1 min. doba čtení

Dá se náročný B2B e-shop vyklikat? První „nocode“ B2B platforma na Slovenském trhu (Ivan Potančok – Vibration)

U B2B byznysu se klade větší důraz na funkčnost webové stránky, než na nějaký design. Ovšem nemůže také ani vypadat jako z doby kamenné a zejména musí správně fungovat. Vibration přichází s možností poskládat si vlastní verzi webu v jednoduchém editoru, kde si však umíte domluvit i úpravy na míru v případě potřeby. Co je to nocode platforma, jak by měl vypadat správný B2B web a jak dlouho trvá udělat takový projekt nám do studia Ecommerce Bridge přišel popovídat CEO Vibration Ivan Potančok.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Dá se náročný B2B e-shop vyklikat? První „nocode“ B2B platforma na Slovenském trhu (Ivan Potančok – Vibration)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 01:17 Co se změnilo v B2B segmentu za poslední rok?
  • 06:34 Je aktuální trend udělat to celé snazší?
  • 10:00 Dá se spolehnout na zmiňované vizuální vyklikání?
  • 12:27 Jaké jsou hlavní produkty nabízené nocode platformou?
  • 16:47 Dá se Vibration nocode systém napojit například na externí tiskárnu?
  • 18:53 Posílá Vibration všechna data do make.com?
  • 20:05 Jak vypadá frontend?
  • 23:57 Jak fungují celé procesy?
  • 27:25 Jak dlouho trvá vývoj webu pomocí nocode metody?
  • 29:40 Co dokáže AI v procesu tvorby projektu?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Tento článek ti přináší

vibration s.r.o.

Vibration je softwarové studio, které se zaměřuje na vývoj webových aplikací a webových stránek na míru. Vyvíjejí vlastní produkt sellio – komplexní, modulární, cloudový systém, vhodný pro tvorbu e-shopů, B2B řešení a informačních systémů. Jsou na trhu již 11 let a dokončili více než 1200 projektů.

Více o této společnosti

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge