2 min. doba čtení

10 finančních rad pro každý e-shop od šéfa financí v GymBeam. (Štefan Maťovka – GymBeam)

Správa financí se možná nezdá tak sexy, jako vymýšlení kreativních konceptů a kampaní do televize. Nicméně je to velmi důležitá součást fungování byznysu, zejména veľké značce jako GymBeam, kde překonali hranici 100 milionů € v obratu. Na jaké věci je třeba myslet v období, kdy se daří, ale i naopak, kdy byznys nejde? Jak plánovat růst společnosti? A co dělají v GymBeam na pravidelné bázi nám přišel do studia Ecommerce Bridge popovídat jejich CFO Štefan Maťovka.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:26 Co aktuálně v GymBeam řešíte po finanční stránce?
  • 03:35 Není toto práce spíše pro marketingového manažera?
  • 06:23 Jaká je denní / měsíční rutina Štefana Maťovku?
  • 07:33 Co děláte na pravidelné bázi?
  • 12:33 Další finanční doporučení pro správný chod e-shopu
  • 15:56 Kdy společnost potřebuje dedikovaného finančního člověka?
  • 17:53 Je lepší více outsourcovat, nebo raději mít interního člověka?
  • 20:35 Tipy a triky při tom, když se byznysu daří
  • 25:07 A co dělat, když padáme?
  • 30:19 Jak plánovat růst společnosti?
  • 33:43 Životní zkušenosti z pohledu finančního ředitele
  • 36:54 Na co myslet z pohledu finančního plánování e-shopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Inovace e-shopu ve znamení svobody v zaměstnání (Martin Zahuranec, Eyerim)

Problém s motivací zaměstnanců je dobře známý. I přes veškeré úsilí vedení nemusí podřízení vnímat věci stejně. Pokud však zvládnete náborový proces správně, máte větší šanci na vzájemnou spokojenost. Zda lze motivované lidi odfiltrovat už při pohovoru, jak řeší nejen kompatibilitu, ale i reálné výsledky, a co skutečně pohání lidi v práci, nám prozradil Martin […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+