2 min. doba čtení

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? (Lukáš Hvizdoš, 6clickz)

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? Performance Max aktuálně ovládá Google výkonnostní kampaně a není se čemu divit. Velmi snadné nastavení pomalu na jeden stisk zjednodušuje přístup i pro malé inzerenty, kteří si tak nemusí platit drahé agentury a specialisty. Ale je tomu opravdu tak? Lukáš Hvizdoš, online marketingový specialista ze 6clickz, nám v interview vyprávěl, proč mají odborníci stále na trhu své místo a jak umí maximalizovat výsledky práce s tímto naoko dokonalým nástrojem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:04 Ve zkratce, co je Google Performance max/ Pmax?
  • 02:39 Proč to Google udělal? Vydělá tak víc?
  • 05:16 Jaký je rozdíl mezi klasickou kampaní a kampaní přes Pmax?
  • 08:20 Když systém zjistí, že nemám na cíl dostatečný rozpočet, co se stane?
  • 09:03 Snaží se Pmax získat výsledky i přes úvodní ne ideální nastavení?
  • 10:17 Mohu spravovat kampaně i bez Performance max?
  • 11:19 Umím tedy do toho vstupovat a upravovat to?
  • 14:48 Jakou přidanou hodnotu má nyní PPC senior člověk?
  • 17:31 Je to aktuálně více o přidané hodnotě zkušeného člověka?
  • 18:33 Když chci vylepšit strojní výsledky, jak mám postupovat?
  • 19:51 Snaží se být Google monopol pro online inzerci?
  • 21:36 Dá se i kampaň z Pmax auditovat? Jaký to má postup?
  • 23:54 Při jakém rozpočtu se vůbec vyplatí uvažovat nad auditem účtu?
  • 24:37 Bude se celý online marketing zapínat jedním tlačítkem?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)
1 min. doba čtení

Online lead generation v B2B. Nemusí to skončit u vyplněného formuláře (Ivan Potančok, Vibration)

B2B e-shopy a portály celkově fungují trošku rozdílně, než klasické B2C shopy. Vyladěná UI, jednoduché ovládání a super konfigurátor jsou jen zlomkem souboru prvků, které byste měli mít pro maximalizované sbírání leadů. Jak dokážou dobré konfigurátoři zlepšit konverzní poměr, zda má výhodu integrovaný CRM systém a proč je vhodné mít u podrobných formulářů nějaký support […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)
1 min. doba čtení

Jak zpeněžit podcast? Nebojte se říct si o peníze (Matej Sajfa Cifra, Toldo)

Přechod z neplaceného obsahu na ten placený bývá ve většině případů extrémně náročný a bolestivý. Lidé si už zvykli, že mají něco zadarmo a nyní je najednou přesvědčovat, aby platili, se zdá být nemožné. Toldo jako aplikace pro podcastery se snaží změnit smýšlení lidí, proč by měli své oblíbené tvůrce podporovat. Jak se do projektu […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+