
  • 15:25 Jak Alex pomáhá konferenci zaměřené na e-commerce?
  • 20:13 Historie The Prague Castle Events
  • 22:29 Proč se vůbec rozhodli pořádat GECOM?
  • 24:19 Jací hosté přijdou letos?
  • 28:08 Co přinášejí konferenci partneři kromě obsahu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jako kombinace zákaznické podpory a AI nástrojů zlepšuje zákaznickou zkušenost (Katarína Kmeťová, Konecta)
1 min. doba čtení

Jako kombinace zákaznické podpory a AI nástrojů zlepšuje zákaznickou zkušenost (Katarína Kmeťová, Konecta)

Zákaznická podpora dnes už není jen o tom, kdo zvedne telefon. Je to strategická část firmy, která přímo ovlivňuje spokojenost i loajalitu zákazníků. V rozhovoru jsme se podívali na to, kdy a proč se vyplatí outsourcovat podporu, jak dnes do hry vstupuje umělá inteligence a jak voiceboti dokážou nejen rychle třídit požadavky, ale také znít […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Pohřbili jsme Black Friday a vyšli jsme z toho jako vítězové (David Gavaľa, CK DAKA)
1 min. doba čtení

Pohřbili jsme Black Friday a vyšli jsme z toho jako vítězové (David Gavaľa, CK DAKA)

Mít interní tým není vždy nejlepší volba. Důkazem je i aktuální případová studie CK DAKA, kdy se její majitel rozhodl dát šanci kreativcům z ui42 a ti mu přinesli nevídané výsledky. Během kampaně Black Friday šli úplně proti proudu a výsledky, které se jim podařilo cestovní kanceláři přinést, byly skutečně velmi zajímavé. Jaké kampaně plánují […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+