Další akvizice a mezinárodní expanze
Společnost eBrands použije finanční prostředky na rozvoj svého současného portfolia, jakož i na akvizice nových podniků s cílem mezinárodní expanze. Kromě toho společnost uvádí, že v roce 2022 chce navýšit počet zaměstnanců z 50 na 100. eBrands akceleruje severské e-commerce značky před jejich prodejem na mezinárodní úrovni.
„Toto nedávné kolo financování pomůže rozšířit portfolio pořízených podniků a v kombinaci s impozantními odbornými znalostmi v oblasti online prodeje položí základy pro rychlý růst,“ říká spoluzakladatel a ředitel pro růst Jonne Välilä ze společnosti eBrands.
Původní majitelé mohou odejít nebo zůstat
„Po akvizici mohou podnikatelé buď odejít, nebo zůstat ve společnosti eBrands,“ vysvětluje Välilä. „Vzhledem k našemu růstu neustále potřebujeme nové členy týmu, proto jsme rádi, když s námi původní majitelé pokračují ve spolupráci.“
Společnost pomáhá značkám „létat výše“ a zaměřuje se pouze na značky D2C, které podporují aktivní životní styl a udržitelné hodnoty. Nejčastěji má zájem o kategorie jako udržitelnost, wellness, sport, životní styl a domácí produkty.
Společnost eBrands získává start-upy jen ze severských zemí.
Trh e-commerce agregátorů rychle roste
Trh e-commerce agregátorů od roku 2020, kdy se tento obchodní model začal používat, rychle roste. „Celosvětově získalo 100 největších agregátorů již 14 miliard eur,“ uvádí Marketplace Pulse.
„Severské země jsou zdatné ve vývoji a designu produktů, ale dovednost komercializace inovací a vývozu zaostává za zbytkem světa,“ říká generální ředitel Robin Bade. „V severských zemích neexistuje prostředí pro rizikový kapitál spotřebitelských značek. eBrands přidává hodnotu tím, že poskytuje dovednosti na podporu globálního růstu.“