Partnerství mezi společnostmi Visa a Decathlon umožňuje spotřebitelům platit za nákupy přiložením karty nebo chytrého telefonu k mobilním zařízením prodavačů.
Zlepšení zákaznické zkušenosti
Cílem nové strategie společnosti Decathlon je zkrátit dobu čekání u pokladen a reagovat na preference zákazníků v oblasti bezkontaktních plateb. Ve Francii se bezkontaktní platby staly preferovaným způsobem platby v místě prodeje a představují více než polovinu všech plateb kartou v obchodech (57 %).
Jak toto platební řešení funguje? Zaměstnanci Decathlonu potřebují pouze chytrý telefon a platební aplikaci Tap-to-Phone. Zákazníci platí za své nákupy přiložením karty Visa, mobilního telefonu nebo hodinek k mobilnímu telefonu prodejce. Terminál pak přečte čip NFC na kartě nebo zařízení zákazníka. Tato platební technologie Tap-to-Phone je založena na zabezpečení transakcí s čipem EMV, kdy každá transakce obsahuje dynamický kryptogram, který nelze opakovaně použít. Tento dynamický systém umožňuje navázat se zákazníkem individuální vztah, kdy je o jeho potřeby plně postaráno od poradenství ohledně produktu až po konečnou platbu.