V rozhovoru se dozvíte:
- 02:04 Ve zkratce, co je Google Performance max/ Pmax?
- 02:39 Proč to Google udělal? Vydělá tak víc?
- 05:16 Jaký je rozdíl mezi klasickou kampaní a kampaní přes Pmax?
- 08:20 Když systém zjistí, že nemám na cíl dostatečný rozpočet, co se stane?
- 09:03 Snaží se Pmax získat výsledky i přes úvodní ne ideální nastavení?
- 10:17 Mohu spravovat kampaně i bez Performance max?
- 11:19 Umím tedy do toho vstupovat a upravovat to?
- 14:48 Jakou přidanou hodnotu má nyní PPC senior člověk?
- 17:31 Je to aktuálně více o přidané hodnotě zkušeného člověka?
- 18:33 Když chci vylepšit strojní výsledky, jak mám postupovat?
- 19:51 Snaží se být Google monopol pro online inzerci?
- 21:36 Dá se i kampaň z Pmax auditovat? Jaký to má postup?
- 23:54 Při jakém rozpočtu se vůbec vyplatí uvažovat nad auditem účtu?
- 24:37 Bude se celý online marketing zapínat jedním tlačítkem?