1 min. doba čtení

Dosáhněte nevídaných výsledků s radikální e-commerce personalizací. (Lukáš Bihary – Datacop)

I přes výrazná omezení GDPR je třeba v zahlceném e-commerce světě personalizovat. Takový obsah má mnohem vyšší šance na konverzi. Existují různé přístupy a nástroje, jak na to. A také různá míra, v jaké se této problematice společnosti věnují. Jak jít opravdu do hloubky nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Lukáš Bihary z Datacop.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:54 Co je personalizace v online prostředí?
  • 03:06 Může vypadat e-shop pro rozdílné cílové skupiny jinak?
  • 03:53 Lze předpokládat výrazné zapojení AI do personalizace?
  • 05:24 Jak probíhá personalizace e-shopu?
  • 08:55 Ovlivňuje personalizaci odklikávání cookie lišty?
  • 15:57 S jakými nástroji se pracuje při personalizaci e-shopu?
  • 18:04 Lze všechny údaje následně sledovat jedním nástrojem?
  • 20:20 Umí centralizace pomoci i při zjištění, jaký kanál se na kolik vyplatí?
  • 24:14 Kam se bude do budoucna vyvíjet analytika e-shopů?
  • 26:20 Jak probíhá celá spolupráce s Datacop?
  • 28:49 Jste více konzultanti, nebo víte i fyzicky pomoci?
  • 30:58 Je něco, co se v rámci personalizace na našem trhu opomíjí?
  • 34:28 Pozvánka na MeasureCamp
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)
1 min. doba čtení

Umí fulfillment zvýšit konverzní poměr? Jak na opravdu efektivní logistiku (Pavol Kohár, Špedka)

Ať už prodáváte tisíce nebo jen desítky produktů, fulfillment může dávat smysl v každé fázi podnikání. Ušetření starostí s logistikou, balením či skladováním vám může uvolnit ruce pro důležitější úkoly. Jakou přidanou hodnotu má fakt, že je SpedDKa s.r.o. rodinná firma, zda díky nim můžete mít na e-shopu implementované všechny dopravce a při jak velkých […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)
2 min. doba čtení

SEO vs SERP: Jak vypadá vyhledávání v roce 2025 a co to znamená pro SEO? (Adriana Sečkárová, SEOLINE)

SEO se v roce 2025 zásadně mění – nestačí už být „první na Googlu“. Organické výsledky ustupují odpovědím generovaným umělou inteligencí, snippetům a reklamám. Konkurence roste a důraz se klade na autoritu značky, kvalitu obsahu a technické řešení webu. Úspěch dnes závisí na promyšlené strategii, důkladné analýze klíčových slov a schopnosti najít výklenkové příležitosti. Co […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+