2min. doba čtení

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? (Lukáš Hvizdoš, 6clickz)

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? Performance Max aktuálně ovládá Google výkonnostní kampaně a není se čemu divit. Velmi snadné nastavení pomalu na jeden stisk zjednodušuje přístup i pro malé inzerenty, kteří si tak nemusí platit drahé agentury a specialisty. Ale je tomu opravdu tak? Lukáš Hvizdoš, online marketingový specialista ze 6clickz, nám v interview vyprávěl, proč mají odborníci stále na trhu své místo a jak umí maximalizovat výsledky práce s tímto naoko dokonalým nástrojem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
SLEDUJTE TENTO OBSAH Ako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

      • 02:04 Ve zkratce, co je Google Performance max/ Pmax?
      • 02:39 Proč to Google udělal? Vydělá tak víc?
      • 05:16 Jaký je rozdíl mezi klasickou kampaní a kampaní přes Pmax?
      • 08:20 Když systém zjistí, že nemám na cíl dostatečný rozpočet, co se stane?
      • 09:03 Snaží se Pmax získat výsledky i přes úvodní ne ideální nastavení?
      • 10:17 Mohu spravovat kampaně i bez Performance max?
      • 11:19 Umím tedy do toho vstupovat a upravovat to?
      • 14:48 Jakou přidanou hodnotu má nyní PPC senior člověk?
      • 17:31 Je to aktuálně více o přidané hodnotě zkušeného člověka?
      • 18:33 Když chci vylepšit strojní výsledky, jak mám postupovat?
      • 19:51 Snaží se být Google monopol pro online inzerci?
      • 21:36 Dá se i kampaň z Pmax auditovat? Jaký to má postup?
      • 23:54 Při jakém rozpočtu se vůbec vyplatí uvažovat nad auditem účtu?
      • 24:37 Bude se celý online marketing zapínat jedním tlačítkem?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)
1min. doba čtení

Jak dokáže umělá inteligence e-shopem ušetřit spoustu času a peněz? (Tomáš Brunovský, MagicScript)

Umělá inteligence jako buzzword posledních měsíců stále rezonuje v marketingových a byznys kruzích. Jaké všechny možnosti nám nabízí a v čem dokáže být užitečná v rámci online podnikání? Tipy pro využití AI pro e-shopy nám přišel dát Tomáš Brunovský, Architekt IT řešení v MagicScript.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)
1min. doba čtení

Praktické e-mailingové tipy pro malé a střední e-shopy. Co byste se měli naučit od největších? (Ondřej Ratajský, SmartEmailing)

Na email marketing se někdy dívá s přílišným respektem. Začneme ho dělat, až bude čas, nebo více financí. Přitom by měl tvořit jednu z klíčových částí vašeho marketingového mixu. A ne jen tak posílání náhodných nabídek. Personalizace a segmentování publika mohou mít výrazný podíl na lepším konverzním poměru. Jak by to měly dělat malé a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Co-founder Ecommerce Bridge
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+