1min. doba čtení

Časopis Ecommerce Bridge, TikTok shop v Evropě, dominance marketplace v Německu | MUDROVAČKA 05/2024

Nejnovější díl MUDROVAČKY spatřil světlo světa a my jsme si pro vás připravili klasicky 10 nejlepších témat za poslední měsíc. Rozebírali jsme expertní článek o linkbuildingu a jeho současný přínos, přebrali jsme klasicky všechny novinky spojené s umělou inteligencí, představili jsme nový Ecommerce Bridge časopis a nezapomněli jsme ani na informace ze sociálních sítí. To vše a ještě mnohem víc v naší Mudrovačce!

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V MUDROVAČCE se dozvíte:

  • 01:48 Expertní článek: Jak se nakupují odkazy při linkbuildingu?
  • 04:04 Nakupující stárnou a obchodní domy to cítí
  • 07:27 Nový časopis Ecommerce Bridge!
  • 09:38 TikTok Shop se rozšíří do Evropy
  • 12:31 Novinky v Googlu díky AI
  • 15:28 Povinné dovednosti v AI? Zaměstnavatelé mají jasno!
  • 20:34 Online tržiště v Německu dominují
  • 22:48 Zákazníci opouštějí značky kvůli obavám o ochraně osobních údajů
  • 25:22 Meta zpřístupňuje katalogová produktová videa všem inzerentům
  • 27:11 Shein spadá pod DSA a bude ještě větší
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge

Online marketingový nadšenec, tvůrce obsahu, novinář, event manažer, projektový manažer a specialista na sociální sítě… I takto by se dalo ve zkratce shrnout mé dosavadní působení. Prošel jsem si od agentur, přes práci pro korporát, až po rodinnou firmu s dobrým příběhem. Aktuálně to hrotím se Štefanem v Ecommerce Bridge. Děláme hodně, dobře a kvalitně. Říkáš, že se takového nedá? Sleduj nás a dokážeme ti, že ano! 🚀

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)
1min. doba čtení

Vypnuli jsme influencery a nic se nestalo (Henrieta Martinková, Annemarie Börlind)

Využívání Influencerů v posledním období dostává jednu ránu za druhou. Není se čemu divit. Vysoké ceny za spolupráce, vlažné vztahy k prezentovaným produktům či službám a přílišná saturace sponzorovaných příspěvků jsou snad největšími vykřičníky z pohledu značek. Zda jsou influenceři vhodní pro každou značku, jak fungují krátkodobé kampaně oproti dlouhodobým a kam směřuje celé toto […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+