I přes výrazná omezení GDPR je třeba v zahlceném e-commerce světě personalizovat. Takový obsah má mnohem vyšší šance na konverzi. Existují různé přístupy a nástroje, jak na to. A také různá míra, v jaké se této problematice společnosti věnují. Jak jít opravdu do hloubky nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat Lukáš Bihary z Datacop.
Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]
Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]