2 min. doba čtení

Decathlon zavádí technologii Tap-to-Phone, která promění chytrý telefon v terminál

Francouzská společnost Decathlon podniká další krok ke zlepšení zkušeností zákazníků ve svých prodejnách. Platební řešení Tap-to-Phone společnosti Visa umožňuje mobilním zařízením přijímat bezkontaktní platby bez dalšího vybavení.Decathlon zavádí tuto technologii ve všech 325 prodejnách ve Francii.

Decathlon zavádí technologii Tap-to-Phone, která promění chytrý telefon v terminál
Zdroj: Depositphotos

Partnerství mezi společnostmi Visa a Decathlon umožňuje spotřebitelům platit za nákupy přiložením karty nebo chytrého telefonu k mobilním zařízením prodavačů.

Zlepšení zákaznické zkušenosti

Cílem nové strategie společnosti Decathlon je zkrátit dobu čekání u pokladen a reagovat na preference zákazníků v oblasti bezkontaktních plateb. Ve Francii se bezkontaktní platby staly preferovaným způsobem platby v místě prodeje a představují více než polovinu všech plateb kartou v obchodech (57 %).

Jak toto platební řešení funguje? Zaměstnanci Decathlonu potřebují pouze chytrý telefon a platební aplikaci Tap-to-Phone. Zákazníci platí za své nákupy přiložením karty Visa, mobilního telefonu nebo hodinek k mobilnímu telefonu prodejce. Terminál pak přečte čip NFC na kartě nebo zařízení zákazníka. Tato platební technologie Tap-to-Phone je založena na zabezpečení transakcí s čipem EMV, kdy každá transakce obsahuje dynamický kryptogram, který nelze opakovaně použít. Tento dynamický systém umožňuje navázat se zákazníkem individuální vztah, kdy je o jeho potřeby plně postaráno od poradenství ohledně produktu až po konečnou platbu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?
3 min. doba čtení

Proč by e-shopy neměly ignorovat YouTube Shorts?

Krátký videoobsah je silným marketingovým nástrojem s reálným dopadem na prodej. Platformy jako TikTok a Instagram sice nastavily určitý standard, ale YouTube Shorts si teprve hledá cestu do marketingových strategií značek. Mnoho inzerentů dosud nevyužilo potenciál tohoto formátu. Podle zprávy eMarketer mohou právě krátká videa na YouTube nabídnout značkám výjimečnou příležitost k budování vztahů se […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?
3 min. doba čtení

Google Tag Manager mění způsob načítání značek. Co to znamená pro e-commerce?

Přišel vám e-mail o tom, že se od 10. dubna 2025 změní způsob, jakým Google Tag Manager (GTM) načítá značky Google Ads a Floodlight? Tato aktualizace může ovlivnit měření konverzí, remarketing a způsob, jakým spravujete značky v GTM. Co přesně se mění, proč k tomu dochází a co byste měli podniknout? Pojďme se na to […]

Veronika Slezáková Veronika Slezáková
Editor in Chief, Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+