2 min. doba čtení

10 finančních rad pro každý e-shop od šéfa financí v GymBeam. (Štefan Maťovka – GymBeam)

Správa financí se možná nezdá tak sexy, jako vymýšlení kreativních konceptů a kampaní do televize. Nicméně je to velmi důležitá součást fungování byznysu, zejména veľké značce jako GymBeam, kde překonali hranici 100 milionů € v obratu. Na jaké věci je třeba myslet v období, kdy se daří, ale i naopak, kdy byznys nejde? Jak plánovat růst společnosti? A co dělají v GymBeam na pravidelné bázi nám přišel do studia Ecommerce Bridge popovídat jejich CFO Štefan Maťovka.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:26 Co aktuálně v GymBeam řešíte po finanční stránce?
  • 03:35 Není toto práce spíše pro marketingového manažera?
  • 06:23 Jaká je denní / měsíční rutina Štefana Maťovku?
  • 07:33 Co děláte na pravidelné bázi?
  • 12:33 Další finanční doporučení pro správný chod e-shopu
  • 15:56 Kdy společnost potřebuje dedikovaného finančního člověka?
  • 17:53 Je lepší více outsourcovat, nebo raději mít interního člověka?
  • 20:35 Tipy a triky při tom, když se byznysu daří
  • 25:07 A co dělat, když padáme?
  • 30:19 Jak plánovat růst společnosti?
  • 33:43 Životní zkušenosti z pohledu finančního ředitele
  • 36:54 Na co myslet z pohledu finančního plánování e-shopu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

GymBeam
Tento článek ti přináší

GymBeam

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)
1 min. doba čtení

Bloom Robbins míří na obrat 10 milionů eur. Jak na úspěšný byznys s vlastní značkou? (Adam Cvik, Bloom Robbins)

V našem studiu jsme tentokrát neměli jen nového hosta, ale také moderátorku. Do Ecommerce Bridge přijela ostřílená marketérka Adriana Hurbych, CMO značky Footshop. V rozhovoru se dozvíte, jak postupovat při byznysu s vlastní značkou, co musíte udělat, abyste uspěli v záplavě konkurence, v čem jsou výprodeje výhodné a v čem naopak, nebo jaké plány mají […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1 min. doba čtení

Vlastní firma postavená na cizí značce. Jaké to má výhody? (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Stavět firmu na cizí značce, kterou zastupujeme, může znít zvláštně. Proč raději nevytvořit něco vlastního, co bychom měli zcela pod kontrolou, nebyli odkázáni na externí vlivy vedení základní firmy a mohli ji potenciálně do budoucna dobře prodat? Pokud to ovšem máte v sobě a dané značce věříte naplno, může to dávat smysl. Jak se Henrieta […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)
2 min. doba čtení

Kolik umí ušetřit e-shopu fulfilment? A pro koho je vhodný? (Marián Štúrik, MRS Sklady)

Fulfillmentové služby jsou stále neznámou pro mnohé majitele malých a středních e-shopů, kteří netuší, jaké výhody jim může přinést outsourcing logistiky. Outsourcing nejen šetří čas a zdroje, ale často je také finančně výhodnější, než správa vlastního skladu. Fulfillmentová centra zajišťují celou řadu služeb, od balení a pickingu, až po etiketování a řešení specifických potřeb zákazníků. […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+