2 min. doba čtení

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? (Lukáš Hvizdoš, 6clickz)

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? Performance Max aktuálně ovládá Google výkonnostní kampaně a není se čemu divit. Velmi snadné nastavení pomalu na jeden stisk zjednodušuje přístup i pro malé inzerenty, kteří si tak nemusí platit drahé agentury a specialisty. Ale je tomu opravdu tak? Lukáš Hvizdoš, online marketingový specialista ze 6clickz, nám v interview vyprávěl, proč mají odborníci stále na trhu své místo a jak umí maximalizovat výsledky práce s tímto naoko dokonalým nástrojem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
|
SLEDUJTE TENTO OBSAH Jak podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:04 Ve zkratce, co je Google Performance max/ Pmax?
  • 02:39 Proč to Google udělal? Vydělá tak víc?
  • 05:16 Jaký je rozdíl mezi klasickou kampaní a kampaní přes Pmax?
  • 08:20 Když systém zjistí, že nemám na cíl dostatečný rozpočet, co se stane?
  • 09:03 Snaží se Pmax získat výsledky i přes úvodní ne ideální nastavení?
  • 10:17 Mohu spravovat kampaně i bez Performance max?
  • 11:19 Umím tedy do toho vstupovat a upravovat to?
  • 14:48 Jakou přidanou hodnotu má nyní PPC senior člověk?
  • 17:31 Je to aktuálně více o přidané hodnotě zkušeného člověka?
  • 18:33 Když chci vylepšit strojní výsledky, jak mám postupovat?
  • 19:51 Snaží se být Google monopol pro online inzerci?
  • 21:36 Dá se i kampaň z Pmax auditovat? Jaký to má postup?
  • 23:54 Při jakém rozpočtu se vůbec vyplatí uvažovat nad auditem účtu?
  • 24:37 Bude se celý online marketing zapínat jedním tlačítkem?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
Jak dostal Eyerim zastaralý segment optiky do roku 2025? (Martin Zahuranec, Eyerim)
1 min. doba čtení

Jak dostal Eyerim zastaralý segment optiky do roku 2025? (Martin Zahuranec, Eyerim)

Budování online byznysu v segmentu, který všichni vnímají jako silně offline, je běh na dlouhou trať. Ale Eyerim to nevzdal a z prodejce designových slunečních brýlí se postupně stává silným hráčem i na poli optických služeb. A co víc, dokáže touto službou propojit online s offlinem! Jak jsou na tom ostatní trhy oproti Slovensku a […]

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Přečíst článek
Prompt engineering jako klíč k využití potenciálu nástrojů umělé inteligence (Milan Illes)
1 min. doba čtení

Prompt engineering jako klíč k využití potenciálu nástrojů umělé inteligence (Milan Illes)

Rozhovor se věnuje využití umělé inteligence v kreativní tvorbě, zejména v e-commerce a produktovém designu, s důrazem na nástroje jako MidJourney a Flux, které usnadňují tvorbu vizuálního obsahu. Diskutuje se o možnostech personalizace produktových fotografií, úspoře času a nákladů, stejně jako o efektivním odlišení se od konkurence. Důležitým tématem je koncept prompt engineeringu, klíčové dovednosti […]

Katarína Rusňáková SEO Katarína Rusňáková SEO
CEO, ONLINE TORO
Přečíst článek
Bridge Now

Nejnovější zprávy právě TEĎ

10+ nepřečtených

10+