1min. doba čtení

Dosáhněte nevídaných výsledků s radikální e-commerce personalizací. (Lukáš Bihary – Datacop)

I přes výrazná omezení GDPR je třeba v zahlceném e-commerce světě personalizovat. Takový obsah má mnohem vyšší šance na konverzi. Existují různé přístupy a nástroje, jak na to. A také různá míra, v jaké se této problematice společnosti věnují. Jak jít opravdu do hloubky nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Lukáš Bihary z Datacop.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:54 Co je personalizace v online prostředí?
  • 03:06 Může vypadat e-shop pro rozdílné cílové skupiny jinak?
  • 03:53 Lze předpokládat výrazné zapojení AI do personalizace?
  • 05:24 Jak probíhá personalizace e-shopu?
  • 08:55 Ovlivňuje personalizaci odklikávání cookie lišty?
  • 15:57 S jakými nástroji se pracuje při personalizaci e-shopu?
  • 18:04 Lze všechny údaje následně sledovat jedním nástrojem?
  • 20:20 Umí centralizace pomoci i při zjištění, jaký kanál se na kolik vyplatí?
  • 24:14 Kam se bude do budoucna vyvíjet analytika e-shopů?
  • 26:20 Jak probíhá celá spolupráce s Datacop?
  • 28:49 Jste více konzultanti, nebo víte i fyzicky pomoci?
  • 30:58 Je něco, co se v rámci personalizace na našem trhu opomíjí?
  • 34:28 Pozvánka na MeasureCamp
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)
2min. doba čtení

Těžký život CTO v GymBeam, který vyřizuje stovky tisíc objednávek měsíčně (Róbert Čižmár, GymBeam)

Společnost GymBeam roste raketovým tempem, ai proto musí postupně obsazovat pozice, které nejsou u menších e-shopů zcela běžné. Na pozici CTO před pár měsíci nastoupil Róbert Čižmár, který již dříve působil v IT týmu firmy. Co všechno je jeho úkolem na nové pozici, jak velký tým řídí a zda by dostal výpověď, kdyby jim spadl […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)
1min. doba čtení

Ochranná známka pro e-shop? Kdy to má smysl a kolik to stojí? (JUDr. Jan Boldizsár, Boldiz Law Firm s.r.o.)

Máte skvělý nápad na název společnosti, ale už je někde registrován jako ochranná známka. Jistě se vám to během života už někdy stalo. Ale proč byste to měli řešit i pro vlastní podnikání? Co jsou vůbec ochranné známky, jak celý proces registrace probíhá a kolik to stojí nám ve studiu Ecommerce Bridge řekl JUDr. Jan […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+