1 min. doba čtení

Dosáhněte nevídaných výsledků s radikální e-commerce personalizací. (Lukáš Bihary – Datacop)

I přes výrazná omezení GDPR je třeba v zahlceném e-commerce světě personalizovat. Takový obsah má mnohem vyšší šance na konverzi. Existují různé přístupy a nástroje, jak na to. A také různá míra, v jaké se této problematice společnosti věnují. Jak jít opravdu do hloubky nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Lukáš Bihary z Datacop.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:54 Co je personalizace v online prostředí?
  • 03:06 Může vypadat e-shop pro rozdílné cílové skupiny jinak?
  • 03:53 Lze předpokládat výrazné zapojení AI do personalizace?
  • 05:24 Jak probíhá personalizace e-shopu?
  • 08:55 Ovlivňuje personalizaci odklikávání cookie lišty?
  • 15:57 S jakými nástroji se pracuje při personalizaci e-shopu?
  • 18:04 Lze všechny údaje následně sledovat jedním nástrojem?
  • 20:20 Umí centralizace pomoci i při zjištění, jaký kanál se na kolik vyplatí?
  • 24:14 Kam se bude do budoucna vyvíjet analytika e-shopů?
  • 26:20 Jak probíhá celá spolupráce s Datacop?
  • 28:49 Jste více konzultanti, nebo víte i fyzicky pomoci?
  • 30:58 Je něco, co se v rámci personalizace na našem trhu opomíjí?
  • 34:28 Pozvánka na MeasureCamp
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+