|
2 min. doba čtení

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? (Lukáš Hvizdoš, 6clickz)

Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? Performance Max aktuálně ovládá Google výkonnostní kampaně a není se čemu divit. Velmi snadné nastavení pomalu na jeden stisk zjednodušuje přístup i pro malé inzerenty, kteří si tak nemusí platit drahé agentury a specialisty. Ale je tomu opravdu tak? Lukáš Hvizdoš, online marketingový specialista ze 6clickz, nám v interview vyprávěl, proč mají odborníci stále na trhu své místo a jak umí maximalizovat výsledky práce s tímto naoko dokonalým nástrojem.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Budou PPC specialisté nahrazeni umělou inteligencí? (Lukáš Hvizdoš, 6clickz)
Poslechněte si náš obsah Jako podcast

V rozhovoru se dozvíte:

  • 02:04 Ve zkratce, co je Google Performance max/ Pmax?
  • 02:39 Proč to Google udělal? Vydělá tak víc?
  • 05:16 Jaký je rozdíl mezi klasickou kampaní a kampaní přes Pmax?
  • 08:20 Když systém zjistí, že nemám na cíl dostatečný rozpočet, co se stane?
  • 09:03 Snaží se Pmax získat výsledky i přes úvodní ne ideální nastavení?
  • 10:17 Mohu spravovat kampaně i bez Performance max?
  • 11:19 Umím tedy do toho vstupovat a upravovat to?
  • 14:48 Jakou přidanou hodnotu má nyní PPC senior člověk?
  • 17:31 Je to aktuálně více o přidané hodnotě zkušeného člověka?
  • 18:33 Když chci vylepšit strojní výsledky, jak mám postupovat?
  • 19:51 Snaží se být Google monopol pro online inzerci?
  • 21:36 Dá se i kampaň z Pmax auditovat? Jaký to má postup?
  • 23:54 Při jakém rozpočtu se vůbec vyplatí uvažovat nad auditem účtu?
  • 24:37 Bude se celý online marketing zapínat jedním tlačítkem?
Novinky z Youtube kanálu Ecommerce Bridge
Přihlásit se k odběru
Sdílet článek
Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet

Spoluzakladatel projektu Ecommerce Bridge a ředitel affiliate sítě Dognet, která aktuálně působí na Slovensku, Česku, Maďarsku, Polsku a Rumunsku.

Týdenní podcast UPdate
Podobné články
E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)
1 min. doba čtení

E-commerce a „zakázaná“ témata. Jak se vypořádat s nedostatkem příležitostí? (Matúš Porubský, Ploom)

Jak vybudovat silnou značku v segmentu, kde je téměř všechno zakázané? V rozhovoru se dozvíte, proč nevyužívají stránky pro dospělé ke komunikaci, jak ovlivnili influencery a co jim slovenská legislativa umožňuje víc než v Česku nebo Maďarsku. Více informací nám poskytl Matúš Porubský, Brand Manager RRP SK.

Štefan Polgári Štefan Polgári
Founder, Ecommerce Bridge & Dognet
Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025
1 min. doba čtení

Ecommerce Bridge UPDATE 27/2025

Nejnovější epizodu podcastu Ecommerce Bridge UPDATE naleznete na všech populárních platformách.    

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge
TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025
1 min. doba čtení

TikTok Shop, reklamy ve WhatsAppu a příprava na Cyber ​​Five již během léta | MUDROVAČKA 06/2025

Meta testuje reklamy ve WhatsAppu, TikTok mění hru v prodeji přes video, Facebook slučuje videa do Reels, Pinterest redefinuje, jak hledáme produkty, a Microsoft ukazuje, že má co říct i v oblasti reklamy. Tento díl Mudrovačky je nabitý praktickými tipy a trendy, které vám pomohou neztratit se v online prostoru, ve kterém denně vidíte stovky […]

Michal Moricz Michal Moricz
Executive Director v Ecommerce Bridge