2min. doba čtení

10 finančních rad pro každý e-shop od šéfa financí v GymBeam. (Štefan Maťovka – GymBeam)

Správa financí se možná nezdá tak sexy, jako vymýšlení kreativních konceptů a kampaní do televize. Nicméně je to velmi důležitá součást fungování byznysu, zejména veľké značce jako GymBeam, kde překonali hranici 100 milionů € v obratu. Na jaké věci je třeba myslet v období, kdy se daří, ale i naopak, kdy byznys nejde? Jak plánovat růst společnosti? A co dělají v GymBeam na pravidelné bázi nám přišel do studia Ecommerce Bridge popovídat jejich CFO Štefan Maťovka.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:26 Co aktuálně v GymBeam řešíte po finanční stránce?
  • 03:35 Není toto práce spíše pro marketingového manažera?
  • 06:23 Jaká je denní / měsíční rutina Štefana Maťovku?
  • 07:33 Co děláte na pravidelné bázi?
  • 12:33 Další finanční doporučení pro správný chod e-shopu
  • 15:56 Kdy společnost potřebuje dedikovaného finančního člověka?
  • 17:53 Je lepší více outsourcovat, nebo raději mít interního člověka?
  • 20:35 Tipy a triky při tom, když se byznysu daří
  • 25:07 A co dělat, když padáme?
  • 30:19 Jak plánovat růst společnosti?
  • 33:43 Životní zkušenosti z pohledu finančního ředitele
  • 36:54 Na co myslet z pohledu finančního plánování e-shopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Pilotovaný přechod na Shoptet jako řešení pro malé i velké (Martin Murza, Murza)
1min. doba čtení

Pilotovaný přechod na Shoptet jako řešení pro malé i velké (Martin Murza, Murza)

Na trhu je množství krabicových řešení či webů na míru. Shoptet patří mezi ty nejrozšířenější. Právě díky dobré podpoře, jednoduché ovladatelnosti a jiným benefitům lidé předcházejí na tuto platformu. Z jakých řešení e-shopy nejčastěji přecházejí na Shoptet, zda jsou vhodní i pro B2B segment a jak vám v tomto celém umí pomoci agentura nám ve […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+