2 min. doba čtení

Decathlon zavádí technologii Tap-to-Phone, která promění chytrý telefon v terminál

Francouzská společnost Decathlon podniká další krok ke zlepšení zkušeností zákazníků ve svých prodejnách. Platební řešení Tap-to-Phone společnosti Visa umožňuje mobilním zařízením přijímat bezkontaktní platby bez dalšího vybavení.Decathlon zavádí tuto technologii ve všech 325 prodejnách ve Francii.

Decathlon zavádí technologii Tap-to-Phone, která promění chytrý telefon v terminál
Zdroj: Depositphotos

Partnerství mezi společnostmi Visa a Decathlon umožňuje spotřebitelům platit za nákupy přiložením karty nebo chytrého telefonu k mobilním zařízením prodavačů.

Zlepšení zákaznické zkušenosti

Cílem nové strategie společnosti Decathlon je zkrátit dobu čekání u pokladen a reagovat na preference zákazníků v oblasti bezkontaktních plateb. Ve Francii se bezkontaktní platby staly preferovaným způsobem platby v místě prodeje a představují více než polovinu všech plateb kartou v obchodech (57 %).

Jak toto platební řešení funguje? Zaměstnanci Decathlonu potřebují pouze chytrý telefon a platební aplikaci Tap-to-Phone. Zákazníci platí za své nákupy přiložením karty Visa, mobilního telefonu nebo hodinek k mobilnímu telefonu prodejce. Terminál pak přečte čip NFC na kartě nebo zařízení zákazníka. Tato platební technologie Tap-to-Phone je založena na zabezpečení transakcí s čipem EMV, kdy každá transakce obsahuje dynamický kryptogram, který nelze opakovaně použít. Tento dynamický systém umožňuje navázat se zákazníkem individuální vztah, kdy je o jeho potřeby plně postaráno od poradenství ohledně produktu až po konečnou platbu.

Sdílet článek
Redakce

Ecommerce Bridge je online médium pro e-shopy. marketérů a všechny fanoušky ecommerce. Přinášíme novinky, trendy, video rozhovory, podcasty a odborné články od profesionálů z branže. Sledujeme aktuální dění a publikujeme pravidelný přehled událostí ze světa ecommerce a marketingu.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025
4 min. doba čtení

10 revolučních trendů v e-commerce, které nás čekají v roce 2025

Evropský e-commerce se připravuje na nové trendy, které jej v roce 2025 čekají. Skloňuje se například automatizace poháněná umělou inteligencí či udržitelné postupy. Tyto změny slibují revoluci v nakupování spotřebitelů a jak firmy fungují. S využitím umělé inteligence a rychle rostoucími trhy s AR/VR, spolu se silným tlakem na udržitelnost, kde 68 % spotřebitelů upřednostňuje […]

Redakce Redakce
Přečíst článek
Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet
2 min. doba čtení

Češi chtějí nakupovat, ale hlídají si rozpočet

Čechům se postupně vrací chuť nakupovat, přestože důraz na ceny a kontrolu výdajů zůstává vysoký. Mnozí zákazníci pečlivě zvažují každý nákup, avšak často ruší nebo odkládají naplánované výdaje. Běžnou součástí nákupního procesu se staly slevy. Ty zákazníci vyhledávají, ale podle panelu společnosti SkipPay by nakoupili i bez nich.

Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+