2min. doba čtení

Decathlon zavádí technologii Tap-to-Phone, která promění chytrý telefon v terminál

Francouzská společnost Decathlon podniká další krok ke zlepšení zkušeností zákazníků ve svých prodejnách. Platební řešení Tap-to-Phone společnosti Visa umožňuje mobilním zařízením přijímat bezkontaktní platby bez dalšího vybavení.Decathlon zavádí tuto technologii ve všech 325 prodejnách ve Francii.

Decathlon zavádí technologii Tap-to-Phone, která promění chytrý telefon v terminál
Zdroj: Depositphotos

Partnerství mezi společnostmi Visa a Decathlon umožňuje spotřebitelům platit za nákupy přiložením karty nebo chytrého telefonu k mobilním zařízením prodavačů.

Zlepšení zákaznické zkušenosti

Cílem nové strategie společnosti Decathlon je zkrátit dobu čekání u pokladen a reagovat na preference zákazníků v oblasti bezkontaktních plateb. Ve Francii se bezkontaktní platby staly preferovaným způsobem platby v místě prodeje a představují více než polovinu všech plateb kartou v obchodech (57 %).

Jak toto platební řešení funguje? Zaměstnanci Decathlonu potřebují pouze chytrý telefon a platební aplikaci Tap-to-Phone. Zákazníci platí za své nákupy přiložením karty Visa, mobilního telefonu nebo hodinek k mobilnímu telefonu prodejce. Terminál pak přečte čip NFC na kartě nebo zařízení zákazníka. Tato platební technologie Tap-to-Phone je založena na zabezpečení transakcí s čipem EMV, kdy každá transakce obsahuje dynamický kryptogram, který nelze opakovaně použít. Tento dynamický systém umožňuje navázat se zákazníkem individuální vztah, kdy je o jeho potřeby plně postaráno od poradenství ohledně produktu až po konečnou platbu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
3min. doba čtení

Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK

Loajalita zákazníků v on-line prostředí je každým rokem silnější a pro e-shopy důležitá. I tak mají nadále nové kvalitní internetové obchody slibnou šanci na trhu uspět. Jak totiž ukázal výzkum Asociace pro elektronickou komerci (APEK), čtyři z deseti internetových nakupujících jen v letošním prvním čtvrtletí vybrali pro svůj nákup z jejich pohledu dosud nevyzkoušený e-shop.

Redakce Redakce
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+