1min. doba čtení

10 největších chyb v marketingu pro začínající eshopy (Martin Bulák, PPC Specialista)

Martin Bulák nám v této části magazínu Ecommerce Bridge přiblíží několik častých chyb, které vznikají při budování vlastního e-shopu, a taky způsoby, jak se jim vyhnout, jak je opravit a vyřešit. Tento rozhovor vám může pomoci odstartovat vaše online podnikání lépe a bez zbytečných zakopnutí.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 00:55 Proč chyby vznikají a jak se jim vyhnout?
  • 02:33 Jaké chyby lidé dělají ještě před startem online podnikání?
  • 05:31 Proč byste se neměli zaměřovat na rychlý výdělek?
  • 08:33 Na co začátečníci často zapomínají?
  • 13:27 Jak se odlišit, pokud prodáváte stejné produkty jako konkurence?
  • 16:42 Co majitelé eshopů nejvíce podceňují?
  • 21:15 Jak se nenechat nachytat a nepřijít o peníze zbytečně?
  • 25:51 Na co si dát pozor při PPC kampaních?
  • 30:40 Které chyby byste neměli dělat při delegování?
  • 35:37 V čem často selhávají i velké eshopy?
  • 37:05 Závěr
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)
2min. doba čtení

Jak prodat nebo koupit e-shop a nespálit se? (Juraj Sasko, Visibility)

V dnešní době je prodej e-shopu stále populárnější a mnoho lidí si chce koupit něco již hotové. Před takovým krokem je však důležité zvážit několik faktorů. V tomto rozhovoru nám Juraj Sasko ze společnosti Visibility sdělil mnoho cenných informací, které se mohou být užitečné, pokud nad koupou opravdu přemýšlíte. Témata, jako je stav dnešních e-shopů, […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)
2min. doba čtení

Jaký je rozdíl mezi malým a velkým klientem pro agenturu a jak nastavit očekávání? (Ľubo Radič, Vivantina)

V dnešním rozhovoru pro Ecommerce Bridge vysvětlil Ľubomír Radič, generální ředitel košické fullservisové marketingové agentury Vivantina, jak agentury pracují s malými a velkými klienty. Zda je pro ně rozdíl v prestiži, financích, případně celkové motivaci. A možná se také dozvíte, jak by mělo vypadat ideální portfolio klientů. Podívejte se na inspirativní rozhovor.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+