|
1 min. doba čtení

Cookies se neruší, TikTok reklamy na Slovensku a změna dovozního cla | MUDROVAČKA 07/2024

Léto v plném proudu, ale i přesto jsme pro vás dokázali posbírat nejlepší novinky za poslední měsíc. Mluvili jsme o Googlu, který se nakonec po měsících tahání rozhodl nezrušit cookies třetích stran, o retail médiích a jejich příležitosti k růstu, TikTok reklamách na Slovensku spuštěných od začátku srpna 2024 nebo o změně dovozního cla na zboží z Asie. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 02:01 Cookies se neruší
  • 04:02 Google končí s indexováním neresponzivních webů a ruší zkracovač linků
  • 06:36 Retail média mohou převálcovat TV reklamu
  • 10:51 TikTok reklamy od 1.8. na Slovensku
  • 14:33 Reddit spouští vlastní Lead Gen reklamy
  • 16:33 Změny na Instagramu
  • 19:04 Změna dovozního cla začíná nabírat reálné kontury
  • 21:04 Většina zákazníků upřednostňuje lidský zákaznický servis před AI
  • 25:30 Hlasové nakupování v e-commerce se rozšiřuje
  • 28:44 Lidé nemají rádi personalizované reklamy
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)
7 min. doba čtení

E-commerce expanze v roce 2026. Jak vybrat podle potenciálu a ne pocitu (Roman Teuschel, eVisions)

Expanze e-shopu do zahraničí už dávno není jen o překladu webu. Úspěch v roce 2026 budou mít ti, kteří rozumí datům, investují do důvěry a mají trpělivost. Slovensko jako test, Polsko jako výzva a Německo jako cíl – tak vypadá cesta mnoha značek, které zjišťují, že marketplace není zázrak a rychlá vítězství neexistují. Tento rozhovor […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025
8 min. doba čtení

Nákupy v ChatGPT, nová pravidla pro Lead Ads, e-commerce se přesouvá do aplikací | MUDROVAČKA 10/2025

Umělá inteligence nakupuje za nás, Google umožňuje skrývat reklamy, loajalita mizí a TikTok se mění na cestovní kancelář. Nový díl Mudrovačky přináší nabitý přehled trendů, které mění online marketing a e-commerce od základů. Od revoluce v nákupech přes ChatGPT, nová pravidla Mety až po TikTok Travel Ads a růst marketplace platforem v segmentu DIY.

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)
5 min. doba čtení

Plug&Play AI finanční ředitel? Stojí zlomek a boostně jako top CFO (Tomáš Slebodník, Bridgit)

Umělá inteligence už dávno není jen módní slovo, ale reálná pomoc i ve finančním řízení. V rozhovoru o systému Bridgit se dozvíte, jak může mít každá firma vlastního „virtuálního CFO“, který sleduje tržby, marže, cashflow a dokonce předpovídá problémy dřív, než vzniknou. Pokud vás zajímá, jak propojit data z e-shopu, marketingu a účetnictví do jednoho […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet