1 min. doba čtení

10 největších chyb v marketingu pro začínající eshopy (Martin Bulák, PPC Specialista)

Martin Bulák nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblíží několik častých chyb, které vznikají při budování vlastního e-shopu, a taky způsoby, jak se jim vyhnout, jak je opravit a vyřešit. Tento rozhovor vám může pomoci odstartovat vaše online podnikání lépe a bez zbytečných zakopnutí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:55 Proč chyby vznikají a jak se jim vyhnout?
  • 02:33 Jaké chyby lidé dělají ještě před startem online podnikání?
  • 05:31 Proč byste se neměli zaměřovat na rychlý výdělek?
  • 08:33 Na co začátečníci často zapomínají?
  • 13:27 Jak se odlišit, pokud prodáváte stejné produkty jako konkurence?
  • 16:42 Co majitelé eshopů nejvíce podceňují?
  • 21:15 Jak se nenechat nachytat a nepřijít o peníze zbytečně?
  • 25:51 Na co si dát pozor při PPC kampaních?
  • 30:40 Které chyby byste neměli dělat při delegování?
  • 35:37 V čem často selhávají i velké eshopy?
  • 37:05 Závěr
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)
2 min. doba čtení

Marketingové technologie budoucnosti, nebo jak získat náskok již nyní (Alex Prochyra, Zircon Tree)

Digitální reklama prochází výraznými změnami. Klíčovým faktorem úspěchu je schopnost oslovovat relevantní publikum prostřednictvím moderních technologií, jako je umělá inteligence, a pokročilých formátů reklamy. Důraz se přesouvá z kvantity na kvalitu – namísto slepého honění prokliků je důležitější viditelnost reklam a jejich zapamatovatelnost. Efektivní kampaně vyžadují správnou práci s daty, jejichž analýza umožňuje informované rozhodování, […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)
1 min. doba čtení

Billboardy a e-commerce? Jedna z cest ke kvalitnímu brandingu a komunikaci (Ivan Peller, Nubium)

Billboardy a celkově OOH plochy jsou jedním z kontroverzních témat. Samozřejmě jde o vizuální smog a celkové přeplnění veřejného prostoru těmito poutači. Ale v marketingovém mixu mají stále své pevné místo a pro některé společnosti umí být klíčové. Zda jsou billboardy stále dobrý komunikační kanál, kdy začaly do OOH přicházet online firmy a jak si […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+